تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819340957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با معرفي نفرات برتر؛ جشنواره ره‌آورد نور خراسان رضوي به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي نفرات برتر؛ جشنواره ره‌آورد نور خراسان رضوي به كار خود پايان داد
خبرگزاري فارس: دومين جشنواره ره‌آورد نور با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، دبير جشنواره ره‌آورد نور عصر امروز در اختتاميه اين جشنواره گفت: اين جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، انتقال پيام دلاوري‌ها و رشادت‌هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس، بازگويي خاطرات و بيان لحظات ماندگار با زبان هنر برگزار شد.
محمدكاظم دبيري افزود: هنرمندان اين استان در ايام تعطيلات نوروز امسال ضمن سفر به مناطق جنگي، احساسات خود را در قالب‌هاي هنري به معرض نمايش گذاشتند.
وي اظهار داشت: جشنواره ره‌آورد سرزمين نور فرصت مناسبى را براى هنرمندان زائر مناطق عملياتي به ‌وجود آورد تا آثار به يادماندنى و ارزشمند خود را در رشته‌هاى عكس، شعر، فيلم كوتاه، طراحي، خطاطي، نقاشي، داستان، پوستر، دل‌نوشته و همچنين وبلاگ در معرض قضاوت داوران قرار دهند.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد خاطرنشان كرد: بالغ بر 200 اثر به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است كه از بين اين آثار 24 اثر را هيئت داوران برگزيده اعلام كردند.
در ادامه اين مراسم مسئول مركز بسيج هنرمندان خراسان رضوي نيز خاطرنشان كرد: اين جشنواره دومين سالي است كه با همكاري سازمان بسيج هنرمندان استان خراسان رضوي، سپاه امام رضا (ع)، اداره‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، ميراث فرهنگي و معاونت فرهنگي هنري شهرداري مشهد برگزار مي‌شود.
هادي علوي افزود: با توجه به ميزان رو به گسترش علاقمندان به شركت در اين جشنواره اميدواريم دبيرخانه دائمي اين جشنواره ايجاد شود تا زمينه خلق آثار ارزشمند هنري و فرهنگي بيش از پيش مهيا شود.
وي با بيان اينكه در خلق آثار هنري دفاع مقدس دو گروه از هنرمندان شركت دارند، تصريح كرد: گروه نخست آنهايي هستند كه در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و گروه دوم كساني هستند كه به‌ خاطر اقتضاي سن فرصت حضور در جبهه‌ها را نداشتند.
در ادامه اين مراسم در بخش شعر راضيه رجايي، زهرا محدث خراسان و مريم زماندان، در بخش دل‌نوشته الهام رباطي، سكينه سلجوقي و حسين بررودي سده و در بخش گزارش حسين كدخدايي در بخش مقاله صديقه رضواني‌نيا ، حسين طائفي و ليلا قدوسي نفرات برگزيده اعلام شدند.
همچنين در بخش داستان سمانه ترحمي يوسفي، در بخش خاطره فرزانه سادات‌حيدري، فرحناز برومند علي‌پور و سيما حمامي و در بخش فيلم كوتاه طاهره جوانبخت به‌ خاطر ساخت فيلم غريبانه عناوين برگزيده را كسب كردند.
در بخش فيلمنامه‌نويسي حسن تفضلي، دربخش عكس ايمان سجادي، محمد دست‌آموز و مرضيه عابديان و در بخش خوشنويسي محمد رستمي، فاطمه ارضي و عليرضا احمدي از برگزيدگان بودند.
همچنين در بخش گزارش تصويري محسن واعظي و در بخش وبلاگ محمدجواد رنجبر حايز مقام‌هاي برتر شدند.
انتهاي پيام/ح10
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن