تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار پيامك فارسي روي 117 مدل گوشي تلفن همراه تست شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: نرم افزار پيامك فارسي روي 117 مدل گوشي تلفن همراه تست شد


مديرفني پروژه نرم افزار پيام رسان فارسي همراه اول، از تست اين نرم افزار بر روي 117 مدل گوشي تلفن همراه خبر داد.
جعفر محمدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با تاكيد بر اينكه در حال رفع اشكال ويرايش دوم نرم افزار پيام رسان فارسي هستيم، اظهار داشت: تنها مشكلات موجود در اين نرم افزار مربوط به ناسازگاري آن با برخي گوشي هاي خاص در بازار است كه در حال بررسي و رفع آن هستيم.
وي ادامه داد: هم اكنون نرم افزار پيام رسان فارسي همراه اول، روي 117 مدل گوشي موجود در بازار تست و آزمايش شده كه اكثر اين گوشي ها داراي مدل هاي مشابه است.
محمدي با بيان اينكه طي ماه هاي آينده اين نرم افزار روي گوشي هاي جديدي كه وارد بازار شده است نيز آزمايش خواهد شد،افزود:با شركت خدمات طلايي نيا (نماينده رسمي گوشي هاي نوكيا در ايران ) مذاكراتي صورت گرفته كه قرار است نرم افزار پيام رسان فارسي روي گوشي هاي جديد اين شركت در مبدا نصب شود.
با استفاده از نرم افزار پيام رسان فارسي مي توان پيامك هاي فارسي با حجم حدود 200 كاراكتر را در يك پيامك ارسال كرد؛ اين در حالي است كه در حالت عادي و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامك هاي فارسي با حجم بيش از 70 كاراكتر به چندين پيام كوتاه شكسته مي شوند و اين مساله هزينه مضاعفي را به كاربر تحميل مي كند.
بنابراين، استفاده از اين نرم افزار نه تنها امكانات فارسي را براي ارسال پيامك مشتركان فراهم مي سازد ، بلكه باعث صرفه جويي قابل توجهي در هزينه آن ها مي شود.
حدود دو هزار مدل گوشي تلفن همراه در كشور وجود دارد كه 90 درصد مشتركان تنها از 200 مدل خاص استفاده مي كنند.
تعرفه ارسال پيامك با فونت لاتين 222 ريال و با فونت فارسي 89 ريال است.
افزايش تعرفه پيامك كه پيش از اين 142 ريال بود به منظور ترويج و گسترش استفاده از خط و زبان فارسي از تيرماه سال جاري اجرايي شده است.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن