تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805812862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تکرار تلخ پرپر شدن کودک زير چرخ.های خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: پس از اميررضا ۴ ساله و زهرا ۷ ساله روز چهارشنبه گذشته امير حسين ۷ ساله هنگام بازي براثر برخورد يک دستگاه سواري پژو غرق در خون شد، پزشکان اعلام کردند که وي دچار مرگ مغزي شده است که با رضايت خانواده اش اعضاي بدن اين کودک معصوم به دو بيمار نيازمند اهدا شد.
خراسان: در مدت کمتر از ۲۰ روز، ۳ کودک ۴ تا ۷ ساله که در کوچه و خيابان مشغول بازي هاي کودکانه بودند، زيرچرخ هاي اتومبيل ها پرپر شدند. اين ۳ حادثه فقط در استان خراسان رضوي رخ داد که هر ۳ دچار مرگ مغزي شده و اعضاي شان به چند بيمار نيازمند فقط در يک بيمارستان مشهد پيوند زده شده است. ما آمار ساير کودکاني که در نقاط مختلف کشور کشته شده اند و يا در بيمارستان هاي مختلف دچار مرگ مغزي شده اند را نداريم، اما اين ۳ حادثه، واقعيتي تلخ و زنگ هشداري است به خانواده ها که مراقب فرزندان خود باشند، و نيز هشداري است به برخي راننده هاي بي ملاحظه و کم دقت.





پس از اميررضا ۴ ساله و زهرا ۷ ساله روز چهارشنبه گذشته امير حسين ۷ ساله هنگام بازي براثر برخورد يک دستگاه سواري پژو غرق در خون شد، پزشکان اعلام کردند که وي دچار مرگ مغزي شده است که با رضايت خانواده اش اعضاي بدن اين کودک معصوم به دو بيمار نيازمند اهدا شد.

ماجرا از اين قرار است که مرد ۵۰ ساله اي هنگام غروب در مقابل منزل مسکوني خود واقع در خيابان صاحبدلان مشهد مشغول بازرسي موتور خودروي خود بود و پسر خردسالش نيز در کنارش بازي مي کرد. اما شبح مرگ لبخند اين پسر و پدر را به آه و حسرت تبديل کرد.

عقربه هاي ساعت ۱۹:۰۵ را نشان مي دادند که اميرحسين از پدرش پول گرفت تا براي خودش خوراکي بخرد، اما دقايقي بعد يک دستگاه خودروسواري پژو او را زير گرفت و کودک ۷ ساله در برابر چشمان وحشت زده پدرش غرق در خون شد.در اين لحظه پيکر نيمه جان اميرحسين به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد انتقال يافت و تحت مراقبت هاي ويژه قرار گرفت، اما پس از گذشت ۴۸ ساعت، پزشک معالج، مرگ مغزي کودک را اعلام کرد.

کليه هاي اميرحسين به ۲ بيمار اهدا شد

مسئول واحد فراهم آوري اعضاي پيوندي دانشگاه علوم پزشکي مشهد در گفت وگو با خراسان گفت: با اعلام مرگ مغزي کودک ۷ ساله و رضايت خانواده اش براي پيوند اعضاء پيکر نازنين او به بيمارستان قائم مشهد انتقال يافت و در دويست و سي وچهارمين عمل موفقيت آميز پيوند اعضاء تيم جراحي بيمارستان به سرپرستي دکتر يارمحمدي، کليه هاي اميرحسين را از بدن کوچکش خارج کردند.دکتر ابراهيم خالقي افزود: ۲ کليه اميرحسين پوراکبر به پسربچه ۱۱ ساله اي به نام سجاد از بردسکن و جوان ۱۹ ساله اي به نام امير اهل شهرستان سرخس که با مرگ دست و پنجه نرم مي کردند پيوند زده شد و روح اين کودک ۷ ساله به آسمان ها پرکشيد.

مراقب فرزندم بودم

مادر امير حسين در حالي که گريه مي کرد بگفت: ۴ فرزند دارم و اميرحسين پسر کوچک خانه ما بود. همه ما او را از ته دل دوست داشتيم و او براي مان خيلي ناز مي کرد. آن روز من جلوي خانه مراقب پسرم بودم، اما يک لحظه به داخل منزل رفتم تا سماور را روشن کنم که اين حادثه تلخ اتفاق افتاد.

مادر عزادار اشک هايش را پاک کرد و افزود: وقتي به من گفتند اعضاي بدن فرزندت را به ۲ بيمار اهدا کن ياد دست هاي کوچک اميرحسين و لبخندهايش افتادم و در لحظه اول اين مسئله برايم غيرقابل تحمل بود ولي همسرم مرا صدا زد و گفت: اگر عاشق لبخندهاي پسرمان هستي بيا اين لبخندها را بر لبان ۲ بچه ديگر بنشانيم و ۲ خانواده را خشنود کنيم. يقين خداوند هم از اين تصميم خشنود خواهد شد.





با شنيدن اين حرف از همسرم، آرام گرفتم و چند آيه قرآن خواندم بعد هم براي عمل پيوند اعضا رضايت خودم را اعلام کردم. اگر چه براي يک مادر و پدر اين تصميم خيلي سخت است، اما از کاري که کرده ايم خوشحالم.مادر امير حسين افزود: ديشب پسرم را خواب ديدم. او بازي مي کرد و مشغول خوردن سيب بود. گفتم عزيزم مواظب خودت باش! او به چشمانم نگاه کرد و فقط لبخند مي زد...در اين لحظه بغض دلتنگي هاي اين مادر عزادار شکست و او ديگر نتوانست حرفي بزند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن