تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805800937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشي جديد براي ورزشكاران


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: گوشي جديد براي ورزشكاران
شركت نوكيا اعلام كرد گوشي نوكيا مدلN79 Active، اكنون با بلوتوث بي‌سيم و كمربند مربوطه شركت پولار كه پيشرو در صنعت ارايه دستگاه‌هاي ورزشي و سيستم‌هاي كنترل ضربان قلب است به بازار عرضه مي شود.


شركت نوكيا اعلام كرد گوشي نوكيا مدلN79 Active، اكنون با بلوتوث بي‌سيم و كمربند مربوطه شركت پولار كه پيشرو در صنعت ارايه دستگاه‌هاي ورزشي و سيستم‌هاي كنترل ضربان قلب است به بازار عرضه مي شود.

اين خصوصيات جديد به گوشي‌هاي سريN نوكيا يك تلفيق كامل و يك همراه در هنگام ورزش و دويدن به وجود مي‌آورد. همچنين سيستم رديابي GPS و نسخه جديد نرم‌افزار ورزشي نوكيا با اولين محموله N79 در دسترس خواهد بود.

يوها كوكونن (Juha KoKKonen) مدير بخش گوشي‌هاي سري N نوكيا گفت: گوشي نوكيا مدل N79 Active براي سرگرمي و سلامت شما طراحي شده است. اين گوشي با خصوصيات جديد شما را در جلسات طولاني ورزشي كاملا سرگرم مي‌كند. ضمن اينكه كمربند كنترل ضربان قلب شركت پولار نيز به شما مي‌گويد كه از نظر سلامتي در چه وضعيتي قرار داريد و با سيستم ردياب ورزشي هم مي‌توانيد نسبت به ثبت روند فعاليت‌هاي ورزشي خود اقدام كنيد. ماركو سوويلاكسو، مدير بخش ورزش شركت پولار نيز مي‌گويد: اكنون كه گوشي نوكيا مدلN79 Active مجهز به سيستم بلوتوث و كمربند كنترل ضربان قلب پولار شده است، هنگام ورزش به خوبي مي‌توانيد وضعيت سلامتي خود را كنترل كرده و با اعتماد به نفس بيش‌تري از ورزش كردن لذت ببريد.

گوشي نوكيا مدل N79 Active كه كوچك‌ترين گوشي سري N نوكيا‌ست همراه با هدفون اسپورت و بازو بند عرضه مي‌شود و در نتيجه در حين عمليات ورزشي به سيستم كنترل ضربان قلب متصل هستيد.حافظه جانبي 4 گيگابايتي مايكرو اس دي نيز فضاي كافي براي موسيقي مورد علاقه شما هر چقدر كه طولاني باشد نيز فراهم كرده است. در ضمن امكان استفاده از راديو FM و دوربين 5 مگاپيكسلي با لنز كارل زايس از ديگر امكانات اين گوشي است.

روشي براي از كار انداختن تلفنهاي همراه درهنگام رانندگي

بسياري از والدين تمايل دارند، تلفن‌هاي همراهي در اختيار فرزندان نوجوان خود قرار دهند كه نتوان از آن‌ها هنگام رانندگي استفاده كرد.

حالا محصول نرم افزاري شركت WQN با شارژ ماهانه 10 دلار اين كار را انجام ميدهد.. اين نرم‌افزار قادر است تلفن همراه فردي را كه در حال رانندگي است از كار بيندازد. اين محصول با بهره گيري از سيستم GPS نشان مي‌دهد فرد با چه سرعتي در حال جا به جايي است . سرعت بيشتر از معمول كاربر مساوي است با قفل شدن موبايل .

اما اين سيستم نمي‌تواند تشخيص دهد كه آيا فرد در حال رانندگي است يا نه، بنابراين ممكن در مواقع غيرضروري تلفن فرد را قفل كند. شركت WQN كه فروشنده نر‌م‌افزارهاي امنيتي تلفن همراه و اينترنت گفته است كه استقبال مناسبي از اين سرويس صورت گرفته است.

Aegis Mobility يك شركت نرم‌افزاري كانادايي نيز برنامه‌هايي براي عرضه‌ي محصولي مشابه با قابليت موقعيت يابي جهاني به عنوان دستيار راننده (DriveAssist) دارد. ديويد تيچر مدير اين شركت اظهار داشته است؛ Aegis Mobility در حال مذاكره با شركتهاي تلفن همراه آمريكايي است كه مي‌توانند نرم‌افزار آن‌ها را پشتيباني كرده و هزينه ده تا بيست دلار در ماه را از خانواده‌ها دريافت كنند.

سيستم دستيار راننده قادر خواهد بود تلفن همراه فرد در حال رانندگي را از كار بيندازد و با فرستادن پيامي به تلفن كننده يا فرستنده‌ي پيام كوتاه اطلاع دهد كه شخص مورد نظر آن‌ها در حال رانندگي است. اما از آن‌جايي كه ممكن است واقعا فرد مورد نظر در حال رانندگي نباشد و فقط به دليل سرعت بالاي جا به جايي تلفن همراهش از كار بيفتد، اين نرم‌افزار ضريب خطاي بالايي خواهد داشت و خيلي قابل اطمينان نيست.

سواد IT دانش آموزان بيشتر از معلمان است

مشاور عالي وزير آموزش و پرورش با اشاره به وسايل ارتباط جمعي همچون اينترنت و گسترش فرهنگ استفاده آن در جامعه گفت: دانش آموزان ما در اين زمينه از معلمانمان باسوادتر هستند و اين نقطه ضعف آموزش و پرورش محسوب مي شود.

مهدي امين منصور در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين مطلب گفت: هجمه اطلاعاتي وسايل ارتباط جمعي به ويژه اينترنت در ميان دانش آموزان ايراني بسيار بالا است و اين مسئله موجب شده در حال حاضر دانش آموزان ما از معلمانشان باسوادتر باشند.

مشاورعالي وزيرآموزش و پرورش با بيان اينكه سيستم آموزشي وزارت آموزش و پرورش كشورمان فرسوده است و به كندي مسير خود را طي مي كند اظهار داشت: دنياي فناوري اطلاعات با سرعت در حال حركت به سمت جلو است و فاصله آموزشهاي ما هر لحظه از اين فناوري دورتر و دورتر مي شود.
برخي از كارشناسان امور آموزشي معتقدند كه عقب ماندگي نظام كشور باعث شده تا معلمان قادر به پاسخگويي به نيازهاي علمي نوجويانه و نوين دانش آموزان نباشند.

سرعت اينترنت همراه دربريتانيا به 21 مگابيت در ثانيه رسيد

اپراتور وودافون در بريتانيا در حال آزمايش فناوري جديدي براي دسترسي به اينترنت بر روي گوشي هاي همراه است كه با استفاده از آن سرعت اتصال به اينترنت به رقم بي سابقه 21 مگابيت در ثانيه مي رسد.
ارائه اين خدمات در حالي صورت مي گيرد كه حداكثر سرعت اتصال به اينترنت پرسرعت در برخي نقاط جهان هنوز از حداكثر 4 مگابيت در ثانيه فراتر نمي رود.

اين شركت چندي قبل مدعي شده بود كه سرعت بارگذاري اطلاعات از طريق سرويس HSPA خود را به 16 مگابيت در ثانيه رسانده است. سرويس 21 مگابيتي اين شركت كه Mimo نام گرفته از اوائل سال 2009 در دسترس خواهد بود. سرعت آپلود از طريق اين سرويس به حداكثر 13 مگابيت در ثانيه مي رسد.
در حال حاضر حداكثر سرعت دسترسي به اينترنت همراه در بريتانيا 7.2 مگابيت در ثانيه است.

9 سايت مورد توجه خبرگان فن آوري اطلاعات در سال 2009

مديران فن آوري بايد 9 سايت را در سال 2009 مورد ارزيابي قرار دهند، به ويژه آن دسته از مديراني كه نوآوري در اين حوزه را حياتي قلمداد مي كنند. اگر در مورد اين سايت ها تخصص پيدا كنيد، قادر خواهيد بود در شرايط سخت اقتصادي درآمد زا باشيد:
1. Linked In
سايت Facebook را فراموش كنيد. اين سايت Linked In است كه مابين متخصصين فن آوري اطلاعات طرفدار پيدا كرده است. اين سايت شبكه اجتماعي 30 ميليون عضو دارد و در سال 2008 بيش از 75 ميليون دلار سرمايه به سمت خود جلب كرد. Linked In مشخصات جالبي دارد كه بركارآيي آن مي افزايد. در سال 2008 اين سايت جزء سايتهاي شبكه اجتماعي برتر شناخته شد.

2. نرم افزار تجاري گوگل؟
نام آن را هر چه بگذاريد، پردازش ابري يا نرم افزار به عنوان خدمت، اين تكنولوژي آيندهء نرم افزارهاي شركتي را تشكيل خواهد داد. در سال 2009 مديران فن آوري اطلاعات تحت فشار خواهند بود تا از هزينه هاي خود بكاهند. به همين لحاظ برنامه هاي شركتي گوگل كانديداي بسيار جذابي خواهند بود تا نرم افزارهاي مورد نياز شركت از هر كجا در اينترنت مورد استفاده قرار گيرد.

3. جوامع VMware؟
مجازي سازي سرور ها موضوع داغي در سال آينده خواهد بود و متخصصين توصيه مي كنند كه در اين حوزه محصول VMware مناسب تر از Hyper-V از مايكروسافت است. بااين وجود براي توسعه اين حوزه بهتر است به عضويت جوامع تخصصي VMware درآمده تا روش هاي حل مسائل احتمالي كه با آنها مواجه خواهيد شد را از اعضاء ياد بگيريد.

4. Secunia؟
امنيت در سرلوحه مسائل تكنولوژي اطلاعات در سال 2009 خواهد بود ولي بايد براي شركت ارزان تمام شود. سايت Secunia اطلاعات مختلفي در مورد حفره هاي امنيتي، باگ ها و نرم افزار هاي ترميمي را تواماً ارائه مي دهد. اين سايت در زمرهء فهرست سايت هاي مفيد سال 2008 قرار داشت.

5. Green Grid
اين سايت در مورد به كارگيري تكنولوژي هاي فن آوري اطلاعات مبتني بر ملاحظات زيست محيطي است. عملكرد بر اساس استانداردهاي زيست محيطي بر هزينه ها هم تاثير دارد و آنها را كاهش مي دهد. در اين سايت اطلاعات زيادي در اين حوزه وجود دارد منجمله كاهش مصرف برق مراكز داده.

6. Twitter؟
با كمك اين نرم افزار به همكاران و دوستان خود مي گوييد كجاييد و چه مي كنيد.

7. Yammer؟

اين سايت همان كار Twitter را در محيط اداري انجام مي دهد. شركت هايي از قبيل Xerox و Cisco از اين سايت براي ارتباطات خود استفاده مي كنند.

8. Ruby on Rails

اين يكي از بهترين سايت هاي نرم افزارهاي متن بازي است كه در سال هاي اخير ارائه شده است. با استفاده از اين پلتفورم مي توانيد ظرف چند ساعت نرم افزار بنويسيد. برخي از نرم افزارهايي كه با كمك اين سايت نوشته شده اند را در اين سايت ببينيد:
http://www.idg.com/www/rd.nsf/rd?readform&u=http://www.networkworld.com/slideshows/2008/111108-amazing-ruby.html.

9. Enterprise Mobility Matters

بيشتر تلفن هاي هوشمند شبكه هاي شركتي را مورد هدف قرار مي دهند. پس بهتر است اطلاعات شركت را از شر اين دستگاه ها در امان نگهداريم. سايت Enterprise Mobility Matters به مسائل مختلف در اين حوزه نگاه مي كند و مالك آن شركت تحقيقات بازار Strategy Analytics مي باشد.

بين مرورگرهاي اينترنتي، Opera اول شد

تا چندي پيش بعضي از كاربران گمان مي‌كردند تنها يك راه براي گشت‌وگذار در وب و مشاهده صفحات اينترنتي وجود دارد و آن عبارت است از: اينترنت اكسپلورر (Internet Explorer) كه بعضاً IE خوانده مي‌شود. البته اكنون ديگر واضح است كه علاوه بر مرورگر مايكروسافت يعني همان IE، مرورگرهاي ديگري هم وجود دارد كه اتفاقاً عملكرد، سرعت و امنيت بهتري براي كاربران خود به ارمغان مي‌آورد.

تعداد مرورگرهاي اينترنتي بسيار زياد و متعدد است و بسياري از كاربران حتي نام آنها را نشنيده‌اند، چه برسد به اينكه با آنها كار هم كرده باشند. به عنوان مثال شما كسي را مي‌شناسيد كه با مرورگرهايي همچون Camino، Epiphany و SeaMonkey وبگردي كرده باشد؟! خود شما چطور؟!

با اين حال چند مرورگر تقريباً نوظهور و تازه‌نفس، به نوعي رقيب IE مايكروسافت به‌شمار مي‌روند. اين مرورگرها عبارتند از: سافاري (Safari) مرورگر اپل، فايرفاكس (Firefox) مرورگر موزيلا، كروم (Chrome) مرورگر گوگل و اپرا (Opera) مرورگر شركت نروژي اپرا.

«داشتن سرعت بالا» و «تامين امنيت در برابر هكرها و برنامه‌هاي مخرب» چيزهايي است كه كاربران از مرورگرهاي اينترنتي مي‌خواهند و انتظار دارند. جالب اينجاست كه اينترنت اكسپلورر نه تنها فاقد اين دو گزينه است، بلكه محبوبيت و رواج گسترده آن بين كاربران در سراسر جهان، باعث شده است كه هكرها به چشم يك طعمه چرب و شيرين به آن نگاه كنند. به نظر من اگر اينها را در كنار باگ‌هاي متعدد IE قرار دهيم، بايد حق را به هكرها بدهيم!اخيراً The Atlanta Journal-Constitution مقايسه‌اي بين چند مرورگر مطرح اينترنتي (همان‌ها كه در بالا ذكر شد) انجام داده است و در پايان مرورگر خوش‌دست و سريع Opera را به عنوان بهترين، معرفي نموده است.

گزينه‌هايي كه در اين آزمون محك خورده است، عبارتند از: سرعت، قابليت اطمينان، امنيت و نامشهود بود.

مشروح كامل گزارش را در سايت ذيل پيگير باشيد:

http://www.ajc.com/business/content/business/stories/2009/01/18/technobuddy_bill_husted.html

پرفروش ترين گوشي هاي بازار تلفن همراه تهران

فروشندگان گوشي تلفن همراه ، از مدلهاي 3600 اسلايد، E65 ، N95 از برند نوكيا،C902 ، W910 از سوني اريكسون ، M310 ، S7330 ، E251 از سامسونگ ، K1 ، E8 ، V8 از موتورولا و Touch Diamond اچ تي سي به عنوان پرفروش ترين گوشيهاي بازار تلفن همراه نام بردند.

فعالان بازار امكانات قابل قبول و بهاي مناسب اين مدل ها ، مهمترين علت استقبال اكثر متقاضيان گوشي هاي فوق عنوان شد

سه مدل 3600 اسلايد، E65 ، N95 نوكيا به ترتيب با قيمت هاي 215 ، 275 و 415 هزار تومان توانست مورد استقبال عموم مشتريان قرار گيرد و در ليست پرفروش هاي اين برند قرار گرفت.

گوشي3600 اسلايد با وزن 97 گرم از امكاناتي همچون صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 16 ميليون رنگ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري 3.2 مگاپيكسل با فوكوس اتوماتيك و ارتقاي حافظه اصلي توسط مموري كارت (microSD (TransFlash تا چهار گيگابايت بهره مي برد.

صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 16 ميليون رنگ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري دو مگاپيكسلي، حافظه داخلي 50 مگابايتي نيز از مشخصات فني گوشي E65 به شمار مي آيد.

N95 نوكيا نيز داراي دوربين عكاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيكسل با لنز كارل زايس و فوكوس اتوماتيك و دوربين دوم CIF، حافظه داخلي 160 مگابايت و ارتقاي آن توسط مموري كارت تا دو گيگابايت است.

در همين حال دو مدل C902 و W910 از سوي فروشندگان گوشي هاي سوني اريكسون به عنوان گوشي هاي خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفي شدند.

گوشي C902 سوني اريكسون داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 262 هزار و 144 رنگ ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيكسل با فوكوس اتوماتيك و سيستم لرزش گير و دوربين دوم، حافظه داخلي 160 مگابايت و حافظه جانبي (Memory Stick Micro (M2 است.

صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 262 هزار و 144 رنگ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري دو مگاپيكسل، حافظه داخلي 35 مگابايتي نيز از ويژگي هاي گوشي W910 محسوب مي شود.

M310 ، S7330 ، E251 سامسونگ نيز با قيمت72 هزار تومان ، 247 هزار تومان و 92 هزار تومان در ليست پرفروش ترين هاي اين برند قرار گرفته اند.

گوشي M310 سامسونگ داراي صفحه نمايش CSTN با قابليت نمايش 655 هزار و 36 رنگ، دوربين عكاسي و فيلمبرداري VGA و حافظه داخلي چهار مگابايت است.

S7330 اين برند نيز از امكاناتي همچون صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 16 ميليون رنگ و دوربين عكاسي و فيلمبرداري 3.2 مگاپيكسل با فوكوس اتوماتيك و دوربين دوم CIF بهره مي برد.

دوربين عكاسي و فيلمبرداري VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 256 هزار و 144 رنگ از مشخصات فني گوشي E251 به شمار مي آيد.

در همين حال فروشندگان گوشي هاي موتورولا سه مدل K1 ، E8 و V8 را به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند نام بردند.

گوشي هاي K1 ، E8 ، V8 به ترتيب با قيمت 158 ، 325و 285در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
دوربين عكاسي و فيلمبرداري دو مگا پيكسلي، حافظه داخلي 20 مگابايتي از ويژگي هاي گوشي K1 و دوربين دو مگاپيكسلي و حافظه داخلي دو گيگابايتي از مشخصات فني گوشي E8 به شمار مي آيد.

در همين حال ، دوربين عكاسي دو مگاپيكسلي و حافظه داخلي 512 مگابايت از ويژگي هاي گوشي V8 موتورولا به شمار مي رود.

گوشي Touch Diamond اچ تي سي نيز با قيمت 605 هزار تومان توانست بالاترين ميزان فروش اين برند را به خود اختصاص دهد.

صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 655 هزار و 36 رنگ، دوربين 2/3 مگاپيكسلي با فوكوس اتوماتيك و دوربين دوم VGA و حافظه داخلي چهار گيگابايتي از ويژگي هاي گوشي Touch Diamond محسوب مي شود.

جمعيت آنلاين چين با كل جمعيت آمريكا برابر است!

بنابر اعلام اعداد و ارقام رسمي منتشر شده تعداد كاربران اينترنت در چين به 298 ميليون نفر رسيد كه اين رقم تقريبا برابر با جمعيت آمريكا است. اگرچه در مقايسه با رقم 73 درصدي جمعيت آنلاين آمريكا و 22 درصدي سرتاسر جهان چين تنها 23 درصد جمعيت چين آنلاين هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوي مركز رسمي اطلاعات شبكه اينترنت چين سال گذشته براي اولين بار تعداد كاربران اينترنت چين با 42 درصد افزايش در سال 2007 به 88 ميليون نفر رسيد.
در سال 2008 نيز تعداد كاربران چيني اينترنت موبايل با 113 درصد افزايش به 117.6 ميليون كاربر دست يافت.
استفاده از اينترنت در چين به شدت محدود است و دولت اين كشور مرتبا وب سايت ها و بلاگ هايي را كه به عنوان تهديد براي امنيت دولت چين به شمار مي آيد مسدود مي كند. هفته گذشته نيز دولت چين 91 وب سايت را در اين كشور مسدود كرد.

معرفي سايت

وب سايت براي آموزش رايگان فتوشاپ حرفه اي
اگر شما مي خواهيد كه يه توانايي خاص در زمينه طراحي وب سايت يا مثلا در وردپرس طراحي يك هيدر موفق داشته باشيد نياز به يادگيري فتوشاپ در حد معمول رو داريد. 24 وب سايت كه به شما رايگان فتوشاپ ياد مي دهند در اينجا آورده شده است.

psdtuts.com
good-tutorials.com/tutorials/photoshop
photoshopstar.com
photoshoptutorials.us
worth1000.com/tutorials.asp
heathrowe.com/tutorials.asp
photoshoplady.com
abduzeedo.com/tutorials
photoshopsupport.com/tutorials.html
niftytutorials.com
photoshopcontest.com/tutorials/photoshop-tips.html
newtutorials.com/photoshop-tutorials.htm
9tutorials.com
photoshopcafe.com
teamphotoshop.com
phong.com/tutorials
pixel2life.com/tutorials/adobe_photoshop
pslover.com
tutorialkit.com
eyesondesign.net/pshop/tuts.htm
spoono.com/photoshop/tutorials
mickm.com/index.php?section=tutorials
tutorialdog.com/topic/photoshop_tutorials
webdesignerwall.com/tag/photoshop-tutorials

سايتي براي تبديل انواع فايلها به يكديگر

http://www.zamzar.com

معرفي نرم افزار

ابزار مديريت فونت

فونت پيكر نام ابزاري است كه فونت هاي نصب شده در كامپيوترتون رو نمايش داده و مديريت آنرا ممكن مي سازد و به شما كمك ميكند تا يك فونت مناسب را انتخاب نماييد.

بعد از دريافت نرم افزارهاي لازم براي نمايش فونت پيكر تنها كافيست يكي از جعبه ها رو انتخاب و متن خودتان را در آن وارد كنيد تا متن شما در فونت هاي مختلف مقايسه نمايش داده شود، همچنين شما قادر خواهيد بود كه يك فونت رو به ليست علاقه مندي ها اضافه كرده و يا فونتي رو پاك كنيد .
fontpicker از طريق Adobe AIR بر روي كامپيوتر شما نصب ميشود
Adobe AIR ابزاري براي اجراي اپليكيشن هاي تحت وب در ويندوز و مك است.
براي نمايش fontpicker تنها كافيست اين دو مورد رو دريافت و نصب كنبد:

دريافت Adobe AIR:http://get.adobe.com/air

دريافت Font Picker: http://richardsprojects.co.uk/products/font-picker/fontpicker.air
 پنجشنبه 3 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن