تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819281634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك شاعر خواستار احساس مسووليت در مقابل حملات اسرائيل در نوار غزه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك شاعر خواستار احساس مسووليت در مقابل حملات اسرائيل در نوار غزه شد
يك شاعر معاصر، گفت: امروز همه مسلمانان جهان در مقابل اين فجايعي كه در فلسطين و در نوار غزه اتفاق مي افتد بايد احساس مسووليت كنند و در همنوايي و همدردي با مردم مظلوم فلسطين، اعلام برائت از ظالمان، جنايتكاران و صهيونيسم كنيم.


"رضا اسماعيلي"، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، به كشتار زنان و كودكان مردم غزه به فجيع ترين و بي شرمانه ترين شكل ممكن، توسط رژيم اشغالگر قدس اشاره كرد و اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، مي فرمايد براي پايداري و پايمردي، در مقابل ظلم و استكبار بايد قيام كرد و اين تكليفي است كه ايشان بر دوش ما گذاشته و يك تلكيف انساني و اسلامي است.
اين شاعر معاصر، با اشاره به اينكه بايد در همدردي با مردم مظلوم وحدت داشته باشيم، افزود: مقام معظم رهبري هم در پيام خود كه به همين مناسبت صادر كردند، مبارزه با اين جنايات را يك تكليف شرعي دانستند و ما با هر وسيله اي و‌ با هر ابزاري، نبايد سكوت كينم و در مبارزه با صهيونيسم جنايتكار وحدت داشته باشيم.
رضا اسماعيلي، در سال 1339 در محله هفت چنار تهران به دنيا آمد و داراي مدرك ليسانس علوم اجتماعي از دانشگاه علامه طباطبايي است. در مرحله اول راهنمايي بصورت غير حرفه‌اي به سبك شعر نيمايي، مي‌سرود، اما به شكل حرفه‌اي بعد از انقلاب با نشريات و روزنامه‌ها همكاري كرد. اولين اثر او يك مثنوي بلند در رابطه با حادثه 19 دي قم بود كه در عروه‌الوثقي چاپ شد.
او تاكنون مسووليت هاي متعددي، از جمله سردبير ماهنامه دانش‌آموزي اميد اسلام وابسته به آموزش و پرورش منطقه 15 در سال هاي 59 و 60، دبير سرويس ادبي مجلات شاهد، بنياد شهيد، شاهد بانوان و شاهد كودكان، دبير سرويس فرهنگي، اجتماعي كميتة اسلامي به مدت چهار سال، عضو هيأت داوران در جشنواره ادبي دانشجويان، عضو هيأت داوران در جشنواره سراسري مادر، عضو هيأت داوران جشنواره‌هاي ادبي دانش‌آموزان سراسر كشور و غيره را برعهده داشته است.
از آثار او مي توان به حنجرة سرخ عشق (مجموعه شعر)، منظومة بلند ني‌نامه، گزيدة ادبيات معاصر جلد شش، بانوي‌ آئينه و سنگ (مجموعه شعر)، صد كلام، صد خاطره (گردآوري خاطرات دربارة امام خميني)، مجموعه داستان تا سپيده دم (گردآوري) اشاره كرد.
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن