تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوران جشنواره منطقه‌اي «شعر تركي و سيره علوي» زنجان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: داوران جشنواره منطقه‌اي «شعر تركي و سيره علوي» زنجان معرفي شدند
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: داوران جشنواره منطقه‌اي «شعر تركي و سيره علوي» زنجان كه به همت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد، معرفي شدند.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)به نقل از پاسگاه خبري خيمه، جشنواره «شعر تركي و سيره علوي» با هدف اشاعه و ترويج سيره نبوي شناسايي، معرفي و تجليل از پديدآورندگان آثار ادبي مرتبط با سيره نبوي و علوي در سه بخش نوجوانان 10 تا 18 سال، جوانان 19 تا 30 سال و بزرگسالان 30 سال به بالا برگزار مي‌شود.

استادان ولي‌اله كلامي‌فرد، سيد غزت‌اله حري زنجاني و محب‌علي قنبري داوري 150 اثر ارسالي به دبيرخانه اين جشنواره را برعهده دارند.

زندگي و سيره خاندان نبوت و امامت، صفات و مناقب خاندان نبوت و امامت، فضائل و كرامات خاندان نبوت و امامت و جلوه‌هاي فرهنگ نبوي و علوي (علم، رأفت، زيارت، شفاعت) محورهاي اين جشنواره است.

هنرمنداني از استان‌هاي آذربايجان‌غربي، آذربايجان‌شرقي، اردبيل، همدان، قزوين، اراك، اصفهان، گلستان، گيلان و زنجان در اين جشنواره شركت كرده‌اند.

مهلت ارسال آثار به اولين جشنواره منطقه‌اي «شعر تركي و سيره علوي» زنجان، روز پنجشنبه 25 مهرماه پايان يافت و اختتاميه اين جشنواره و تجليل از برگزيدگان دوم آذرماه ‌جاري در سالن سهروردي زنجان برگزار مي‌شود.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن