تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير نظارت بر كارگزاران بورس:فعاليت كارگزاران نبايد به معاملات محدود شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: مدير نظارت بر كارگزاران بورس:فعاليت كارگزاران نبايد به معاملات محدود شود
فارس- مدير نظارت بر كارگزاران بورس از موافقت اوليه صدور 4 مجوز كارگزاري بورس كالا، بررسي صدور 6 مجوز كارگزاري ديگر در اين بورس و عدم وجود برنامه‌اي براي ارائه مجوز كارگزاري بورس اوراق بهادار خبر داد.
ايوب باقرتبار با بيان اينكه بر اساس فراخوان مهر ماه سال گذشته، 10 درخواست فعاليت كارگزاري در بورس كالا در سازمان بورس بررسي شد، اظهار داشت: موافقت اوليه براي صدور 4 مجوز فعاليت كارگزاري در بورس كالا حاصل شده و 6 شركت كارگزاري ديگر درحالي به دليل عدم احراز شرايط يا ناقص بودن مدارك از دريافت مجوز سازمان بورس محروم شدند، اما با توجه به احراز شرايط، وضعيت پرونده اين 6 شركت طي روزهاي آينده در هيات مديره بررسي خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا درخواستي هم براي فعاليت كارگزاري در بورس اوراق بهادار ارائه شده يا خير؟ گفت: پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل نشده و تا اطلاع ثانوي مجوزي هم براي فعاليت كارگزاري بورس اوراق بهادار صادر نخواهد شد؛ چرا كه سازمان بورس فعلا برنامه‌اي در اين رابطه ندارد و اين سازمان در نظر دارد با گسترش و تنوع بخش فعاليت‌هاي شركت‌هاي كارگزاري ريسك فعاليت در اين حوزه كاهش يابد و شركت‌هاي كارگزاري فقط محدود به خدمات معاملات نشوند.
وي ادامه داد: راه‌اندازي صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري توسط شركت‌هاي كارگزاري از روش‌هاي تنوع دادن به فعاليت‌هاي كارگزاري است و اين شركت‌ها با چند ميليارد تومان نقدينگي خود و مردم مي‌توانند از لحاظ درآمدي خودكفا بوده و كارمزد جديدي هم دريافت كنند. مدير نظارت بر كارگزاران بورس در رابطه با مجوز فعاليت كارگزار معرف خاطرنشان كرد: تا پايان خردادماه 35 مجوز كارگزار معرف و 17 كارگزار سبد گرداني از سوي سازمان بورس صادر شده بود، اما به دليل عدم تمديد برخي از شركت‌هاي كارگزاري هم‌اكنون 19 شركت كارگزاري مجوز معتبر كارگزار معرف را دارند كه تمديد يا ارائه كارگزار معرف و سبدگرداني در حال بررسي است.
باقرتبار در برابر اين مطلب كه هم اكنون چه تعداد كارگزار به دليل تخلف با تعليق فعاليت مواجهند، اظهار داشت: هم‌اكنون فقط يك شركت كارگزاري بورس اوراق بهادار در حالت تعليق به سر مي‌برد كه به اين شركت مهلت داده شده تا نسبت به رفع موارد اقدام كند.
وي ادامه داد: 4 شركت كارگزاري كشاورزي كه در ساختار جديد بورس كالا حائز فعاليت نبودند در حال احراز شرايط هستند تا به كانون كارگزاران و بورس كالا معرفي شوند و مجددا فعاليت كنند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن