تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه كارهاي ازدواج آسان در شوراي فرهنگ عمومي بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: راه كارهاي ازدواج آسان در شوراي فرهنگ عمومي بررسي شد
راهكارهاي ازدواج آسان در دهمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي در اين جلسه استاندار خراسان جنوبي با بيان مشكلات مردم و جوانان و بالا رفتن سن ازدواج گفت: يك سري مباني و زيرساخت ها در اين زمينه را پيگيري كرده ايم و با تحقيقات انجام شده در خصوص علل ازدواج پي به مشكلات عديده اي برده ايم.

مرتضوي در ادامه از وجود 15 هزار زن سرپرست خانوار خبر داد و خاطر نشان كرد: وجود اين تعداد زن سرپرست خانوار در استان را يك دغدغه مي دانيم و بايد باورهاي مردم را در اين زمينه اصلاح كنيم.

وي در ادامه اظهار اميدواري كرد: كه با همكاري دستگاه هاي فرهنگي بتوانيم باورهاي غلطي را كه وارد فرهنگ ما شده است را از ميان برداريم زيرا اگر فرهنگ اصلاح شود تمام امور ساماندهي خواهد شد.

قنبري مدير صندوق مهر امام رضا (ع) هم به تسهيلات ازدواج و اشتغال براي زوج هاي جوان اشاره كرد.

در خصوص ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي مذهبي هم مدير كل تبليغات اسلامي استان از فعاليت ستاد ساماندهي در مناسبت هاي مذهبي خبر داد و گفت: سال گذشته شاهد تغييرات چشمگيري در نحوه عزاداري در هيئت ها بوده ايم.

حجت الاسلام لطفيان افزود: اقدام هايي چون تشكيل كانون هاي مداحان، كميسيون صدور مجوز فعاليت هاي فرهنگي، تغذيه فكري مداحان، هيئت هاي مذهبي و كارگاه هاي آموزشي ويژه هيئت هاي مذهبي و تشكيل گروه هاي بازرسي براي ساماندهي امور مذهبي انجام شده است.

در اين جلسه مقرر شد تغيير نام سينما قدس بيرجند به سينما بهمن به شوراي نام گذاري استان ارجاع شود و در صورت تاييد اين تغيير نام بلامانع است.

به علاوه در اين جلسه مصوب شد روحانيون در ايام محرم و صفر در خصوص فرهنگ سازي ازدواج آسان در روستاها و شهرها تبليغات لازم را انجام دهند و سازمان ملي جوانان مكلف است امور مربوط به ازدواج آسان را پيگيري و هر 2 ماه يك بار گزارشي به شوراي فرهنگ عمومي استان ارائه كند.

صدا و سيماي استان هم موظف به توليد برنامه هايي در خصوص ازدواج هاي موفق شد.
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن