تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819361697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/بزرگداشت هفته بسيج/ ابراهيمي درگفت‌وگوباايسنا: *تفكر جامعه بايد بسيجي شود *ارزش‌هاي اسلامي و پيروي از امام و رهبري در تفكر بسيجي وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /بزرگداشت هفته بسيج/ ابراهيمي درگفت‌وگوباايسنا: *تفكر جامعه بايد بسيجي شود *ارزش‌هاي اسلامي و پيروي از امام و رهبري در تفكر بسيجي وجود دارد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اين‌كه بسيج را بايد در نقش خود آن و تفكر بسيجي مورد بررسي قرار داد، تصريح كرد: بايد بسيج را به عنوان يك تفكر دين‌محور، ملي‌محور و عدالت‌محور ديد.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به اين‌كه تفكر جامعه بايد تفكر بسيجي شود، و ارزش‌هاي اسلامي، ديني، ملي و پيروي از امام و رهبري در اين تفكر وجود دارد، افزود: ما بايد به تفكر بسيجي توجه كنيم و اگر اين‌گونه به بسيج نگاه كنيم، بسياري از مردم جامعه‌ي ما بسيجي هستند، ولو اين كه عضويت در آن نداشته باشند.

نماينده‌ي مردم بيرجند در خانه ملت يادآور شد: در اين حالت تفكر بسيج ارزشمند بوده و از خود بسيج مهم‌تر است.

وي با اشاره به اين‌كه اگر بسيج نبود، قطعا كشور نبود، خاطرنشان كرد: مردم در زمان جنگ با اين تفكر به جبهه رفتند و جبهه‌ي مردمي يعني جبهه‌ي بسيجي كه پشتوانه‌اش همه‌ي توان كشور است.

ابراهيمي يادآور شد: بسيج مساوي با همه‌ي توان كشور است و اين قدرتي است كه مي‌تواند جلوي دشمنان را در ابعاد نظامي، فرهنگي و اقتصادي بگيرد.

وي با بيان اين‌كه خوشبختانه بسيج در كشور ما در ابعاد مختلف شكل گرفته است، گفت: اگر تفكر بسيجي را ترويج كنيم، روزي به جايي خواهيم رسيد كه تمام كشور ما مسلمان، مسيحي، يهودي، ارمني و سايرين بسيجي خواهند بود و اين ارزشمند است.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاكيد كرد: نبايد بسيج را تنها به عنوان يك جريان نظامي حساب كرد، بلكه بايد بسيج را به عنوان يك تفكر دين‌محور، ملي‌محور و عدالت‌محور ديد.

ابراهيمي با بيان اين‌كه بسيجي يعني اين‌كه در هرجا ارزش‌ها وجود دارد، حاضر بوده و هركجا ارزش‌ها زير سوال برود، دفاع مي‌كند، گفت: بايد اين تفكر را در جامعه زنده نگه داريم، هم‌چنان كه مقام معظم رهبري در فرمايشاتشان بر اين موضوع تاكيد دارند كه همه بايد بسيجي شويم، يعني سيستم ما به سمت و سويي حركت كند كه بتوانيم اسلام و نظام را حفظ و از هويت خود دفاع كنيم.

اين نماينده‌ي مجلس به تشكيل بسيج دانش‌آموزي، دانشجويي، كارگران، نخبگان، كارمندان و بسيج سازندگي در كشور اشاره كرد و گفت: انصافا در اين چند سال ظرفيت‌سازي بيشتري از سوي بسيج صورت گرفته است.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: ظرفيت بسيج در حدي است كه بتواند همه‌ي جامعه را در قالب تفكر خود با رهبري‌هاي مقام معظم رهبري به سامان برساند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن