تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819595218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمان خبر داد:تشديد برخورد با متخلفان راهنمايي و رانندگي در كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمان خبر داد:تشديد برخورد با متخلفان راهنمايي و رانندگي در كرمان
خبرگزاري فارس: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناحيه انتظامي استان كرمان گفت: با توجه به خسارات و تلفات ناشي از رانندگي، با متخلفان برخورد شديد مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، علي سليم‌نيا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهبود وضعيت ترافيكي استان كرمان افزود: با اعتبار 480 ميليارد توماني براي بهبود وضعيت ترافيك استان كرمان، بالغ بر 200 پروژه ترافيكي در حال انجام است كه از 73 تا 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارند.
وي در ادامه گفت: تا پايان آبان ‌ماه سال جاري مبلغ 150 ميليارد ريال خسارت و ديه از سوي شركت‌هاي بيمه در سطح استان به خسارت‌ديدگان پرداخت شده، كه اين مبلغ قابل تامل است.
سليم‌نيا همچنين از عملياتي شدن طرح تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها خبر داد و افزود: با توجه به اينكه عاملان اصلي تصادفات و فوت، موتورسيكلت‌ها هستند سايت تعويض پلاك در 9 شهرستان استان راه‌اندازي شده است.
وي در ادامه با اشاره به برخورد پليس با متخلفان داراي گواهينامه‌هاي قديم و "ب 1" خاطرنشان كرد: نحوه برخورد با متخلفان داراي گواهينامه‌هاي قديم از شش ماه ضبط گواهينامه و در صورت تكرار تخلف، با صدور حكم محكوميت قضايي همراه است و با متخلفان داراي گواهينامه "ب 1" از اخذ گواهينامه تا توقيف خودرو همراه هست.
سليم‌نيا در پايان خاطرنشان كرد: همايش سراسري پيشگيري از آسيب‌ها و ارتقاي امنيت در حوادث در اسفند‌ماه سال جاري با همكاري دانشگاه علوم پزشكي كرمان در زمينه‌هاي بررسي علل فوت، ميزان ديه، عامل فني حوادث، راهكار‌هاي لازم براي پيشگيري از حوادث و ... برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ش30
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن