تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805744825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرائط استفاده كارت خريد 1.5 ميليون توماني ويژه كارگران


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: در حال حاضر بانك رفاه كارگران در اين بحث ورود كرده و بانك‌هاي ديگر نيز در اين خصوص اعلام آمادگي كردند كه با بررسي شرايط مي‌توان با ورود بانك‌هاي جديد به روند موجود تسريع بخشيد و نيز كارت‌ها به صورت تدريجي و مرحله‌اي واگذار خواهد شد. معاون توسعه اشتغال وزارت كار گفت:‌ كارفرمايان‌ واحدهاي اقتصادي مي‌توانند از طريق سامانه اينترنتي "ميزان " وزارت بازرگاني براي بهره‌مندي كارگران از كارت خريد اعتباري اقدام كنند.

محمد حسين فروزان مهر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين اقدامات براي اجراي طرح كارت خريد اعتباري كارگران اظهار داشت: سامانه اينترنتي "ميزان " كه متولي آن وزارت بازرگاني است مسئوليت ثبت نام از كارگران در اجراي اين طرح را بر عهده دارد.

وي ادامه داد: در حال حاضر بانك رفاه كارگران در اين بحث ورود كرده و بانك‌هاي ديگر نيز در اين خصوص اعلام آمادگي كردند كه با بررسي شرايط مي‌توان با ورود بانك‌هاي جديد به روند موجود تسريع بخشيد و نيز كارت‌ها به صورت تدريجي و مرحله‌اي واگذار خواهد شد.

معاون توسعه اشتغال وزارت كار نحوه اجراي واگذاري كارت خريد اعتباري كارگران را تعريف شده دانست و افزود: قرار براين است كه مديران واحدهاي توليدي و اقتصادي درخواست خود را به وزارت بازرگاني يا مراكز بازرگاني استانها ارائه كنند كه پس از تاييد، امكان دسترسي براي ثبت نام كارگران واحدها در سامانه ميزان فراهم مي‌شود و بعد از آن اطلاعات به بانك عامل ارسال خواهد شد.

وي ادامه داد: پس از اين مرحله، بانك عامل تفاهم نامه‌اي با حوزه مالي اين شركت‌ها منعقد خواهد كرد كه مربوط به تضمين باز پرداخت هزينه كارت اعتباري خريد است و در نهايت كارت براي افراد صادر مي‌شود.

فروزان مهر در پاسخ به اين سوال كه تكليف كارگراني كه كارفرما ندارند و به صورت انفرادي براي دريافت كارت خريد اعتباري مراجعه مي‌كنند چيست، خاطر نشان كرد: قرار است اين كارت براي همه مردم صادر شود ولي در اين مرحله كارگراني كه كارفرما داشته و تضمين بازپرداخت اقساط آن را مي‌دهند شامل اين مرحله خواهند شد.

به گفته معاون وزير كار، معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري در حال تهيه برنامه‌اي است تا سود سهام عدالت، يارانه نقدي هدفمندي يارانه‌ها، بن كارت و ساير موارد را در قالب اين كارت برنامه ريزي نموده و ارائه كنند كه اين موضوع فعلا در حد يك طرح است.

فروزان مهر در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به ادغام وزارت كار و رفاه و احتمال عدم ثبات مديريت در آينده تكليف برنامه‌هاي اشتغال وزارت كار و ديگر مباحث چه خواهد شد، اظهار داشت: از اين بابت در حال حاضر هيچ مشكلي وجود ندارد و مانند سابق كارها در حال انجام است و اميدواريم و ادغام اين دو وزارتخانه به تسريع امور كمك نمايد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن