تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804901292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نویی : به استقلال بر نمی گردم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: قلعه نویی : به استقلال بر نمی گردم
قلعه نویی : به استقلال بر نمی گردم
روزهای بسیاری است كه نام امیر قلعه‌نویی در مطبوعات و رسانه‌ها دیده نمی‌شود. سرمربی تیم ملی كه پس از جام ملت‌های آسیا روزه سكوت گرفته بود، پس از اظهارنظر فتح الله زاده مبنی بر این كه اگر حجازی بخواهد، موافق بازگشت قلعه‌نویی به استقلال است، سكوتش را شكست و گفت كه این روزها به هیچ وجه به استقلال فكر نمی‌كند. امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا ، پرسش‌هایی درباره احتمال بازگشتش به استقلال، مدعیان لیگ برتر و تیم ملی پاسخ گفت: * فتح الله زاده در گفت‌وگو با یكی از خبرگزاری‌ها درباره بازگرداندن شما به استقلال صحبت كرده است،‌ آیا شما اطلاع دارید؟ - خیر، من معمولا روزنامه نمی‌خوانم.  * فتح‌الله‌زاده گفته ممكن است كه شما را به استقلال بازگرداند. - من معتقدم كه در این روزها استقلال بیش از هر زمان دیگر به آرامش نیاز دارد.  * اما مگر آمدن شما به استقلال آرامش را از این تیم می‌گیرد؟ - من كه استقلالی نیستم! افتخار می‌كنم در مكتب شاهین بزرگ شده‌ام.  * یعنی چه كه شما استقلالی نیستید؟ - پس از هجده سال بازی كردن در استقلال و از دست دادن دو پایم دوستان گفته‌اند كه بنده استقلالی نیستم. با این حال معتقدم كه استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد.  * پس شما دوست ندارید كه به استقلال بازگردید؟ - بحث دوست داشتن یا دوست نداشتن نیست. من هم اكنون سرمربی تیم ملی هستم. باید منتظر باشیم تا مشخص شود كه رییس بعدی فدراسیون فوتبال كیست و اگر خط فكری‌مان به هم نزدیك بود تصمیم می‌گیریم. با این حال استقلال تنها آرامش می‌خواهد و من هم به استقلال فكر نمی‌كنم.   * بازی‌های استقلال را دنبال می‌كنید؟ - بله، من نه تنها بازی‌های استقلال را بلكه دیدارهای پرسپولیس را هم تعقیب می‌كنم. از شبكه سوم هم تشكر می‌كنم كه با شیوه‌ای جدید بازی‌های بیشتری از لیگ را به صورت مستقیم پخش می‌كنند.
قلعه نویی : به استقلال بر نمی گردم
* نظرتان درباره عملكرد استقلال چیست؟ - اعتقاد دارم كه فتح‌الله‌زاده زحمات زیادی كشیده و استقلال نیز تیم خوبی است. اما، با توجه به این كه تركیب استقلال و كادرفنی تیم هم به تازگی تشكیل شده باید به این تیم فرصت داد. هواداران هم باید صبور باشند تا استقلال بتواند در آینده موفق باشد. امیدوارم كه استقلال در هفته‌های آینده نتایج دلخواه را كسب كند.  * حداقل تا انتخاب رییس آینده فدراسیون چه برنامه‌هایی برای تیم ملی دارید؟ - شش ماه پیش نامه‌ای را به دبیر كل فدراسیون فوتبال زدیم و روزهای فیفا را به ویژه چهارشنبه‌ها را رزو كردیم. این روزها "نبی" سرش شلوغ است و محدودیت‌های خاص خودش را دارد، با این حال مترصد انتخاب رییس آینده فدراسیون هستیم. ما این كار را انجام دادیم، حالا فرقی نمی‌كند كه قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی باشد یا كسی دیگر.  * تیم ملی با وجود حذف در مرحله یك چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در آخرین رده‌بندی فیفا صعود داشت. - پس از حذف ما از جام ملت‌های آسیا انتقادهای بسیاری از ما و تیم ملی شد اما، دوستان باخت دو برصفر برابر قطر و شكست سه بر یك مقابل بحرین را فراموش كرده‌اند. با این وجود قبول دارم كه ما شایستگی بیشتری هم داشتیم اما، همه به ویژه هاشمی و نبی زحمتشان را كشیدند. این باخت‌ها جزیی از فوتبال است. به هر حال شاید فیفا اشتباه كرده كه تیم ایران را به مكان‌های بالایی جدول رده‌بندی برده است.  * تحلیل شما از سه هفته ابتدایی لیگ چیست و به نظرتان چه تیم‌هایی مدعی هستند؟ - اعتقاد دارم كه از هم اكنون زود است كه بخواهیم راجع به مدعیان صحبت كنیم و برای مشخص شدن نام مدعیان باید تا هفته‌های ششم و هفتم صبر كنیم. جدول فراز و نشیب بسیار دارد اما، صباباتری با مدیریت خوب شهریاری و مربی خوبی چون ضیایی به همراه پرسپولیس و سپاهان توانسته‌اند امتیازهای خوبی كسب كنند. معتقدم كه استقلال هم پس از گذشت زمان می‌تواند خود را به یك مدعی تبدیل كند. تیم‌های تازه وارد لیگ همچون پگاه، صنعت نفت و شیرین فراز هم تیم‌های مدعی هستند و این از زیبایی‌های لیگ امسال است. مطالب مرتبط : قلعه نویی در کنار حجازی!  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن