تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801187662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج ورزش از ورزشكاران جوانمرد تجليل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بسيج ورزش از ورزشكاران جوانمرد تجليل كرد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

بسيج ورزش كشور از قهرمانان جوانمردي كه براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين در مقابل نمايندگان رژيم صهيونيستي در رقابت‌هاي بين‌المللي حاضر نشده‌اند، تجليل كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هشتمين دوره‌ي تجليل از قهرمانان جوانمرد از سوي بسيج ورزش كشور چهارشنبه شب با حضور مسوولان سازمان تربيت بدني، كميته‌ي ملي المپيك، روساي فدراسيون‌ها و فرماندهان نيروي مقاومت بسيج در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم سردار مشايخي رييس بسيج ورزش كشور با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگي ورزشي اين نهاد در يك سال گذشته خاطرنشان كرد: ما از سال گذشته تاكنون براساس سياست‌هاي فرهنگي كه براي‌مان تدوين شده، حركت كرده‌ايم تا روحيه‌ي پهلواني، جوانمردي وتقوا را در بين جامعه‌ي ورزش گسترش دهيم. از جمله‌ي اين فعاليت‌ها برگزاري مراسم تجليل از قهرمانان جوانمرد، مراسم سفيران غدير، راهپيمايي روزهاي قدس و 22 بهمن، ملاقات با نوه‌ي حضرت امام خميني و همكاري‌ با كميته‌هاي فرهنگي سازمان تربيت بدني و كميته‌ي ملي المپيك بوده است. هم‌چنين سال پيش ما در اقدامي جديد در ابتداي سال جديد ميلادي مراسم تقديري از خارجياني كه در ورزش ايران فعاليت مي‌كنند، پرداختيم.

وي ادامه داد: شناسايي شهداي ورزشكار، برگزاري جشنواره‌هايي در اين زمينه نيزبه همراه برنامه‌ي حضور ورزشكاران و قهرمانان در سفرهاي راهيان نور به مناطق جنگي و عملياتي نيز از جمله فعاليت‌هاي ديگر بسيج ورزش كشور در مدت زمان گذشته بوده‌اند.

مشايخي در پايان مهمترين فعاليت بسيج ورزش كشور را تدوين منشور اخلاقي ورزش كشور برشمرد كه اين فعاليت از سوي بسيج ورزش كشور و نهادهاي دانشگاهي از جمله جهاد دانشگاهي در حال انجام است.

پس از سخنان "مشايخي"، رضا قراخانلو رييس كميته‌ي ملي المپيك با تقدير از قهرمانان جوانمرد خاطرنشان كرد: اين مساله‌اي كه پيش روي ورزشكاران ما قرار دارد، شاخصي است كه در موقعيت‌هاي حساس ورزشكاران را از هم جدا مي‌كند و ورزشكاران ما وقتي كه در مقابل چنين مساله‌اي قرار مي‌گيرند با تمام زحماتي كه كشيده‌اند، با گشاده‌رويي برخورد كرده و مي‌دانند كه كار آنها ارزش مضاعفي خواهد داشت.

وي ادامه داد: اگر دنيا راست مي‌گويد و هدف اصلي از پرداختن به ورزش جوانمردي، راستي و درستي است، همين كه ورزشكاران ما در مقابل نماينده‌هاي رژيم صهيونيستي حاضر نمي‌شوند، بهترين حركت انسان دوستانه را انجام مي‌دهند. ورزشكاران ما بهترين ورزشكاران هستند و ما از طرف كميته‌ي ملي المپيك دست آنها را مي‌بوسيم و به آنها احترام مي‌گذاريم.

قراخانلو در پايان گفت: به عنوان يك انسان از خدا مي‌خواهم كه شر اين غده سرطاني را از سر ما بكند و اميدواريم كه از سال آينده با نبودن رژيم صهيونيستي ديگر چنين مراسمي را برگزار نكنيم.

عبدالرضا ساور؛ معاون فرهنگي سازمان تربيت بدني هم در اين مراسم با تاكيد بر سخنان مقام معظم رهبري مبني بر وحدت مسلمين و راهگشا بودن اين وحدت در حل معضلات جهان اسلام، خاطرنشان كرد: ورزشكاران ما نشان داده‌اند كه از لحاظ قلبي ياور ملت فلسطين هستند و ورزشكاران ما از همين جا دست ملت فلسطين را به گرمي فشار مي‌دهند.

در ادامه‌ي اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين طائب به عنوان فرمانده‌ي نيروي مقاومت بسيج كشور به ايراد سخنراني پرداخت.

در اين مراسم هيچ نماينده‌اي از جمله سفير يا كاردار سفارت فلسطين حضور نداشت.

در پايان اين مراسم هم از جواد رضايي، عليرضا پورسلمان، ميركاظم فريدوني، قادر ميرشمسي، ابراهيم حسن‌بيگي، هادي مستعان، عليرضا شكوري، ابراهيم مومني، آيتك معمارزاده، فرخنده سليماني و محمد بيداريان تجليل به عمل آمد.

هم‌چنين بسيج ورزش كشور از محمود مشحون، عليرضا صفارزاده، عباس برقي، محمد وكيلي، مهران شاهين‌طبع، محمد ميرزايي وهادي ساعي به عنوان تلاش در ورزش تقدير كرد.

انتهاي پيام
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن