تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802471832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي زمينه خوبي براي توسعه و پيشرفت ايجاد مي كند

نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان راه اندازي شد.
به گزارش ايسكانيوز، دكتر جعفر رهنما راد معاون پژوهشي اين واحد در خصوص نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي گفت: نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي زمينه بسيار خوبي براي توسعه و پيشرفت ايجاد مي كند، اين نمايشگاه به اساتيد فرصت مي دهد تا از اقدامات و پژوهش هاي انجام گرفته توسط ديگر همكاران آگاه شوند، همچنين براي دانشجويان زمينه ايجاد مي شود در فضاي ايجاد شده با علم، دانش و پژوهش بهتر اجين شوند. بدين ترتيب براي دانشجويان ديدگاه ها و افق هاي روشنتري قرار مي گيرد و آن ها در ضمير خودشان آرزومند رسيدن به اين افق هاي والا مي شوند.
وي در ادامه در بازديد ازغرفه انجمن علمي زبان انگليسي گفت: رشته زبان و ادبيات انگليسي در دانشگاه همواره دريچه اي است به سوي شناخت فرهنگ غرب، شناخت علوم جديد و شناخت بهتر سياست ها و روش هايي كه ما شرقي ها مجبوريم هوشيارانه تر با آن ها رفتار كنيم.
دكتر رهنما راد در ادامه تصريح كرد: زبان انگليسي براي تمام دانش پژوهان از دو جهت امري لازم و ضروري است اول اينكه ما بتوانيم سياست ها و روش هاي فرهنگي خودمان را به آن ها بشناسانيم و دوم اينكه بتوانيم از تجربيات و نوآوري هاي آن ها نيز به نحو احسن بهره ببريم.معاون پژوهشي در پايان گفت: نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شده است و اميدواريم در سال هاي آينده اثر اين دستاوردها در كل جامعه انعكاس يابد و ملموس تر شود.

معاون پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي خبر داد:
واحد علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي شيراز مهر آينده راه اندازي مي شود

معاون پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي از راه اندازي واحد علوم پزشكي شيراز و سيرجان دانشگاه آزاد خبر داد. دكتر يحيوي در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به تاسيس واحد علوم پزشكي شيراز دانشگاه آزاد اسلامي از مهرماه 88-89، گفت: اين واحد فعاليت خود را با رشته دندانپزشكي آغاز مي كند.
وي با بيان اينكه براي سال تحصيلي 88-89 واحد علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي سيرجان نيز راه اندازي مي شود، تصريح كرد: امكانات بسيار خوبي در اين واحد فراهم شده است كه در صورت تصويب و تائيد وزارت بهداشت فعاليت خود را با رشته دندانپزشكي آغاز مي كند.
دكتر يحيوي از راه اندازي بيمارستان درماني آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد در نظر دارد در منطقه رودهن واحد علوم پزشكي راه اندازي كند. معاون پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي در خاتمه، گفت: تاسيس بيمارستان آموزشي و درماني در مراكز استانها در اولويت برنامه هاي واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلا مي قرار دارد.

سخنگوي سازمان اسلامي دانشجويان ايران :
متعهدسازي دانشجويان رسالت اصلي تشكل هاي دانشجويي است

سخنگوي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) گفت: ظرفيت سازي در تشكل هاي دانشگاه آزاد و تربيت متخصص متعهد كه رسالت اصلي تشكل هاي دانشجويي است در دستور كار سادا قرار دارد.سيدمجتبي منتظري در گفت وگو با برنا افزود: فراهم كردن شرايطي كه در آن دانشجويان بتوانند آزادانه فعاليت فرهنگي، كنش ورزي و مباحثه هاي سياسي را با يكديگر و اعضاي تشكل ها داشته باشند توسط سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) در دست پيگيري است.
سخنگوي سادا تصريح كرد: هم اكنون نقش دانشگاه ها در كشور به گونه اي است كه فقط نقش موسسه آموزشي را به عهده دارند و خروجي آن ها تحويل فارغ التحصيل متخصص به جامعه است در حالي كه نگاه مطلوب ايجاب مي كند كه اين خروجي به متخصص متعهد تبديل شود و تربيت اين نيروهايي كه علاوه بر دانش علمي از درك عميق سياسي هم بهره مند باشند در برنامه سادا قرار دارد. وي در پايان با بيان اينكه متعهدسازي دانشجويان از رسالت هاي اصلي تشكل هاي دانشجويي است گفت: تشكل ها موظفند با برنامه ريزي و ارايه آموزش هاي لازم بينش و درك سياسي دانشجو و تعميق باورهاي ديني را در او تقويت كنند و در اين راستا سادا با برگزاري مباحث آموزشي، اعزام سخنران، آموزش نيروي انساني و برگزاري گفتمان سياسي ديني فعاليت خود را در اين زمينه متمركز كرده است.

برگزاري كارگاه آموزشي مباحث اخلاقي
در دانشگاه كاشان

كاشان - خبرنگار آفرينش
كارگاه آموزشي طرح مباحث اخلاقي در دانشگاه كاشان برگزار شد.
در اين كارگاه آموزشي ، حجت الاسلام "محمود اكبري" محقق و نويسنده، محيط دانشگاه را از جمله محيط هاي مناسب براي رشد و شكوفايي جوانان دانست و فراهم كردن بستر مناسب فرهنگي طبق اصول، ارزش ها و مباني اسلام را به مسئولان توصيه كرد.
وي داشتن حجاب و عفاف اسلامي را بهترين مامن براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي براي دانشجويان دانست و گفت: جوانان دانشجو بايد با رعايت حجاب و غيرت ديني، به مقابله با تهاجم فرهنگي بپردازند.
وي وظيفه همه مسئولان و كاركنان انتظامات را جلوگيري از ناهنجاري هاي جامعه ذكر كرد و خاطرنشان كرد: اگر مسئولان نسبت به خون شهدا و نظام جمهوري اسلامي تعهد داشته باشند و وظايف خود را به خوبي انجام دهند از بسياري نابساماني ها و ناهنجاري هاي اجتماعي در جامعه جلوگيري مي شود.
وي، بهترين شيوه مبارزه با منكرات در جامعه را، اخلاق و زبان نيك، جلب اعتماد و رعايت احترام و ادب عنوان كرد و افزود: آمران به معروف براي ارشاد و راهنمايي، بايد شرايط زماني و مكاني افراد را در نظر گرفته و با هماهنگي و زمينه سازي و از راه دوستي، به صورت منطقي، رفتارهاي بد را تذكر داده و از برخورد فيزيكي بپرهيزند.
به گفته وي، تشويق كردن براي تقويت جنبه هاي مثبت، تشكيل اردوهاي زيارتي و گسترش فعاليت هاي مختلف مذهبي و فرهنگي و آگاهي دادن، از جمله مناسب ترين راهكارها براي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي است.
كارگاه آموزشي مباحث اخلاقي با حضور كاركنان انتظامات دانشگاه كاشان در سالن كنفرانس اين دانشگاه برگزار شد.

استاد دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند :
رسانه ها آيينه تمام نماي اقدامات
دانشجويان هستند

بهمن امامي استاد دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند گفت: رسانه ها آيينه تمام نماي دستاوردها و پژوهش هايي دانشجويان هستند.دكتر بهمن امامي در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، درخصوص روز دانشجو گفت: در انقلاب ايران همانند انقلاب كشورهاي فرانسه، روسيه، و ... روشنفكران پيش رو جامعه بودند و در رهايي كشور از استعمار و استكبار غرب نقش تعيين كننده داشته اند.
اين مدرس دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند خاطرنشان كرد: دانشجويان بايد از مبارزات سياسي دست بشويند وبيشتر به فكر نوآوري درحوزه هاي اقتصاد، فرهنگ ، علم و دانش باشند.وي افزود: دانشجويان به دليل ذهن فعال وپويايشان مي توانند در زمينه هاي مختلف نظريه پردازي كرده و به مسوولين راهكارهايي را ارايه دهند.
محقق و پژوهشگر علوم ارتباطات درخصوص نقش دانشجويان در دستيابي به دانش هسته اي اذعان داشت: ايران فيزيكدانان بسيار خوبي دارد كه توانسته اند با حفظ عزت نفس و پشتكار به اين علم مهم و اساسي دست يابند.

دبير كانون اسلامي دانشجويان هم انديشي بجنورد:
ميزان تاثيرگذاري قشر فرهيخته دانشگاهي در مسائل كلان كشور غير قابل انكار است

دبير كانون اسلامي دانشجويان هم انديشي بجنورد گفت: ميزان تاثير گذاري قشر فرهيخته دانشگاهي در مسائل كلان كشور غير قابل انكار است.
سيد حسين حسيني در گفتگو با ايسكانيوز، گفت: دانشگاه آزاد اسلامي دو دهه ايجاد، اثبات را پشت سر گذاشته و اكنون در دهه كيفيت به سرعت در حال پيشرفت است ،در دهه ايجاد تشكل ها به شكل مستمر حضور نداشتند،دردهه اثبات به شكل كاملا عملي و تئوريك پايه گذاري شدند و در دهه كيفيت دانشگاه آزاد اسلامي به شكل كاملا محرض فعاليت مي كنند.
وي افزود: در دانشگاه هاي خراسان بزرگ 18 الي 19 تشكل بزرگ و در كشور نيز شاهد فعاليت چهار اتحاديه هستيم كه دانشگاه آزاد اسلامي نيز جزو اين تشكل ها هستند، حركت بزرگي آغاز شده و گسترش آن با توجه به سخنان رياست عاليه دكتر جاسبي حتمي است.
حسيني ميزان تاثيرگذاري قشر فرهيخته دانشگاهي در مسائل كلان كشور را غير قابل انكار و چشم پوشي دانست، حركات دانشگاه آزاد در سطح كلان كشور، بحث 16 آذر بازتاب جهاني داشت و عواقب و نتايج خاص خود را در كشور گذاشت .
وي در خصوص حماسه 16 آذر گفت: روز دانشجو يادآور انقلاب سه دانشجو است كه در جريان آمدن سفير آمريكا به ايران اعتراض كرده و كشته شدند ،به نظر من اطلاع رساني ها خيلي خوب نيست، بايد بهتر و بيشتر بيان شد زيرا برخي ها اطلاع زيادي در رابطه با اين روز ندارند.دبير كانون اسلامي دانشجويان هم انديشي بجنورد افزود: رسالت دانشجويان روشنگري و آگاه سازي است زيرا هنوز دانشجويان به آن حد از آگاهي نرسيده اند و قشر دانشجويي فرهيخته كه در تشكل ها تجمع كردند بايد به شكلي آگاه سازي شوند و بررسي مسائل را تبيين كنند.
حسيني خاطر نشان كرد: يكي از اشتباهاتي كه در تشكل ها صورت مي گيرد اين است كه آن ها فكر مي كنند جايگاه تشكل ها يك جايگاهي است كه مي توانند در هر زمينه اي انتقادي ارائه دهند در صورتي كه گاهي انتقادها و حوادث مانند 18 تير نه تنها سازنده نيست بلكه تخريب كننده است.

تاريخ و نحوه برگزاري سي وپنجمين آزمون زبان انگليسي پيشرفته توليمو اعلام شد
سي وپنجمين آزمون زبان انگليسي پيشرفته توليمو صبح روز جمعه 22 آذر ماه بطورهمزمان در 8 شهرستان اصفهان، بابل، تبريز، تهران، شيراز، كرمان، رشت و مشهد برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در اين آزمون فردا پنج شنبه 21 آذرماه با توجه به استان محل اقامت داوطلبان در حوزه هاي توزيع كارت توزيع مي شود.
گفتني است، داوطلبان براي دريافت كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در آزمون بايد با در دست داشتن اصل كارت ملي يا شناسنامه و يا كارت شناسايي عكسدار معتبر شخصا به حوزه مربوطه مراجعه كنند.
براين اساس داوطلبان بايد يك قطعه عكس و اصل فيش بانكي وجه ثبت نام خود را به متصدي توزيع كارت تحويل دهند.

تاريخ ثبت نام آزمون GRE اعلام شد

ثبت نام حضوري متقاضيان شركت در آزمون GRE جنرال(سوم اسفند ماه) از روز شنبه 23 آذر ماه آغاز مي شود و تا روز پنجشنبه 5 دي ماه ادامه دارد.به گزارش ايسنا، داوطلبان مي توانند با پرداخت 171 دلار يا معادل ريالي آن به همراه ساير مدارك نسبت به ثبت نام حضوري خود به گروه آزمون هاي بين المللي و زبانهاي خارجي سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كنند.
گفتني است، آن دسته از داوطلباني كه به كارتهاي اعتباري خارج از كشور (....,Visa ,CARD MASTER) دسترسي دارند، مي توانند براي ثبت نام آنلاين اين آزمون از طريق سايت ETS به نشاني ORG.ETS.GRE/WWW اقدام كنند.
لازم به ذكر است، اين دسته از داوطلبان بايد 10 روز قبل از برگزاري آزمون، با يك قطعه عكس و كپي گذرنامه، شناسنامه يا كارت ملي خود براي تكميل مدارك به گروه آزمون هاي بين المللي و زبانهاي خارجي سازمان سنجش مراجعه كنند.

اعلام اسامي پذيرفته شدگان كارداني پودماني دانشگاه علمي - كاربردي

فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي نيمه متمركز دوره هاي كارداني پودماني دانشگاه جامع علمي - كاربردي شهريور سال 87 اعلام شد.
به گزارش فارس، فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي نيمه متمركز پذيرش دوره هاي كارداني علمي - كاربردي پودماني شهريور سال 1387 از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني org.sanjesh.www اعلام شده است كليه پذيرفته شدگان لازم است در يكي از روزهاي شنبه 12 لغايت پنج شنبه مورخ 17 بهمن با در دست داشتن مدارك لازم و با توجه به كد رشته محل قبولي به مركز آموزشي ذيربط مراجعه كنند.
دستورالعمل در خصوص شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام در سايت سازمان سنجش آموزش كشور درج شده است.

منابع درس فرهنگ و معارف اقليتهاي ديني در كنكور88 اعلام شد

منابع درس فرهنگ و معارف اقليتهاي ديني در آزمون سراسري سال 88 از سوي سازمان سنجش آموزش كشور اعلام شد.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، كتاب تعليمات اديان الهي و اخلاق 2 سال دوم متوسطه، كتاب تعليمات اديان الهي و اخلاق3 سال سوم متوسطه، فصلهاي 1،2،3،4،7،8،9،11،12 كتاب بينش ديني چاپ سال63 دوره پيش دانشگاهي از كتب مشترك اديان زرتشتي مسيحي و كليمي مي باشد.
بر اساس اين گزارش ، كتاب آموزش دين زرتشتي سال دوم و سوم متوسطه چاپ انجمن زرتشتيان تهران از منابع اختصاصي دين زرتشتي، كتاب انجيل عهد جديد بخش اعمال رسولان از درس يك تا آخر درس 19 و بخش اول قرنتيان از درس يك تا آخر درس 16 از منابع اختصاصي دين مسيحي (آشوري -ارامنه) و كتاب فرهنگ و بينش يهود سال دوم و سوم متوسطه چاپ انجمن كليميان تهران از منابع اختصاصي دين كليمي مي باشد.
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن