تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819413439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش کامل از فعالیت های جدید "آل پاچینو"


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: فارسی سینما- در میان پروژه های جدید «پاچینو»، خبر حضور او در فیلمی از «مارتین اسکورسیزی» از اهمیت بسیاری برخوردار است





"آل پاچینو"، بازیگر بزرگ و صاحب اعتبار سینما؛ اینک در هفتمین دهه زنده گی اش، همچنان حضور فعال و قابل توجه ای در عرصه تئاتر و سینما دارد. «پاچینو» بازیگری ست که در انتخاب نقش هایش بسیار حساس و دقیق است و مهمترین ملاک اش برای بازی در یک فیلم، فیلمنامه ای خوب است. و این در حالی ست که او هم اکنون به جایگاهی از حرفه اش رسیده که اگر در فیلم یک کارگردان ناشناخته و ضعیف هم حضور یابد، آن فیلم شخصیت پیدا می کند و در واقع به فیلم اعتبار می دهد. پاچینو، بازیگری است که نقش های بزرگ اش را بازی کرده، تاثیر خود را گذاشته و انتظارات تماشاگران را برآورده کرده است! اما با این حال نیز، همیشه منتظر دیدن او بر روی پرده سینماها هستیم.

در میان پروژه های جدید «پاچینو»، خبر حضور او در فیلمی از «مارتین اسکورسیزی» از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای اهالی سینما و بویژه طرفداران «پاچینو» اتفاق خوب و خوشحال کننده ای است. زیرا پاچینو قرار است یک بار دیگر در مقابل بازیگر مطرح و هم نسل خودش یعنی «رابرت دنیرو» همکاری کند که بدون شک حضور این دو بازیگر صاحب سبک، آن هم در فیلمی از کارگردان سرشناش و بزرگی همچون «مارتین اسکورسیزی» می تواند بسیار جذاب و نتیجه بخش باشد. یک همکاری و یک ترکیب کامل و حرفه ای که می توانست سال ها پیش نیز شکل بگیرد. در این فیلم که «سیناترا» نام دارد، قرار بر این است که پاچینو در نقش «فرانک سیناترا» و دنیرو در نقش «دین مارتین» که از بازیگران مطرح پیشین سینما هستند، ظاهر شوند.

پروژه دیگری که «پاچینو» برای بازی در آن قرارداد امضا کرده است «جک و جیل» jak and jil»» نام دارد که فیلمی است در ژانر کمدی و به کارگردانی «دنیس دوگان». فیلم برای سال 2011 آماده اکران می شود و پاچینو در کنار بازیگرانی همچون «آدام سندلر» و «کتی هولمز» به ایفای نقش می پردازد. فیلم جدید دیگری که پاچینو برای اوایل سال 2011 آماده نمایش دارد، فیلم «پسر هیچ کس» (the son of no one)است به کارگردانی «دیتو مونیتل» و با فیلمنامه ای نوشته خود کارگردان. آل، در این فیلم (اکشن، جنایی) در نقش یک کاراگاه کارکشته ظاهر می شود که داستان آن به دوستی و تاثیر حضور او بر یک پلیس جوان می پردازد. از بازیگران فیلم می توان به «چانینگ تاتوم»، «ژولیت بینوش»، «ری لیوتا» و «کتی هولمز» اشاره کرد. پروژه ای دیگر که «پاچینو» آن را نیز برای اکران سال 2011 پیش رو دارد، درام ی است به نام «mary mother of Christ». فیلم را «جیمز فولی» کارگردانی می کند و فیلمنامه نوشته «بنویک فیتزجرالد» است. «پیتر اُتول» و «کامیلیا بل» از بازیگرانی هستند که در کنار پاچینو در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

اما برای سال 2012، پاچینو قرارداد دیگری برای حضور در فیلم «شاه لیر» که اقتباس ی است از نمایشنامه معروف «شکسپیر»، را نیز امضا کرده است. طرفداران آل پاچینو خوب می دانند که او علاقه شدیدی به آثار شکسپیر دارد و پاچینو بارها بر روی صحنه تئاتر و در عرصه سینما این علاقه را نشان داده است. در سال 2003 در فیلم «تاجرونیزی» یکی دیگر از آثار شکسپیر، نقش «شایلاک» را به بهترین شکل ممکن ایفا کرد و در مقام کارگردانی نیز فیلم «در جستجوی ریچارد» را در رابطه با شکسپیر در کارنامه اش دارد. به همین دلیل انتظار این می رود که حضور پاچینو در «شاه لیر» یکی دیگر از نقش های ماندگارش باشد. فیلم را «مایکل رادفورد» با فیلمنامه ای از خودش کارگردانی می کند.

از دیگر پروژه های آینده «پاچینو» که آنها را در دستور کار قرار داده، می توان به فیلم های «داوری» Arbitrage)) به نویسندگی و کارگردانی «نیکولاس جارکی» اشاره کرد. «داوری» برای سال 2012 آماده نمایش خواهد شد و قرار است که آل در این فیلم با «سوزان ساراندون» و «اوا گرین» همبازی شود. فیلم دیگر «پلک» نام دارد که نوشتن فیلمنامه و کارگردانی اش را «استفن کاگن» برعهده می گیرد؛ فیلم داستان پدر و پسری است که رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند. و همینطور زمزمه حضور آل در فیلمی به کارگردانی «دیوید ممت» نیز به گوش می رسد. نوشتن فیلمنامه این پروژه که هنوز نامی برایش انتخاب نشده خود «دیوید ممت» بر عهده دارد و آل قرار است نقش «فیل اسپکتر» تهیه کننده سرشناس موسیقی که در گذشته به جرم قتل به سال ها زندان محکوم شده را، بازی کند.

لازم به ذکر است که پاچینو در حال حاظر به عنوان کارگردان نیز مشغول ساخت فیلم «سالومه» براساس نمايشنامه.اي از اسكار وايلد است. فیلمنامه را پاچینو خودش نوشته و آن را در قالب یک فیلم مستند عرضه خواهد کرد. او چند سال پیش و از زمانی که در نمایش سالومه نقش «هرود» را بازی کرده علاقه مند به ساخت فیلمی بر اساس این نمایشنامه معروف شده. فیلم اوایل سال 2011 اکران خواهد شد و بازیگرانی همچون «جسیکا چاستین» در نقش سالومه، «کوین اندرسون» و «استلا پارسونز» و خود آل در نقش «هرود» در آن حضور دارند. آخرین فیلمی که از پاچینو به نمایش درآمده، فیلم تلویزونی «تو جک را نمی شناسی» به کارگردانی «بری لوینسون» بود که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

بی تردید «آل پاچینو» یکی از معدود بازیگرانی است که در دنیای سینما، برای هر گروه سنی که حتی یک فیلم هم از او دیده باشند، محبوب و دوست داشتنی است. او با فرورفتن در نقش خود، دوربین را شیفته خودش کرده است. پاچینو بازیگری است که با هر ظاهری، برای تماشاگران یک قهرمان است. یک جواهر است. بازیگری انسان گرا و با صداقتی تردید ناپذیر به همان میزان که در فیلم های مهم اش موفق است در ضعیف ترین فیلم ها نیز موفق است و قدرت بازیگری اش را به نمایش می گذارد. پاچینو در همه حال و تا همیشه جذبه ای سحرانگیز برای تماشاگران دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن