تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805826084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه نیازهای گوشی شما


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



بیشتر شارژرهای میکرویواس.بی می.توانند N9 را شارژ کنند اما در این مورد هم گوشی سری N نوکیا باید با بقیه متفاوت باشد. شارژر AC-16 پرسرعت آن با دیگر شارژرها بسیار متفاوت است. در نگاه اول، طراحی زیبایش توجه شما را جلب می.کند. این شارژر با رنگ سفید، یکپارچگی و طراحی مدرن خود بسیار زیباتر از شارژهای مشکی.ای به نظر می.رسد که در حال حاضر از آنها استفاده می.کنیم. اما اینها تنها دلیل متفاوت بودن طراحی آن نیستند؛ در این شارژر هیچ کابل متصلی نمی.بینید! یک درگاه برای اتصال کابل شارژ USB وجود دارد که سرِ دیگرِ آن به گوشی شما متصل می.شود. AC-16 نوکیا با N9 این شرکت عرضه می.شود. البته می.توان آن را به صورت جداگانه نیز خریداری کرد. این محصول برای کسانی که می.خواهند شارژر دیگری به منظور استفاده در خانه یا محل کار داشته باشند، بسیار مناسب است.


صفحه کلید بی سیم IGg برای آیفون

این قاب مجهز به صفحه کلید بی سیم که برای Apple Iphone 4 طراحی شده است ، شما را از عذاب استفاده از صفحه کلیدهای مجازی رها خواهد ساخت. این قاب با استفاده از بلوتوث با گوشی شما جفت می شود. صفحه کلید QWERTY تعبیه شده در آن از کلید های Home و Search نیز بهره می برد. از ویژگی های دیگر ان می توان به باتری لیتیومی و قابلیت شارژ آن از طریق پورت microUSB اشاره کرد. سوییچ روشن /خاموش هم به شما اجازه می دهد تا صرفه جویی قابل توجهی در مصرف باتری صورت دهید. با شارژ چهارساعتی این محصول می توانید تا چهل و پنج روز از آن استفاده کنید. بهای تقریبی آن چهل دلار است.


میکرو صفحه نمایش Live View سونی اریکسون
LiveView محصول منحصربفردی است که به شما امکان می دهد به آسانی و بدون حتی لمس گوشی تان ، با استفاده از فناوری بلوتوث به کنترل کامل آن بپردازید. امکان خواندن پیام های متنی ، مشاهده به روز رسانی های فیس بوک و twitter ، نام شخص تماس گیرنده و عمر باتری از جمله قابلیت های آن به شمار می روند. Live View امکان کنترل پخش کننده موسیقی را هم برای شما فراهم می سازد و در ضمن می توانید از رویدادهای تقویم هم با خبر شوید. اگر نمی توانید گوشی تان را بیابید ، LiveView در یافتن آن به شما کمک خواهد کرد. بهای تقریبی این کوچولوی زیبا و کارآمد حدود 45 دلار آمریکاست.


لنز تلسکوپی iPhone 4

لنز تلسکوپی امکان استفاده از 6x بزرگنمایی دیجیتال را در آیفون شما فراهم خواهد آورد. و به شما اجازه خواهد داد تا از اشیایی که در فواصل دور قرار دارند و یا مناظر طبیعی به عکاسی بپردازید. تنها کافیست پایه ویژه لنز را به گوشی تان متصل کرده و سپس لنز را به آن الصاق نمایید، نیازی به جدا کردن اجزای خاصی از گوشی و یا ابزار خاصی مثل پیچ گوشتی وجود ندارد. با استفاده از این لنز علاوه بر بزرگنمایی ،امکان فوکوس و بهره گیری از زوایای واید را نیز در اختیار شما قرار داده و دقت رنگ ها را هم بالاتر می برد. با استفاده از آن می توانید تا حد زیادی به نواقص دوربین گوشی تان غلبه کنید. این محصول با ارزش تنها بهایی حدود 16 دلار دارد.


کسانی که دوست دارند به طور خصوصی موسیقی گوش دهند و آنها که موسیقی را برای همه پخش می.کنند، با Nokia Play 360° می.توانند آهنگ.هایشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا بدون استفاده از هدفون از موسیقی لذت ببرند. همان.طور که از نام این بلندگو پیداست، صدای آن به جای اینکه - مانند بیشتر بلندگوهای امروزی - از یک جهت خارج شود، از جهات مختلف بیرون می.آید و محیط را از همه طرف به طور مساوی و کامل از صدا پر می.کند. برای دست یافتن به تجربه بهتری از موسیقی می.توانید به راحتی و با اتصال به یک بلندگوی استریوی دیگر به صورت بی.سیم، صدای استریو ایجاد کنید. چندین روش. برای اتصال به Nokia Play 360° وجود دارد؛ استفاده از NFC برای اتصال آسان به صورت بلوتوث یا رابط صوتی 5/3 میلی.متر استاندارد. این بلندگو از سه ماهه سوم سال جاری میلادی با قیمت تقریبی 149 دلار عرضه می.شود.


پایه رومیزی Galaxy S II سامسونگ

اگر شما هم از دارندگان Galaxy S II باشید ، حتما در هنگام شارژ گوشی دلتنگ گوشی خارق العاده تان خواهید شد. سامسونگ پایه رومیزی زیبا و مجللی برای این گوشی عرضه کرده است تا در هنگام شارژ بتوانید به آسانی به مرور وب ، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم و ویدیوها بپردازید. تعبیه سوکت صوتی 3.5 میلی متری این امکان را فراهم می آورد تا در هنگام شارژ گوشی تان را به یک تقویت کننده صوتی نیز متصل کنید.قابلیت خیره کننده ای که نشان دهنده تفکر خلاقانه طراحان سامسونگ است به شما اجازه می دهد تا هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی با وجود این پایه از گوشی تان استفاده کنید. نشان سامسونگ هم به شما اطمینان خواهد داد که این محصول از سازگاری صد در صدی با گوشی شما برخوردار است . بهای این پایه رومیزی زیبا تنها 30 دلار است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن