تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

48 فيلم و پويانمايي سينماگران كرماني كانديد شركت در جشنواره فيلم رويش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 48 فيلم و پويانمايي سينماگران كرماني كانديد شركت در جشنواره فيلم رويش هستند
كرمان - خبرگزاري مهر: مدير حوزه هنري استان كرمان گفت: 48 فيلم و پويانمايي هنرمندان كرماني از استان كرمان كانديد شركت در جشنواره فيلم "رويش" هستند كه هشت مورد از اين آثار توسط حوزه هنري كرمان توليد شده است.

عباس سالاري در گفتگو با مهر اظهار داشت: يكي از مهمترين آثار توليدي حوزه هنري كرمان فيلم داستاني " جاماندگان قافله" مي باشد كه از 2 سال پيش كار نويسندگي و كارگرداني اين اثر آغاز شده است.

وي با اشاره به اتمام توليد اين فيلم گفت: اين اثر به كارگرداني " فردين آتشي پور" ساخته شده است و 40درصد از اين فيلم دركشور عراق و 60درصد در ايران فيلمبرداري شده است.

سالاري گفت: فيلم مستند داستاني جاماندگان قافله داستان يكي از فرماندهان واحد تخريب لشكر ثارالله به نام حاج عباس است حاج عباس به گلزار شهدا مي رود و با شهداي تخريب خلوت كرده و صحبت مي كند شهدا با فرمانده شان مشغول گفتگو شده و ياد و خاطره آن زمان را مرور مي كنند فرمانده در روياي خود با شهدا در يك عمليات شركت مي كند شهدا از فرمانده مي خواهند كه بقيه رزمندگان آن زمان كه زنده مانده اند را پيدا كرده و به آرزويشان كه زيارت مرقد مبارك امام حسين (ع) مي باشد ببرد.

وي گفت: فردين پورآتشي به عنوان نويسنده و كارگردان، عباس سالاري به عنوان تهيه كننده، عباس جعفري و رضا معماري به عنوان بازيگر، غلامرضا سعادت به عنوان تصويربردار، مجتبي صفرعليزاده به عنوان دستيار كارگردان و مجيد غلامحسين پور به عنوان صدابردار در اين فيلم همكاري دارند.
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن