تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819598522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زنگ جنبش در مدارس به صدا در مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زنگ جنبش در مدارس به صدا در مي آيد
دفتر مركزي اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش آموزان اعلام كرد: همزمان با فرا رسيدن روز دانش آموز و سالروز تشكيل انجمن اسلامي دانش آموزان در 13 آبان سال 1358 زنگ جنبش در مدارس استان تهران به صدا در مي آيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در فراخوان برنامه هاي انجمن اسلامي دانش آموزان آمده است : سيزده آبان از خاطره انگيزترين روزهاي انقلاب شكوهمند اسلامي است . شايد تاريخ معاصر ما روزي بدين اهميت و بزرگي كمتر به ياد داشته باشد. سيزدهم آبان زادروز انقلابي بزرگتر، سالگشت بنيانگذار جمهوري اسلامي و روز دانش آموز است و هر يك از اين مناسبتها خود كافي است كه نظرها را به خود برگرداند و ديده ها را خيره كند.

در ادامه اين فراخوان آمده است از جمله برنامه هاي اين مراسم تلاوت سوره كافرون به صورت همخواني توسط تمامي دانش آموزان، پخش سرود جمهوري اسلامي ايران وهمخواني دسته جمعي دانش آموزان، اجراي برنامه هاي متوع از قبيل شعر، ميان پرده كوتاه با مضمون طنز، مسابقه حضوري و ... توسط دانش آموزان و قرائت بيانيه اي دانش آموزي بر عليه استكبار جهاني است.

اين گزارش در ادامه مي افزايد: از ديگر برنامه هاي انجمن اسلامي مدارس در روز 13 آبان طومار خروش قلم است. به اين ترتيب كه دانش آموزان علاقمند در يك پارچه سفيد به طول 2 متر و عرض 90 سانتيمتر يك نقاشي يا كاريكاتور در خصوص استكبار جهاني به ويژه آمريكا - اسرائيل و انگليس به تصوير مي كشند سپس اين پارچه را داخل يك كيسه پلاستيكي قرار داده و حداكثر تا تاريخ 10 آبان سال جاري به مسئول اتحاديه منطقه خود تحويل مي دهند. سپس پارچه هاي تمامي مدارس به هم دوخت خواهد شد و در روز 13 آبان ماه مقابل لانه جاسوسي در معرض ديد مردم و رسانه ها قرار مي گيرد.

بر اساس آماري كه به مدارس اعلام خواهد شد جمعي ازاعضاي انجمن اسلامي در روز 13 آبان ماه در مقابل لانه جاسوسي تجمع مي كنند.
 چهارشنبه 8 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن