تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سعيدلو: 96 درصد طرحهاي مصوب در خراسان شمالي اجرايي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سعيدلو: 96 درصد طرحهاي مصوب در خراسان شمالي اجرايي شده است
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/15
رييس جمهور به همراه هيئت دولت در سيزدهمين سفر استاني در دور دوم، اواخر هفته براي رسيدگي به روند اجرايي طرحها و بررسي نيازهاي آينده استان به خراسان شمالي مي رود.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري،‌ سعيدلو معاون رييس جمهور در امور اجرايي درآستانه سفر هيئت دولت به خراسان شمالي با اعلام اين خبر افزود : بررسي روند اجرايي مصوب دور نخست سفرها ، برگزاري كارگروه هاي اشتغال ، مسكن ، صنعت، آب و كشاورزي، ديدار با مردم استان و افتتاح طرح ها از برنامه هاي دور دوم سفرهاي استاني به اين استان استان است.
معاون اجرايي رييس جمهور با اشاره به نتايج سفرهاي استاني تصريح كرد : سفرهاي استاني علاوه بر بسترسازي براي پيشرفت و آباداني متوازن تمام نقاط كشور ، موجب افزايش ضريب امنيت ملي و اعتماد عمومي شده است .
وي گفت: سفرهاي استاني دولت با جديت ادامه دارد و تعطيل بردار نيست تا مردم از هر طبقه اي بتوانند ضمن برخورداري از امكانات و خدمات ، خواسته ها و نيازهاي خود را با بالاترين مقام اجرايي كشور مطرح كنند .
سعيد لو با اشاره به عقب ماندگي هاي تاريخي در برخي استان ها افزود : نگاه دولت در سفرهاي استاني توزيع امكانات و اعتبارات متناسب در همه نقاط است و در سه سال فعاليت دولت نهم اين ايده اجرايي شده است .
وي با تبيين اثرات مثبت سفرهاي استاني در سراسر كشور خاطر نشان كرد: افزايش شاخص هاي توسعه در عرصه هاي مختلف عمراني ، اقتصادي ، توليدي و خدماتي زمينه ساز نشاط و تحرك در همه نقاط كشور شده و بارقه هاي اميد به زندگي را در بين قشرهاي مختلف دو چندان كرده است .
سعيد لو در ادامه با اشاره به وضع تحقق مصوبات سفر به خراسان شمالي در دور نخست سفرهاي استاني گفت : از مجموع 197 بند مصوبه و توافق (در قالب 375 پروژه ) 96 درصد اجرايي شده ، 310 پروژه با اعتبار 1430ميليارد ميليارد ريال به بهره برداري رسيده و بقيه در دست اجرا است.
معاون رييس جمهور در امور اجرايي با تشريح طرح توسعه كارخانه سيمان بجنورد يادآور شد: طرح توسعه كارخانه سيمان نيز يكي از مصوبات سفر استاني رييس جمهور به خراسان شمالي بود كه از سال 1384 عمليات اجرايي آن آغاز شد و هم اكنون با 93 درصد پيشرفت با برنامه ريزي زمان بندي شده با توليد روزانه چهار هزار تن در ايام الله دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.
وي اضافه كرد: اعتبار هزينه شده ارزي 28 ميليون و 790 هزار يورو است كه صد در صد جذب شده و هزينه ارزي نقدي براي طرح دو ميليون و 800 هزار يورو است كه 99 درصد آن جذب شده است و اعتبار ريالي هزينه شده در طرح توسعه كارخانه سيمان 14 ميليارد و 100 ميليون تومان است كه 95 درصد آن جذب شده است .
سعيد لو افزود: نيروگاه گازي شيروان با ظرفيت اسمي 954 مگاوات از ديگر مصوبات سفر استاني بود كه شامل 6 واحد گازي هر يك به قدرت اسمي 159 مگاوات است و در سال گذشته وارد مدار شده و به بهره برداري رسيده است كه هزينه ريالي احداث نيروگاه 500 ميليارد تومان است .
معاون اجرايي رييس جمهور افزود: در دور دوم سفرها نيز پيشنهاداتي از جمله تكميل و بهره برداري از طرح آبرساني به شهر بجنورد از سد شيرين دره در سال 89 ، تامين اعتبار و اجراي آبياري تحت فشار در سطح هزار هكتار از اراضي كشاورزي استان، مطالعه و ايجاد مركز ويژه اقتصادي در استان براي امسال و مطالعه و احداث بيمارستان 320 تختخوابي امام رضا (ع) تا سال 90 براي استان در جلسه استاني هيئت وزيران مطرح خواهد شد .
وي اضافه كرد: راه اندازي گمرك خراسان شمالي ، افزايش 367 تخت بيمارستاني ، اجراي پنج طرح بزرگ آبخيزداري ، انجام مطالعه راه آهن مشهد – بجنورد – گرگان ، اجراي محورهاي مواصلاتي مهم استان با پيشرفت مناسب ، اجراي زير ساخت هاي 6 شهرك صنعتي ، تامين اعتبار زير ساخت هاي معادن بزرگ ، احداث 10500 واحد مسكوني شهري و روستايي ، گازرساني به شهرها و روستاهاي استان، اجرايي شدن احداث استاديوم ورزشي 15 هزار نفري و سالن 6 هزار نفري بجنورد ، احداث 12 سالن چند منظوره ، از جمله مصوبات دور نخست سفرهاي استاني دولت بود.
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن