تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819394771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران: مردم نگران نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار تهران: مردم نگران نباشند
استاندار تهران گفت: رزمايش امنيت و آرامش در جهت نمايش توانمندي و سنجش ميزان آمادگي نيروي انتظامي براي مقابله با حواث و بحران ها است، بنابراين مردم نگران نباشند.


"مرتضي تمدن" در حاشيه افتتاح رزمايش امنيت و آرامش در گفت و گوي اختصاصي با ايرنا، افزود: اين گونه تمرين ها در جهت ارتقاي سطح آمادگي و حفظ هوشياري براي ايجاد امنيت روحي و رواني جامعه تاثيرگذار است و نه تنها براي مردم مشكلي ايجاد نمي كند بلكه آن ها را نسبت به ثبات امنيت در جامعه اميدوار مي كند.
تمدن ادامه داد: نيروي انتظامي آمادگي خود را حفظ كرده و در سنوات گذشته با اقدامات خود نشان داده است كه با استفاده از روش هاي مردمي و انتظامي فعاليت هايي را براي تامين امنيت به صورت غير محسوس اعمال كرده است ولي امروز در حوزه ماموريت هاي خود با برگزاري اين رزمايش قصد دارد، نشان دهد در حوزه هاي مختلف بخصوص موضوعاتي مثل مقابله با اقدامات تروريستي و حوادث طبيعي و غير مترقبه چه ميزان آمادگي دارد.
وي درخصوص زمان اجراي اين رزمايش و كافي نبودن فرصت براي اطلاع رساني به شهروندان، اظهار داشت: با توجه به اينكه اين رزمايش شش روزه است همزمان با اجراي هر مرحله مسئولان و برگزار كنندگان به شيوه هاي مختلف به مردم اطلاع رساني مي كنند و از اين بابت مردم نگران نباشند.
استاندار تهران ادامه داد: امنيت اجتماعي يك مقوله تك بعدي در حوزه امنيت نيست و در مقوله امنيت فيزيكي خلاصه نمي شود بلكه در حوزه اقتصادي، فرهنگي و اعتقادي نيز اين امنيت بايد وجود داشته باشد لذا چون مولفه هاي امنيت متكثر است و دامنه وسيعي همچون پدافند غيرعامل حوادث طبيعي، حوادث غير مترقيه و مفاهيمي از اين دست نيز پيدا كرده است.
تمدن افزود: امروز ماموريت نيروي انتظامي با توجه به مقوله هاي ياد شده سنگين تر و خطير شده است، بنابراين بايد هم امكانات و لوازم انجام اين ماموريت به طور طبيعي براي آن ها فراهم شود.
تمدن افزود: استانداري تهران همه گونه حمايت خود را به كار گرفته تا در قالب بودجه هاي سنواتي و قانون برنامه به نيروي انتظامي كمك كند تا در راستاي اجراي برنامه هاي محوله خود به موفقيت دست يابد.
 دوشنبه 20 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن