تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819598400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه امروز شوراي شهر تهران ؛ تشكيل ستاد هماهنگي دستگاه هاي اجرايي حوزه هاي فني و خدماتي شهر تهران تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در جلسه امروز شوراي شهر تهران ؛ تشكيل ستاد هماهنگي دستگاه هاي اجرايي حوزه هاي فني و خدماتي شهر تهران تصويب شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: به دنبال تصويب شوراي شهر تهران ستاد هماهنگي دستگاه هاي اجرايي حوزه هاي فني و خدماتي شهر تهران در راستاي هماهنگي دستگاه هاي نظير آب، فاضلاب، گاز و برق براي برنامه هاي شهري و تعامل با شهرداري تشكيل شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار شهري گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حمزه شكيب رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر در جلسه امروز شورا اعلام كرد: بارها تاكيد شده كه همه سازمانهاي خدماتي شهري بايد زير نظر مديريت واحد شهري باشند چرا كه به اين ترتيب بازدهي بيشتري دارند.
رسول خادم رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر گفت: به جز اختلاف بين شهرداري با شركت هاي آب و فاضلاب، برق و گاز، خود اين شركت ها نيز با هم اختلاف دارند و تشكيل اين ستاد براي حل ناهماهنگي اين شركت ها نيز موثر خواهد بود.
وي افزود: تمام دستگاه هايي كه برنامه اي براي اجرا در شهر دارند ، بايد اين برنامه را به ستاد مربوطه بياورند تا با دستگاه ها، هماهنگي و برنامه ريزي براي اجرا صورت گيرد.
خادم تاكيد كرد: 30 ميليارد تومان اعتبار مربوط به شبكه فاضلاب را با بدبختي تامين كرديم اما در حال حاضر براي جذب آن در مناطق با مشكل جدي مواجه شده ايم.
دهكردي مديركل خدمات شهري معاونت خدمات شهري شهرداري تهران با حضور در تريبون صحن عني شوراي شهر در مقام تاييد اين ستاد گفت: اگر خياباني ريزش كند يا لوله اي تركيدگي داشته باشد شهرداري ساعت ها وقت صرف مي كند در حالي كه مسبب اين اتفاقات شهرداري نيست و در بيشتر موارد شهرداري از اين حوادث و اقدامات شهري توسط اين شركت ها بي اطلاع است.
رييس شوراي شهر نيز در خصوص ضرورت تشكيل ستادي براي هماهنگي دستگاه هاي متولي گفت: به عنوان مثال بسياري از پروژه ها از جمله پروژه هاي ميدان رسالت، به دليل همين ناهماهنگي هاي چندين سال است كه به تعويق افتاد.
معصومه آباد عضو كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر با بيان اينكه عضوي از شوراياري هاي هم در اين ستاد حاضر باشند خاطرنشان كرد: شوراياري ها بايد مطلع باشند چرا كه در حال حاضر صبح ها از خواب بلند مي شويم و مي بينيم كه آب قطع شده و يا كانال هايي را براي آب و فاضلاب ايجاد مي كند كه بارها كودكان در آن مي افتد و كسي پاسخي نمي دهد.
چمران در اين ميان به آباد گفت: شوراياري ها وظيفه خاصي در اين مورد ندارند و اين اطلاع رساني در محلات برعهده شهرداري است.
به گفته وي ، شوراياري ها امكان اطلاع رساني صحيح را نداشته و نمي توانند خبر پلاكارد و اطلاعيه نصب كنند و تا زماني كه بخواهند اطلاع رساني داشته باشند مشكلات چند برابر شده و ترافيك صداي همه را در مي آورد.
بر اساس گزارش خبرنگار ايسكانيوز، در ماده واحده اين طرح مصوب تاكيد شده با توجه به ناهماهنگي هاي ميان دستگاه هاي اجرايي مسوول در حوزه ها حتي خدماتي در شهر و انجام اقدامات موازي ناشي از بخش نگري هاي سازماني و فقدان مديريت واحد و يكپارچه شهري موجبات اتلاف سرمايه، زمان و ايجاد نارضايتي در شهر تهراني ايجاد شده و به منظور انسجام و هماهنگي در فعاليت هاي جاري ازقبيل حفاري توسعه فضاها و معابر عمومي، توسعه و مرمت تاسيسات و برنامه هاي عملياتي ساليانه دستگاه هاي اجرايي مسوول در حوزه هاي فني و خدماتي ستاد هماهنگي دستگاه هاي اجرايي فني – خدماتي تشكيل شود.
در اين ستاد شوراي شهر تهران و رييس كميسيون توسعه و عمران، دو نفر نماينده شهرداي تهران، نماينده فرمانداري، رييس سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران، شركت هاي فاضلاب، گاز، مخابرات، توزيع برق شهر تهران و نيز نماينده مواد مطالعات و تهيه طرح هاي توسعه شهري عضو خواهند بود./02/146/125
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن