تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819361891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي مقاومت بسيج / 2 و پاياني سالهاست نجات ملي پيدا كرده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده نيروي مقاومت بسيج / 2 و پاياني سالهاست "نجات ملي" پيدا كرده ايم
فرمانده نيروي مقاومت بسيج با انتقاد از اين كه افراد بسياري تلاش مي كنند تابلوي اصولگرايي را جابجا كنند، به مطرح شدن موضوع "نجات ملي" اشاره و تصريح كرد: ما نه تنها سالهاست نجات ملي پيدا كرده ايم بلكه بسترساز نجات مستضعفين جهان شده ايم.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حجت الاسلام حسين طائب روز چهارشنبه در ادامه سخنانش در هم انديشي مسئولان بسيج دانشجويي 140 دانشگاه كشور افزود: با حاكميت جريان اصولگرا، دولت اصولگرا و مقاومت در برابر دشمنان، وحدت مسلمانان روز به روز رو به افزايش است.
معاون فرمانده كل سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: آمريكا و اسرائيل همه تلاش خود را بكار گرفتند تا به اتحاد ما و جهان اسلام ضربه بزنند اما موفق نشدند.
طائب با بيان اين كه قدرت نظامي، سياسي و اقتصادي آمريكايي ها شكست خورده و قدرت عمليات رواني و تزوير تنها ابزار آنهاست، تاكيد كرد: در اين شرايط بايد انسجام را حفظ كنيم و انسجام به معناي حفاظت از ولايت است.
وي گفت: اكنون كه جريان اصولگرا حاكم وارزش هاي اسلام انقلاب وامام (ره) احيا شده است، همه بايد به پاس اين ارزش ها ايستادگي كنيم و جلوي رخنه ها را بگيريم.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به تلاش دشمنان براي توقف برنامه هسته اي گفت: اما به بركت مقاومت دولت چنين نشد. با اين حال دشمن اميد بازگشت دارد و هم دشمن بيروني و هم آسيب پذيري در داخل مورد توجه است.
وي همچنين با يادآوري تحولات اقتصادي در داخل و تحولات سياسي و بين المللي در خارج، به طرح تحول اقتصادي دولت اشاره كرد و گفت: مگر همه نمي گفتند از اول مي بايست اين طرح اجرا مي شد.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج طرح تحول اقتصادي دولت را تضمين كننده حركت آينده كشور خواند و گفت: همه بايد هم پيمان شوند در پياده سازي اين طرح حركت كنند.
وي اضافه كرد: زماني حركت دستگاه هاي فرهنگي كشور حذف ارزش ها بود اما امروز روند حركت كلي جامعه به سمت كمال الهي است و اين را بايد براي افكار عمومي تبيين كرد اگرچه ممكن است در جايي چند آسيب هم داشته باشيم.
وي افزود: رسانه هاي خارجي و متاسفانه برخي رسانه هاي د اخلي و جريان هايي كه مي خواهند براي مردم گروه مرجع شوند، پيوسته پيام هاي ياس و نااميدي منتشر و اشكالات را بزرگ نمايي مي كنند.
معاون فرمانده كل سپاه پاسداران در ادامه به بسيج دانشجويي دو توصيه كرد؛ نخست آن كه بر صف مومنان بيفزايند و دوم آن كه در مقابل عمليات رواني و تهاجم همه جانبه دشمن بايستند.
وي اظهار داشت "هدف دشمن اين است كه ما بي تفاوت شويم" و افزود: آنقدر برخي مسايل را تكرار و شبهه افكني مي كنند كه مومنان نتوانند دفاع كنند.
طائب همچنين با تاكيد بر اين كه بسيج محور ايجاد حركت اجتماعي است، اظهار داشت: افراد با انگيزه ها و سلايق مختلف بايد در تشكل هاي بسيج دانشجويي عضويت يابند.
وي با بيان اين كه آينده انقلاب را دانشجويان پيش مي برند، بر ضرورت توجه به موضوع علم و فناوري و گسترش پژوهشكده ها از سوي بسيج دانشجويي تاكيد كرد و گفت: بايد ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جديد منتقل و ارتباط بين نسلي برقرار شود.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج همچنين بر پشتيباني اين نيرو از بسيج دانشجويي تاكيد و خاطرنشان كرد: محور حركت بسيج دانشجويي بايد تدابير رهبري به ويژه رهنمودهاي ايشان در ديدار اخير خود با دانشجويان علم و صنعت قرار گيرد.
نشست هم انديشي مسئولان بسيج دانشجويي دانشگاه هاي سراسر كشور از سوي سازمان بسيج دانشجويي به مدت دو روز در مجتمع سيزده آبان تهران برگزار مي شود.
سيام/7432/1962/1377
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن