تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819376617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بركناري «قطبي» تكذيب شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بركناري «قطبي» تكذيب شد
جام جم آنلاين: عضو هيئت مديره باشگاه فرهنگي - ورزشي پرسپوليس تهران بركناري «افشين قطبي» سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه را تكذيب كرد.


«مجيد فرخزادي» امروز شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: شايعات منتشره در مورد تغيير مديريت در اين تيم صحت ندارد و قطبي به كار خود ادامه خواهد داد.

وي با اشاره به اين كه برد و باخت براي همه تيم ها وجود دارد، افزود:‌ تيم هاي بزرگ هم شكست مي خورند و پرسپوليس نيز شامل اين معادلات مي شود.

وي با ابراز رضايت از وضعيت تيم ، اظهارداشت: در برخي ديدارها نبايد بازنده از ميدان خارج شويم كه اين اتفاق رخ مي دهد.

فرخزادي با تشكر از بازيكنان تيم پرسپوليس بيان داشت: از بازي تيم دفاع مي كنم زيرا بازيكنان ما بسيار خوب كار كردند و تنها "ديكارمو" در خط حمله بايد حرفه اي تر و با دقت بيشتري بازي مي كرد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با انتقاد از بازي بازيكنان تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز در روزپنجشنبه تاكيد كرد: اين تيم بسيار محكم و خشن بازي كرد و داور نيز با نحوه قضاوتش حق پرسپوليس را پايمال كرد.

فرخزادي خاطرنشان كرد:‌ تيم ما چهار بازي خانگي را در پيش رو دارد و اميدواريم با اندوخته اي مناسب نيم فصل دوم را آغاز كنيم.
وي در پاسخ به اين سووال كه "آيا در اين نيم فصل بازيكن جديدي به پرسپوليس اضافه مي شود؟" گفت: اعضا هيات مديره تمامي درخواست هاي سرمربي را برآورده كردند و اميدواريم با همين نفرات اوضاع بر وفق مراد پيش رود.

به گفته وي، هيچ يك از اعضا هيات مديره صلاح نمي داند در تصميمات كادر فني دخالت كند و بايد منتظر بمانيم.
فرخزادي در خصوص خظ حمله پرسپوليس اظهارداشت : ما در خط حمله بهترين ها را انتخاب و خريداري كرديم و با نظر سرمربي "ديكارمو" نيز اضافه شده و ديگر نيازي به بازيكن نداريم.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه كرد كه "داريوش مصطفوي" مديرعامل پرسپوليس نيز امروز /شنبه/ با "ابراهيم توره" نشستي دارد تا علت غيبت وي بررسي شود.

به گفته وي، اگر اين بازيگن دليل موجهي براي غيبت هايش نداشته باشد برخورد لازم بر طبق قرارداد با وي خواهيم داشت.
وي در پاسخ به اين سووال كه "علت حمايت بيش از حد انتظار قطبي از ديكارمو چيست؟" گفت: قطبي به عنوان يك مربي حرفه اي وظيفه حمايت كامل از بازيكنانش را دارد و ديكارمو نيز بايد به اين اعتماد پاسخ دهد.

وي با رد تمامي شايعات منتشره در خصوص ارتباط سرمربي پرسپوليس با مهاجم اين تيم تاكيد كرد كه اين دو هيچ تعلق خاطري به يكديگر ندارند و ارتباط آنها تنها سرمربي و بازيكن است.

فرخزادي با اشاره به اين كه قطبي قول قهرماني را به هيات مديره باشگاه پرسپوليس داده است افزود: وي آبرويش را به خاطر يك بازيكن از بين نخواهد برد و بايد به طور قطع به تعهداتش نيز پايبند باشد.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس در خصوص توهين "عليرضا نيكبخت واحدي" به هواداران فجر سپاسي شيراز خاطرنشان كرد: هواداران اين تيم در زمان برگزاري بازي 90 دقيقه به وي توهين كردند.
 شنبه 11 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن