تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819292621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت بدني استان خوزستان: شرايط براي اجراي دومين همايش بزرگ‌ پياده‌روي در سراسر استان فراهم است 26 مهرماه حضورگسترده مردم را شاهد خواهيم‌ بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل تربيت بدني استان خوزستان: شرايط براي اجراي دومين همايش بزرگ‌ پياده‌روي در سراسر استان فراهم است 26 مهرماه حضورگسترده مردم را شاهد خواهيم‌ بود


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

خليل صخراوي عنوان كرد: دومين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي به مناسب هفته تربيت بدني 26 مهرماه به‌صورت همزمان در اهواز، ساير شهرستان‌ها و روستاهاي بزرگ و بخش‌هاي مختلف خوزستان برگزار مي‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌- منطقه خوزستان - مديركل تربيت بدني استان خوزستان در نشستي كه پيش از ظهر امروز درباره همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در سالن اجتماعات اداره كل تربيت بدني برگزار شد، با بيان اين مطلب عنوان كرد: از نيمه دوم سال گذشته همايش‌هاي پياده‌روي در سطح كشور تنها در مركز استان‌ها برگزار شده‌اند ولي اين همايش در استان خوزستان علاوه بر شهرستان اهواز، در ساير شهرستان‌ها به صورت همزمان انجام شد. اولين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در استان خوزستان با حضور بيش از 200 هزار نفر به مناسبت آزادسازي خرمشهر برگزار گرديد.

مديركل تربيت بدني استان خوزستان گفت: همه تمهيدات، پيش‌بيني‌ها و اقدامات ستادي برنامه‌ريزي‌ها و هماهنگي‌ها درباره اين همايش انجام و شرايط به صورت مطلوب براي برگزاري دومين همايش پياده‌روي فراهم شده است. با تجربه بسيار خوبي كه از اولين همايش كسب كرده‌ايم و با توجه به كاهش شدت دما در اين فصل نسبت به زمان برگزاري نخستين همايش، حضور گسترده‌تري را از مردم استان‌مان به خصوص شهروندان اهوازي شاهد خواهيم بود.

صخراوي خاطرنشان كرد: تلاش مجموعه روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان در زمينه تبليغات بسيار مطلوب بوده و اطلاع رساني به خوبي انجام شده است. همه شرايط براي حسن اجراي اين طرح در سراسر استان فراهم مي‌باشد.

وي ادامه داد: قرعه‌كشي جوايز دومين همايش پياده‌روي خانوادگي همچون دومين همايش در پايان مراسم انجام نمي‌شود. اين امر به بازبيني تعرفه‌ها، خارج كردن تعرفه‌هاي تكراري و تعرفه‌هايي كه داراي مشخصات كامل شناسنامه‌اي نيستند، نيازمند است.

مديركل تربيت بدني استان خوزستان از همه ارگان‌ها ‌و شركت‌هاي سراسر استان براي مشاركت در اين همايش دعوت كرد و گفت: شركت‌هايي چون مناطق نفت‌خيز، گروه ملي، فولاد خوزستان و ملي حفاري و ديگر شركت‌ها مي‌توانند در افزايش كيفيت و كميت جوايز دومين همايش همكاري لازم را با اداره كل تربيت بدني داشته باشند. همچنين افراد خيّر مي‌توانند در اين امر مشاركت كنند.

صخراوي همايش‌هاي پياده‌روي را از بهترين ورزش‌هاي همگاني دانست و اظهار داشت: ورزش‌هاي همگاني بسيار حايز اهميت مي‌باشند چرا كه يك اجتماع انساني را به بهانه ورزش گردهم مي‌آورند و انسان‌ها مي‌توانند با شركت در اين همايش‌ها در ارتباطات اجتماعي و مسائل فرهنگي خود به نقطه مثبت و مطلوبي دست يابند.

وي ادامه داد: ورزش‌هاي همگاني در ايجاد روحيه‌اي پرنشاط و شور اجتماعي بسيار موثرند و همايش‌هاي پياده‌روي محلي براي تخليه بعضي از هيجانات است. ما به دنبال آن هستيم كه ورزش‌هاي همگاني را تبديل به يك هنجار و ارزش اجتماعي كنيم. تفاوت اين ورزش با ورزش‌هاي ديگر در اين است كه از كمترين امكانات مي‌توان براي اجراي آن استفاده كرد.همايش‌هاي پياده‌روي از بازدهي بالا برخوردار است و خطرات بسيار كمي دارد. اميدواريم در دومين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي در استان يك روز خاطره‌انگيز و تاريخي از حضور گسترده مردم را تجربه كنيم.

انتهاي پيام
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن