تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805743002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قشقاوي اعلام كرد:اعزام 22 فرستاده ويژه رئيس جمهور به كشورهاي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قشقاوي اعلام كرد:اعزام 22 فرستاده ويژه رئيس جمهور به كشورهاي جهان
ساري - خبرگزاري مهر: سخنگوي وزارت خارجه ايران با اشاره به اينكه شوراي امنيت هنوز نتوانست قطعنامه محكمي براي پايان دادن به حملات صهيونيست ها در غزه صادر كند، از اعزام 22 فرستاده ويژه رئيس جمهور به كشورهاي مختلف خبر داد و افزود: حمله اسرائيل به غزه يك توطئه بين المللي است.

حسن قشقاوي سه شنبه شب در حاشيه عزاداري حسيني مردم مازندران در ساري اظهار داشت: از تحليل رسانه هاي دنيا مي توان متوجه شد كه اسرائيل هدف اصلي و دقيق خود را از حمله به غزه اعلام نكرده است.

وي خاطر نشان كرد: رژيم صهيونيستي صرفا با هدف نابودي مقاومت و حماس، جلوگيري از موشك پراني حماس و تبيين اوضاع و احوال فلسطين اشغالي اقدام به اين حمله كرده است.

سخنگوي دستگاه ديپلماسي با اشاره به اينكه علت عدم اعلان هدف واقعي حمله اسرائيل به غزه به واسطه مشخص نشدن ناكامي ها در آستانه انتخابات اواخر فوريه در نوار اشغالي است تصريح كرد: به واسطه رقابت تنگاتنگ سه حزب كار، كاديمو و حزب تندرو ليكود، رژيم صهيونيستي فرجام حملات را تا شكست نهائي اعلام نخواهد كرد.

قشقاوي با بيان اينكه با تصويب هيئت دولت مقرر شد، بيست و دو نفر از اعضاي كابينه به دستور رئيس جمهوري و با مركزيت وزارت خارجه به تناسب ارتباط و مسئوليت خود به كشورهاي اروپائي و آسيائي سفر كنند يادآور شد: قطع فوري تجاوزات رژيم غاصب صهيونيستي و رفع محاصره غزه اهداف سفر سران ايران را تبيين خواهد كرد.

وي با بيان اينكه شوراي امنيت در ايام حمله وحشيانه صهيونيست ها به غزه هنوز نتوانست بيانيه اي براي پايان دادن به اوضاع غزه صادر كند اذعان داشت: اصل حملات اسرائيل به نوار اشغالي توطئه اي بين المللي بوده و تفاهمي بين قدرتهاي بزرگ دنيا و مماشات گران منطقه اي صورت گرفته است.

قشقاوي خاطر نشان كرد: آمريكا اصلي ترين حامي بي چون و چراي رژيم صهيونيستي قلمداد شده و به واسطه حق وتو اين كشور در سازمان ملل، شوراي امنيت از صدور بيانيه الزام آور و بازدارنده عليه اسرائيل قاصر است.

سخنگوي دستگاه دپيلماسي با اشاره به اينكه از زمان ايجاد حق وتو در سازمان ملل هيچ قطعنامه مصوبي عليه رژيم صهيونيستي اجرائي نشده افزود: كشتار وحشيانه اسرائيل در غزه محصول اجلاس هاي آنوپوليس و نيويورك توسط ابرقدرت هاي دنيا بوده است.

وي با تاكيد بر استمرار تظاهرات و راهپيمائي هاي ملت بزرگ ايران و ملت هاي مسلمان در حمايت از مردم بي دفاع غزه تصريح كرد: هم اكنون بيداري اسلامي و انساني در دنيا پديدار شده و همه دنيا از اقدام ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي مطلع و آگاه هستند.

قشقاوي افزود: شرق و غرب عالم عليه اين حملات وحشيانه اسرائيل درآمده و تقريبا همه ملت ها با ملت بي دفاع فلسطين و غزه ابراز همدردي مي كنند.

وي با بيان اينكه رسانه هاي دنيا نيز عليرغم الزامات دولتي و فيلترهاي حاكميتي به پوشش صحنه هائي از خيزش افكار عمومي در جهان پرداختند افزود: تجمعات ضدصهيونيستي در واقع عكس العمل عادي وجدان ها بوده و بايد به خوبي منعكس شود.

وي همچنين ضمن محكوم كردن اقدام رژيم صهيونيستي براي بازداشت خبرنگار شبكه العالم گفت: مفهوم واقعي اسرائيل در آزادي بيان مادامي اثرگذار بوده كه خبرنگاري عليه اين جنايات انعكاسي ندهد، ادعاي تحقيق در مورد هولوكاست ننمايد، قطعنامه هاي شوراي امنيت به نفع اسرائيل باشد، توجه اي به دويست كلاهك رژيم صهيونيستي نكرده و بي توجهي اسرائيل به حقوق زنان براي جهانيان انعكاس داده نشود.

به گفته قشقاوي، رژيم صهيونيستي خط قرمز كشورهاي غربي بوده و توهين به مقدسات از منطق ها و ادله واهي اسرائيل در نقض حقوق بشرنشات مي گيرد.

به گزارش مهر ، سخنگوي وزارت خارجه با بيان اينكه هم اكنون آمادگي بسياري از سوي خبرنگاران ايراني و ساير كشورهاي منطقه براي پوشش اخبار وقايع غزه وجود دارد افزود: اسرائيل با اين اقدام خود مي خواهد جنايات وحشيانه خود در مناطق خان يونس، شرق و شمال غزه را به گوش جهانيان نرساند و به كشتار بيرحمانه خود ادامه دهد.

وي با اشاره به اينكه سران عرب بايد به وحدت نظري براي برگزاري اجلاس بررسي مسائل غزه در اسرع وقت برسند اظهار داشت: متاسفانه اجلاس سران عرب براي بررسي اين موضوعات مقرر بود هفته گذشته صورت گيرد كه به علت حد نصاب نرسيدن اعضا برگزار نشد.

قشقاوي افزود: كشورهاي عربي بايد با اتحاد يكديگر اين غائله را در غزه پايان داده و دستگاه دپيلماسي ايران نيز آماده هر گونه همكاري براي اتحاد و همدلي بيشتر بين كشورها و بررسي و رفع مشكلات غزه در شرايط كنوني است.
 چهارشنبه 18 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن