تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819340510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش سريال آخرين دعوت از امشب روايت عاشورا از نگاهي ديگر


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پخش سريال آخرين دعوت از امشب روايت عاشورا از نگاهي ديگر
جام جم آنلاين: فرامرز قريبيان امشب به شبكه 2 سيما مي‌آيد تا روايتگر داستان سريال «آخرين دعوت» باشد. اين سريال را حسين سهيلي‌زاده كارگرداني كرده است. آخرين دعوت، قصه مقطعي از زندگي يوسف زماني‌فر، نماينده سابق مجلس و استاد دانشگاه است كه براي پيدا كردن اسنادي عازم زادگاهش مي‌شود، اما طي حادثه‌اي سر از كوفه سال 61هجري در مي‌آورد.


اولين قسمت اين سريال با بازي فرامرز قريبيان آغاز مي‌شود. فردي ناشناس به زماني تلفن مي‌زند و مي‌گويد اطلاعات محرمانه‌اي دارد كه مي‌تواند در اختيار او قرار دهد.

به گفته مهران رسام، تهيه‌كننده سريال آخرين دعوت، قسمت اول و دوم سريال در زمان حال مي‌گذرد، و از قسمت سوم به بعد داستان، سريال به صورت موازي در حال و گذشته روايت مي‌شود.

در اين سريال كه در 13 قسمت آماده نمايش شده است، بجز قريبيان، حامد بهداد، الهام حميدي، شهرام عبدلي، سعيد جلالي، پرويز فلاحي‌پور، مرجان شيرمحمدي، محمد عمراني، سپيده ذاكري و فرزاد حسني نقش‌هاي اصلي را بازي مي‌كنند.

فرامرز قريبيان كه رمضان امسال بازيگر نقش حاج رضا در سريال روز حسرت بود، در سريال آخرين دعوت نقش يوسف زماني را بازي مي‌كند؛ زماني نماينده مجلس است كه از ديگر همكارانش اسنادي را به دست مي‌آورد و به همين دليل راهي زادگاهش مي‌شود، اما بين راه تصادف مي‌كند و زماني كه چشم باز مي‌كند، خود را در روز عاشورا سال 61 هجري قمري مي‌بيند.

حامد بهداد كه پيش از اين، او را در سريال «يك مشت پرعقاب» ديده‌ايم، در سريال آخرين دعوت نقش عماد، داماد زماني را بازي مي‌كند كه مي‌خواهد با شعار خدمت به مردم به عنوان نماينده وارد مجلس شود. نقش كيميا، دختر زماني را الهام حميدي بازي مي‌كند، او وكالت مي‌خواند و با پدرش روابط دوستانه‌اي دارد.

شهرام عبدلي هم در آخرين دعوت نقش شهرام خجسته را بازي مي‌كند. او مشاور تبليغاتي عماد است و تلاش مي‌كند او را با شعار خدمت به مردم راهي مجلس كند.

داستان اصلي آخرين دعوت را عليرضا كاظمي‌پور نوشته، ديالوگ‌هاي قسمت‌هاي زمان حال را سعيد جلالي نوشته و نگارش ديالوگ ‌هاي بخش‌هاي تاريخي به عهده محمد بيرانوند بوده است. آرمان موسي‌پور هم موسيقي آخرين دعوت را نوشته است.

از ديگر عوامل سازنده اين سريال مي‌توان به دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: رضا بختياري‌نيك‌ور، مدير تصوير‌برداري: محمد افسري، صدابردار: مهدي آزادي، طراح گريم: محمدرضا قومي، طراح صحنه و لباس (دوره حال:) آنيتا جواهرچي و طراح صحنه و لباس (دوره تاريخي:) فرهاد عزيزي‌فرد و مدير توليد: ناصر ريحان‌صفت اشاره كرد.

اولين قسمت سريال آخرين دعوت امشب ساعت 30/21 از شبكه 2 سيما پخش مي‌شود.
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن