تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از پنج هزار طرح ورزشي روستايي در كشور ساخته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بيش از پنج هزار طرح ورزشي روستايي در كشور ساخته مي شود
معاون هماهنگي و امور استانهاي سازمان تربيت بدني كشور گفت: پنج هزار و 400 طرح ورزشي روستايي در سراسر كشور ساخته مي شود.


"ميرمهدي نجفي" سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با اجراي طرح ضربتي روستا، اين طرحها در روستاهاي بالاي يك هزار نفر جمعيت ساخته مي شود.
وي اضافه كرد: با همكار و مساعدت دولت نهم در زمينه ساخت اين فضاهاي ورزشي، اين طرحها در پنج ساله آينده به بهره برداري مي رسد.
وي اظهار داشت: عمليات اجراي يك هزار فضاي ورزشي روستايي شروع شده و بر اساس برنامه ريزي انجام شده، در آينده نيز يك هزار فضاي ورزشي روستايي توسط بنياد مسكن ساخته مي شود.
نجفي گفت: اين طرحها در دو مرحله ساخته خواهد شد و در مرحله اول همه روستاها به زمين چمن، جاده تندرستي و سرويس بهداشتي مربوطه مجهز مي شوند.
وي افزود: در مرحله دوم اين طرح، در همه فضاهاي ورزشي ياد شده، سالن سرپوشيده، زمين واليبال و زمين فوتبال ايجاد مي شود.
معاون سازمان تربيت بدني كشور به اقدامات تربيت بدني در خصوص توسعه فضاهاي ورزشي اشاره كرد و اظهار داشت: با رشد اعتبارات اين سازمان، طرحهاي ورزشي نيز از توسعه و ساخت و ساز خوبي برخوردار شده اند.
نجفي اضافه كرد: با اقدامات انجام شده، طرحهاي در دست ساخت اين سازمان به بيش از سه هزار طرح رسيده كه امسال يك هزار و 500 طرح ورزشي در كشور به بهره برداري مي رسد.
وي طرحهاي مورد بهره برداري در هفته تربيت بدني را 135 طرح عنوان كرد و اظهار داشت: با بهره برداري از اين طرحها، طرحهاي افتتاح شده در دولت نهم به دو هزار و 755 طرح خواهد رسيد.
ك/3 7273/551/640 شماره 109 ساعت 09:44 تمام
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن