تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از گيلان
* سازمان ملي جوانان استان گيلان از ‪ ۵۰‬دختر تحت پوشش كميته امداد اين استان كه نام معصومه داشتند، تجليل كرد.

به‌گزارش روز يكشنبه روابط عمومي سازمان ملي جوانان استان گيلان به‌ايرنا، در اين مراسم كه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (ع) برگزار شد، رييس سازمان ملي جوانان گيلان گفت: نام مبارك معصومه به خاطر معرفتي است كه خداوند به ايشان عطا نموده تا عاري از گناه و معصيت باشند.

"حجت‌الاسلام والمسلمين مهدوي" خطاب به دختران حاضر در مراسم افزود:اميد است شما نيز معصومه خصال باشيد.

***

* روابط عمومي اداره كل فني و حرفه‌اي گيلان از برگزاري اولين جلسه شوراي امور فرهنگي اين اداره خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه اين روابط عمومي به ايرنا، " رسول شمشادي" مديركل فني و حرفه‌اي استان گيلان در اين جلسه بر ضرروت اقدامات و تامين نيازهاي فرهنگي مراكز آموزش فني و حرفه‌اي تاكيد كرد.

تاسيس كتابخانه در مركز فني و حرف‌اي شهيد انصاري رشت و براي استفاده كارآموزان و اعزام روحاني براي سخنراني و ارشاد كارآموزان در اين مركز، ديدار اعضاي شوراي‌امور فرهنگي اين‌اداره كل وادارات تابعه باخانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و ايثارگران و بررسي مشكلات آنان و همچنين برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي از مصوبات اين جلسه بود.

***

* رييس سازمان آموزش و پرورش گيلان از مراسم نواختن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس اين استان خبر داد.

" سيد مصطفي حسيني " روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين مراسم روز ‪ ۱۳‬آبان بطور همزمان در مدارس سراسر استان گيلان برگزار مي‌شود.

وي اضافه كرد: در شهر رشت نيز مراسم " زنگ ايثار و مقاومت " ساعت هشت صبح با حضور پدر شهيد "محمد حسين فهميده" در محل دبيرستان شهيد بهشتي برگزار مي‌شود.

***

* روابط عمومي شهرداري رشت با انتشار اطلاعيه‌اي، شهروندان اين شهر را براي حضور در راهپيمايي روز ‪ ۱۳‬آبان دعوت كرد.

در اين اطلاعيه كه نسخه‌اي از آن روز يكشنبه به خبرگزاري ايرنا ارسال شد، آمده‌است: خلق حماسه ‪ ۱۳‬ابان ماه توسط فرزندان اين مرز و بوم، برگ زرين ديگري در دفتر افتخارات نظام شكوهمندانقلاب‌اسلامي به‌ارمغان گذاشت و پاسداشت آن يادآور ماندگاري آن روزها است.

دراين اطلاعيه‌اضافه شده‌است: شهرداري رشت از عموم شهروندان فهيم و هميشه در صحنه شهر رشت براي حضور در راهپيمايي ‪ ۱۳‬آبان دعوت بعمل مي‌آورد تا با حضور گسترده خويش در اين مراسم، نقش آفرين ماندگاري اين روز تاريخي در حافظه شهر باران باشند.ك/ ‪۰۳‬
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن