تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبركوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبركوتاه
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/06/05
كانون سلامت فرهنگسراي خاتم (ص) درآستانه ماه مبارك رمضان با هدف ترويج فرهنگ ساده زيستي ، جشنواره غذاي ساده و سالم را برگزار مي كند .
اين جشنواره يكشنبه دهم شهريورازساعت 18 تا 20 در سالن آمفي تئاتراين فرهنگسر برگزار مي شود .علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر به نشاني يافت آباد (منطقه 18) ، شهرك وليعصر ، انتهاي خيابان حيدري جنوبي ، بوستان لواساني ، فرهنگسراي خاتم مراجعه كنند .
-------------------
كرمانشاهي ها براي ترويج فرهنگ استفاده صحيح از آب در ميان كودكان و نوجوانان جشنواره فرهنگي هنري ادبي « آب يعني زندگي » برپا كرده اند. دراين جشنواره استاني بيش از1950 اثر مورد ارزيابي و داوري قرار گرفته است .
آثاربرگزيده شامل ، نشريه ديواري و تحقيق ، نقاشي ، سفال ، نقاشي خط و عكس فردا 6 شهريور در محل فرهنگسراي كودك و نوجوان كانون شهركرمانشاه به نمايش گذاشته مي شود .
-------------------
سومين همايش كارگاه هنري مهر در دو رشته نقاشي و گرافيك با موضوع امام خميني (ره) 13 و 14 آبان امسال در موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) برگزار مي شود .
اين كارگاه ويژه استادان و دانشجويان كارشناسي ارشد هنر دانشگاههاي سراسر كشور است و علاقمندان براي شركت در اين كارگاه هنري تا تاريخ 30 شهريور پيش طرحهاي خود را به همراه يك قطعه عكس ، زندگينامه ، تلفن ، نشاني و پست الكترونيك خود به نشاني اينترنتي [email protected] ارسال كنند .
--------------------
رضا محمد پور در پنجاهمين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم در رشته قرائت در كشور مالزي به مقام سوم رسيد .
در اين مسابقات نمايندگان بيش از پنجاه كشور جهان با هم به رقابت پرداختند.
-------------------------
نگارخانه سرو فرهنگسراي بانو با هدف تشويق هنرمندان و صيانت از هنرهاي زيباي ايراني، اقدام به برگزاري نمايشگاه معرق با عنوان رقص چوب اثر جمعي از هنرمندان به سرپرستي خانم نازيلا بانيان نموده است. آثار ارائه شده شامل تابلوهاي زيباي معرق منقوش به آيه هاي قرآن، مناظر طبيعت و اشعار شاعران برجسته ايران است . اين نمايشگاه از پنجم تا دوازدهم شهريور از ساعت 9 تا 19 در نگارخانه سرو برگزار مي شود
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر با تلفنهاي 8-88786275 تماس بگيرند.
---------------------------
با تصويب اعضاي حاضر در دوازدهمين اجلاس روساي دانشگاههاي حاشيه خزر 5 مركز آموزش عالي كشورمان به عضويت اتحاديه دانشگاههاي حاشيه خزر در آمدند.
به گزارش روابط عمومي وزارت علوم در اين نشست كه از صبح چهارم شهريور در بابلسر آغاز شد، عضويت 5 مركز آموزش عالي شامل دانشگاههاي صنعتي بابل، علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، بين المللي قزوين، گلستان و مجتمع آموزش عالي گنبد در دستور كار قرار گرفت كه حاضران پس از بحث و تبادل نظر و رائه ديدگاههاي موافق و مخالف با حد اكثر آرائ عضويت اين دانشگاهها را پذيرفتند.
............................
نگارخانه سرو فرهنگسراي بانو با هدف تبين و ترويج فرهنگ ولايت و امامت و گسترش ارتباط و انس با ائمه اطهار (ع) و همچنين ترويج هنرهاي ايراني و اسلامي اقدام به برگزاري مسابقه خط و نقاشي با عنوان مرد شب هاي نخلستان نموده است .
علاقمندان آثار خود را در قالب هاي مختلف مذهبي ، فرهنگي و هنري تا تاريخ 15 شهريور 87 به دبيرخانه مسابقه به نشاني خيابان وليعصر (عج) ضلع شمالي پارك ساعي كوي ساعي فرهنگسراي بانو ارسال كنند.
به سه نفر از برندگان اين مسابقه در تاريخ 25 شهريور 87 مصادف با ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي (ع) هدايايي به رسم يادبود اهدا مي شود .
-----------------

كد0001/10107/158
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن