تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802660653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک دقیقه سکوت به خاطر ناصرحجازی/ تبلیغ جشن قهرمانی هندبال در بین دو نیمه!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیمهای فوتبال سپاهان ایران و بنیادکار ازبکستان ازساعت 19 و 30 دقیقه امروز سه شنبه در حالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که پیش از سوت شروع مسابقه توسط داور، بازیکنان دو تیم روی دایره میانی زمین قرار گرفته و به احترام درگذشت ناصر حجازی یک دقیقه سکوت کردند.
همچنین روی اسکوبرد به زبان انگلیسی مطالبی در خصوص ناصر حجازی ذکر شده بود و همچنین تماشاگران و مسئولین حاضر در ورزشگاه و حاضران در ورزشگاه به احترام این اسطوره بزرگ فوتبال ایستادند. حاشیه های دیگر این دیدار را در زیر می خوانید:
* اسکوربرد ورزشگاه که در جریان دیدار چند روز پیش سپاهان و پرسپولیس دچار مشکل شده بود و بخشی از آن کنده شده بود توسط مسئولان ورزشگاه برای این دیدار تعمیر شد.
* در حالی که این مسابقه در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شد تماشاگران کمی از این بازی استقبال کردند تا سکوهای پشت دروازه کاملا خالی باشد و کمتر از شش هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
* حدود 100 هواداربنیادکار در بخشی از جایگاه نشسته بودند و به شدت تیم خود را تشویق می کردند.
* محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان همانند گذشته پیش از آغاز بازی در جایگاه خبرنگاران حاضر و به همه آنها خیر مقدم گفت ضمن اینکه عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ هم تنها مسئول فدراسیون بود که با حضور در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا می کرد.
* تماشاگران با آوردن بنرهای مختلف به نوعی با جامعه فوتبال و خانواده ناصر حجازی همدردی کردند. امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان هم با پیراهن مشکی روی نیمکت تیمش حضور داشت.
* مسئولان تیم سپاهان با نصب بنرهای مختلف در ورزشگاه ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین سالروز حماسه فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
* حضور سوزوکی و نمایندگان ای اف سی باعث شده بود نظم بیشتری در ورزشگاه فولادشهر حاکم شود ضمن اینکه وی و همراهانش با حضور در بخش های مختلف ورزشگاه سعی داشتند امکانات آن را در زمان بازی مورد بررسی قرار دهند.
* تماشاگران سپاهانی در جریان این دیدار بارها و بارها امیر قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند و سرمربی سپاهان هم با توجه به حساسیت مسابقه سعی کرد هر بار با دست تکان دادن به تشویق های آنها پاسخ دهد.
* اشتباهات دو کمک داور این بازی باعث شد بارها و بارها بازیکنان تیم سپاهان به تصمیمات آنها بگذارد.
* بعد از اینکه داور مسابقه در دقیقه 51 ابراهیم توره را اخراج کرد وی برای لحظاتی به تصمیم داور اعتراض اما در نهایت به سرعت به رختکن تیم سپاهان رفت و پس از دقایقی از روی سکوها این بازی را پیگیری می کرد.
* تماشاگران تیم سپاهان اصفهان با شعارهایی کری خوانی خود را با تیم پرسپولیس آغاز کردند و تیم خود را برنده دیدار حساس جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان می دانستند.
* در بین دو نیمه این دیدار از سوی گوینده ورزشگاه تماشاگران به جشن قهرمانی تیم هندبال سپاهان که روز جمعه برگزار می شود دعوت شدند که البته این کار خلاف مقررات آسیایی بود.
* در دقایق پایانی مسابقه اشتباهات رخ داده توسط داور و کمک داور با اعتراضات شدید امیر قلعه نویی همراه شد که داور به سمت سرمربی سپاهان آمد و به وی تذکر داد. مجید بصیرت سرپرست سپاهان هم به سمت قلعه نویی رفت و وی را به آرامش دعوت کرد.
* تمام بازیکنان ذخیره دو تیم در بین دو نیمه به زمین آمده و بدنهای خود را گرم کردند. این در حالی بود که بازیکنان ذخیره سپاهان تا آخر بازی در کنار نیمکت ذخیره های تیم خود بدنهای خود را برای حضور در زمین گرم می کردند.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و بنیادکار ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عصر سه شنبه با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن