تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807282666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهر تهران ميدان هفت تير دوطبقه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از شهر تهران ميدان هفت تير دوطبقه مي شود
معاون فني و عمراني شهرداري تهران گفت: بعد از پايان بررسي ها، دو طبقه كردن ميدان هفت تير آغاز مي شود.


احمد دنيا مالي با اشاره به اينكه در ميدان هفت تير مباحث شهرسازي و بدنه سازي مطرح است، اظهار داشت: با توجه به طرح جامع و مسائلي كه در حوزه شهرسازي مطرح است تا همكاران اين حوزه تعيين تكليف نكنند پروژه قابل اجرا نيست.
وي افزود: اين پروژه بسيار حساس بوده و قابليت هاي ترافيكي بالايي دارد و با توجه به عبور مترو از ميدان هفت تير نيز تدابير ويژه اي بايد انديشيده شود.
دنيا مالي با بيان اينكه هركدام از خيابان هاي تهران كه اين ظرفيت را داشته باشند دوطبقه خواهند شد ، اظهار داشت : هم اكنون درحال پيگيري هستيم و بعد از نهايي شدن ، كار را اجرايي مي كنيم.
***
دانشجويان سال اولي و جديد الورود شهرستاني به دانشگاههاي تهران از تسهيلات سازمان اتوبوسراني و شهرداري به طور رايگان استفاده مي كنند.
ولي آذروش گفت:‌ دانشجويان امسال دانشگاه هاي شهر تهران مي توانند با مراجعه به محل كيوسك هاي درنظر گرفته شده در پايانه ها، از تسهيلات آنها استفاده كنند.
ولي آذروش از اهداي بسته هاي فرهنگي به اين دانشجويان خبرداد و خاطرنشان كرد: هدف از اجراي اين طرح استقبال از دانشجويان جديدالورود به تهران به منظور رفع دلهره ها و استرسهاي اين عزيزان و خانواده آنان است.
دراين راستا اطلاعات كاملي از محل هاي اقامتي، نقشه راهها و مراكز فرهنگي شهرتهران تهيه شده كه در اختيار آنان قرار داده مي شود تا نسبت به شهر تهران شناخت و ديد كافي داشته باشند و با دريافت هداياي فرهنگي با خاطره اي خوش با سرويس هاي رايگاني به دانشگاه موردنظرشان راهنمايي شوند.
** با طراحي و راه اندازي سيستم پيگيري پرونده هاي اجراي احكام، تمامي عمليات انجام شده در واحد اجراي احكام شهرداري منطقه يك ثبت و قابل پي گيري شد.
به گزارش ايرنا در طراحي سيستم جديد امكان ثبت اطلاعات راي كميسيون، ابلاغيه ها، اعتراض مالك به راي كميسيون، نقض راي، دادنامه، رد شكايات مالك، توقف راي، اخطارها، ممانعت از راي، رفع خلاف، تسويه، احكام فصل، ورود، تخليه و ارجاع پرونده به ساير ادارات ثبت و قابل پي گيري شده است.
بر اساس همين گزارش سيستم مذكور امكان آمارگيري موردي و گزارشگيري متنوع از عملكرد و جزييات روند گردش پرونده ها را در واحد اجراي احكام و ساير گزارش ها مديريتي را مهيا كرده است.
اين گزارش مي افزايد با توجه به تسريع و تسهيل در دسترسي به اطلاعات پرونده ها در اين سيستم، مراجعين مي توانند در اسرع وقت از اطلاعات پرونده خود و مراحل اجرايي آن مطلع شوند
** معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از خدمات رساني ويژه ناوگان حمل و نقل عمومي در شب هاي احيا خبر داد .
سيد جعفر تشكري هاشمي افزود : در شب هاي 21 و 23 ماه مبارك رمضان تاكسيراني، اتوبوسراني و مترو تا پايان مراسم ليالي قدر فعال خواهند بود.
معاون شهردار تهران ، تاكيد كرد: خدمات رساني اتوبوسراني و مترو تهران در ليالي قدر به صورت رايگان صورت خواهند گرفت.
وي با بيان اينكه در دو شب باقي مانده از شب هاي احيا ساعت كاري مترو تهران تا 12 شب ادامه خواهد داشت ، گفت : براي بازگشت شهروندان ، در پايان مراسم عزاداري از حرم مطهر امام خميني(ره) دو قطار مترو سرويس دهي و مسير را تا پايان خط 1 ادامه خواهند داد.
وي ، افزود: همچنين عزاداران مي توانند از ميادين بزرگ ، تقاطع هاي اصلي وشهرك هاي مهم شهر به وسيله اتوبوس خود را به حرم مطهر امام خميني (ره)، مصلي امام خميني(ره)، حرم عبدالعظيم و مهديه تهران برسانند و در پايان مراسم باز با همان اتوبوس ها به مبدا بازگردند.
** با هدف تامين ايمني دانش آموزان تهراني، اقدامات اجرايي به منظور مناسب سازي معابر و ايمن سازي ترافيكي محدوده 7000 فضاي آموزشي و مدرسه پايتخت از سوي معاونت هاي حمل و نقل و ترافيك مناطق به عمل آمد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اعلام اين مطلب اظهارداشت: ايمن سازي ترافيكي اطراف مدارس به منظور تردد ايمن و راحت دانش آموزان عزيز و حفظ سلامت اين عزيزان از مهم ترين اهداف مديريت شهري در آغاز سال جديد تحصيلي به شمار مي آيد.
تشكري هاشمي افزود: خط كشي عابر پياده، نصب تابلوهاي ويژه تردد دانش آموزان، نصب چراغ هاي چشمك زن، ايجاد گذرگاه عابر پياده و نصب سرعت كاه، از اقداماتي است كه به اين منظور در دستور كار مناطق شهرداري قرار گرفت.
وي اين وظيفه را از جمله تكاليف ستادهاي معين مهر رمضان مناطق بر شمرد و تصريح كرد: ايمن سازي ترافيكي اطراف مدارس مهم ترين وظيفه اين ستادها است كه با همكاري و هماهنگي راهنمايي و رانندگي در كنترل عبور و مرور در معابر منتهي به مدارس انتظار مي رود دانش آموزان عزيز با حداكثر ايمني رهسپار مدارس شوند.
** معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران ، گفت : تسهيلاتي در حال فراهم شدن است تا با تشويق سرمايه گذاران ، پاركينگ هاي محلي در تهران احداث شود .
نصرت الله كاشاني با اشاره به اينكه تهران داراي كسري پاركينگ هم در بخش ساختمان هاي مسكوني و هم در بخش پاركينگ هاي عمومي است، گفت: بخشي از اين كسري مربوط به قوانين و مقرراتي است كه در گذشته اجرا و بعضا نيز در حال اجراست.
وي ، افزود: درقوانين و براي ساختمان هاي مسكوني براي هر دو واحد آپارتمان داراي يك پاركينگ يا هر سه واحد به دو پاركينگ كفايت مي كرده و مي بينيم كه بر اساس آمار و در اين زمينه تهران يك ميليون و 400 هزاركسري پاركينگ دارد .
كاشاني ، خاطر نشان كرد : دربخش پاركينگ هاي عمومي نيز شاهد آن هستيم كه در بعضي از مناطق پاركينگ هاي عمومي وجود دارد ، اما به ندرت ظرفيت آن ها كامل مي شود و اين مساله موجب شده تا به دليل پارك خودرو در دو طرف خيابان ها ، ترافيك تهران بيشتر شود .
معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در اين راستا ، اظهار كرد : براي رفع اين مشكل در سطح تهران شناسايي هايي انجام شده است تا در طرح هاي جامع و تفضيلي كسري پاركينگ ها ي عمومي تامين شود و براي برطرف شدن كسري پاركينگ واحدهاي مسكوني نيز بر اساس مصوبه كميسيون ماده 5 به ازاي هر واحد يك پاركينگ در نظر گرفته شده است .
**
** واحد آمار و اطلاعات حوزه امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 15 در گزارشي اعلام كرد اداره ساماندهي منطقه در مرداد ماه سالجاري با استناد به آراء كميسيون بند 20 از ادامه فعاليت 136 كارگاه مزاحم در سطح منطقه جلوگيري كرده است .
به گزارش ايرنا، دردوره زماني مذكور 74 فقره شكايت از كارگاه هاي مزاحم وصول ، 58 فقره اخطاريه صادر ، 34 مورد تشخيص بر عدم مزاحمت بدون طرح در كميسيون ، 30 مورد رفع مزاحمت بدون طرح در كميسيون ، 71 مورد شناسايي وتشكيل پرونده جهت اعمال تبصره بند 20 ، 72 مورد اجراي آراء تمهيدات رفع مزاحمت انجام شده است .
همين گزارش حاكي است ، در 11 مورد فارغ از رسيدگي تشخيص داده شد ، 47 مورد در انتظار اجراي رأي كميسيون ، 72 مورد ابلاغ رأي كميسيون ، 3 مورد اعتراض به رأي كميسيون ، 16 مورد پلمپ مغازه هاي غير مجاز اجرا شده است .
** حوزه معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه 3 طي بيست روز اول شهريور ماه سال جاري اقدام به پخش 3000 تن آسفالت در سطح معابر و خيابان هاي منطقه كرد.
به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 در راستاي رفاه حال شهروندان و تسهيل در تردد آنان به هنگام گذر از معابر و خيابان هاي منطقه و كاهش بار ترافيكي در اين محدوده 3000 تن آسفالت طي بيست روز ابتداي شهريور ماه در سطح منطقه پخش شد.
بر اساس اين گزارش بخشي از خيابان هاي رودكي، ناصري، اطلس، نامدار، خاقاني، بزرگراه مدرس، ديدار جنوبي، يخچال، ستار كشاني، ملاصدرا، پاسداران، ونك، رشيد ياسمي، خوارزمي، سيماي جنوبي، محوطه كارگاه عمران، ايستگاه مسافربري ميدان ونك لكه گيري و روكش آسفالت شد.
** در اولين روز هفته دفاع مقدس كه با شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان و همچنين 21 سپتامبر ، " روز جهاني صلح " مصادف شده است ، مراسم ويژه اي از سوي شهرداري منطقه 12 تهران در كنار يادمان قربانيان سلاح هاي شيميايي در پارك شهر برگزار مي شود .
در اين مراسم كه با همكاري موزه صلح تهران و انجمن قربانيان سلاح هاي شيميايي برگزار مي شود ، پيام نماينده جانبازان شيميايي ، دبير كل سازمان ملل متحد و همچنين شهردار تهران قرائت خواهد شد .
بنا بر اين گزارش در اين مراسم حاضران با نثار گل و روشن كردن شمع در كنار يادمان قربانيان سلاح هاي شيميايي ياد و خاطره شهداي 8 سال و جانبازان عزيزكشورمان را گرامي خواهند داشت .
اين مراسم با حضور سفرا ، جانبازان ، خانواده معظم شهدا ، نمايندگان سازمان هاي بين المللي و عموم شهروندان تهراني از ساعت 19در ميدان اصلي پارك شهر برگزار مي شود .
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن