تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تصويب هيئت وزيران؛ 29منطقه نمونه گردشگرى جديد در استان لرستان تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با تصويب هيئت وزيران؛ 29منطقه نمونه گردشگرى جديد در استان لرستان تعيين شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

با هدف توسعه صنعت توريسم و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم گردشگري در مناطق مختلف كشور، هيئت وزيران در دور دوم سفر استاني به استان لرستان، 29 منطقه را به عنوان مناطق نمونه گردشگري در اين استان تعيين كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، هيئت وزيران در جلسه‌اي كه در مركز استان لرستان تشكيل شد، بيست و نه منطقه در استان لرستان را به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد.

بر اساس اين مصوبه، مناطق مورزرين و كيگوران در شهرستان اليگودرز، دره تخت و امامزاده قاسم (ع)در شهرستان ازنا، گلهو و كهمان در شهرستان الشتر،ملميجان، دهكرد،كوشكي و آغ بالا در شهرستان بروجرد،گردنه گاماسياب، آبگرمه و اولاد قباد در شهرستان دلفان، سراب دارياب، توت و گوركش و دو خواهران (سدمروك) در شهرستان دورود، كوگان، قلعه نصير و تكانه در شهرستان پلدختر به عنوان مناطق نمونه گردشگري در استان لرستان تعيين شدند.

بر اين اساس، همچنين هيئت وزيران مناطق پارك جنگلي بلوران، منطقه سدهاله و منطقه شيرز در شهرستان كوهدشت و مناطق كمالولد،كلدر،گل زرد ، قلعه گل،سراب ناوه كشف، دره اناران و كاكارضا در شهرستان خرم‌آباد نيز به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد.

بر اساس اين مصوبه، مناطق اين تصويب‌نامه ناقض ونافي اختيارات سازمان حفاظت محيط زيست در خصوص مناطق چهارگانه تحت مديريت اين سازمان نخواهدبود.

اين مصوبه از سوي معاون اول رييس‌جمهور براي اجرا ابلاغ شده است.

انتهاي پيام
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن