تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پيشگيري بهزيستي استان زنجان:طرح مصون‌سازي كودكان در برابر مصرف مواد مخدر اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پيشگيري بهزيستي استان زنجان:طرح مصون‌سازي كودكان در برابر مصرف مواد مخدر اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون پيشگيري بهزيستي استان زنجان از اجراي طرح مصون‌سازي كودكان در برابر مصرف مواد مخدر در اين استان خبر داد.


گل‌نساء آقا‌محمدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح مصون‌سازي كودكان مهدهاي كودك زير پوشش بهزيستي زنجان در برابر سوء مصرف مواد مخدر به‌صورت پايلوت در سه مهد كودك استان و در شهرستان‌هاي خرمدره، ابهر و زنجان برگزار مي‌شود.
وي افزود: 200 كودك در طرح مصون‌سازي كودكان زير پوشش بهزيستي استان زنجان قرار مي‌گيرند.
معاون پيشگيري بهزيستي استان زنجان با اشاره به اين طرح در همه استان‌هاي كشور انجام شده است ادامه داد: اين طرح در استان زنجان فقط در سه مهد كودك و به صورت پايلوت اجرا مي‌شود.
وي هدف از اجراي اين طرح را انتقال مهارت‌هاي زندگي متناسب با سطح درك و فهم و همچنين سن كودكان براي افزايش آگاهي آنها نسبت به خطرات محيط پيرامون ذكر كرد و افزود اين آموزش به‌صورت همزمان به مربيان مهدهاي كودك، والدين و كودكان اختصاص مي‌يابد.
محمدي ارائه پكيج‌هاي آموزشي شامل كتابچه كار، جزوات آموزشي ويژه والدين، CD و جزوه براي آموزش مربيان را از اولويت‌هاي اين طرح برشمرد.
لازم به ذكر است نتيجه ارزيابي طرح پس از پايان جهت ارزيابي موفقيت و يا عدم موفقيت به دفتر پيشگيري از امور اعتياد بهزيستي كشور ارجاع داده مي‌شود.
انتهاي پيام/ب30
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن