تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان بهزيستي كشور: 16 ماده قانون جامع حمايت از معلولان اجرا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سازمان بهزيستي كشور: 16 ماده قانون جامع حمايت از معلولان اجرا شده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس سازمان بهزيستي كشور گفت: اينكه گفته شود قانون جامع حمايت از معلولان اجرا نمي شود بي انصافي است، ما مدعي هستيم 16 ماده اين قانون به طور كامل اجرا شده و سازمان بهزيستي نيز در حد توان پيگير اجراي آن است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر ابوالحسن فقيه شب گذشته در ديدار جمعي از معلولان نخبه و توانمند با رييس جمهور، گفت: سازمان بهزيستي كشور نمادي براي تعامل و توافق سازنده دولت با مجلس است چرا كه توجه نمايندگان مجلس نسبت به افراد آسيب پذير اين سازمان را به نماد تعامل تبديل كرده است.
وي با اعلام اينكه اعتبارات سازمان بهزيستي طي سال هاي اخير رشد خوبي پيدا كرده است ، گفت: بيش از آنچه اين اعتبارات مورد توجه قرار گيرد، از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود خدمات گسترده اي به مددجويان داده شده است.
رييس سازمان بهزيستي كشور با بيان اينكه بانك اطلاعات مددجويان با كد ملي آنها ثبت شده است ، گفت: كل معلولان كشور تا سال 83، 89 هزار نفر تحت حمايت بوده اند در حالي كه در سال 87 اين آمار به 227 هزار نفر رسيده ولي در خواست ما اين است كه هيچ معلولي پشت نوبت ارايه خدمات بهزيستي نباشد.
دكتر فقيه با تاكيد بر اينكه توانمندسازي معلولان و پيشگيري از معلوليت دو سياست راهبردي سازمان بهزيستي كشور است خاطرنشان كرد: سياست هاي سازمان به اين سمت است كه از حمايت هاي صفر به سوي فعاليت هاي تخصصي حركت كند.
وي ادامه داد: در همين راستا 17 فعاليت جديد تخصصي در سال 86 اضافه شده و در بخش پيشگيري نيز بر آنيم تا با غربالگري نوزدان تازه متولد شده درخصوص كم كاري تيروئيد كارهاي سازنده اي انجام دهيم.
رييس سازمان بهزيستي كشور درخصوص شناسايي شنوايي نوزادان گفت: 50 درصد نوزدان از شنوايي و 80 درصد آنان از تنبلي چشم غربالگري شده اند.
وي با اعلام اينكه برخي از مددجويان در پشت نوبت ارايه خدمات بهزيستي هستند گفت: اينكه گفته شود قانون جامع حمايت از معلولان اجرا نمي شود بي انصافي است، ما مدعي هستيم 16 ماده اين قانون به طور كامل اجرا شده و سازمان بهزيستي نيز در حد توان پيگير اجراي آن است.
فقيه در پايان خطاب به رييس جمهور گفت: درخواست ما از احمدي نژاد اين است كه كارگروهي از وزراي دولت و نمايندگان مجلس براي اجراي كامل قانون حمايت از معلولان در سطح بالاتري از سازمان تشكيل و پيگير اجراي آن باشد./01/146

اخبار مرتبط
• 640 هزار معلول تحت پوشش بهزيستي هستند/62 هزار واحد مسكوني براي مددجويان ساخته و واگذار شد
• واژه معلول انسان را به سمت ترحم هدايت مي كند و تخريب كننده است
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن