تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 1 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807466077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران پنجاه و يكم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ايران پنجاه و يكم شد
ايران ورزشى - المپيك ۲۰۰۸ پكن به پايان رسيد و ايران با يك طلا و يك برنز در مكان پنجاه و يكم قرار گرفت.
المپيك بيست و نهم پس از هجده روز رقابت به پايان رسيد كه در نهايت چين با درخشش خيره كننده خود آمريكا را جا گذاشت و با ۵۱ طلا، ۲۱ نقره و ۲۸ برنز بر صدر جهان ايستاد. آمريكا نيز با ۳۶ طلا، ۳۸ نقره و ۳۶ برنز دوم شد و روسيه در روزهاى پايانى از زير سايه انگليس بيرون آمد و با ۲۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۸ برنز در جايگاه سوم قرار گرفت.
۸۷ كشور در المپيك صاحب مدال شدند كه ايران با طلاى هادى ساعى و برنز مراد محمدى در مكان پنجاه و يكم قرار گرفت.

مسؤولان دوشنبه به ايران برمى گردند

مسؤولان كميته ملى المپيك كشورمان پس از شركت در مراسم اختتاميه بيست و نهمين دوره بازيهاى المپيك دوشنبه شب به تهران برمى گردند.
رضا قراخانلو و على كفاشيان رييس و دبيركل كميته ملى المپيك كشورمان به همراه نصرالله سجادى آخرين نفرات كاروان ورزشى ايران هستند كه پس از شركت در مراسم اختتاميه بازيهاى المپيك دوشنبه شب پكن را به مقصد تهران ترك مى كنند.
مسؤولان كميته المپيك كشورمان در حالى در مراسم اختتاميه بازيهاى المپيك شركت مى كنند كه هيچ ورزشكار ايرانى در اين مراسم حضور ندارد.

با استقبال قاليباف، شهردار تهران
ساعى و محمدى برگشتند

آخرين گروه ورزشكاران كشورمان از بازى هاى المپيك پكن به ايران برگشتند.
در آخرين كاروان ورزشكاران ايران هادى ساعى قهرمان المپيك پكن، مراد محمدى دارنده مدال برنز المپيك، همچنين ساير اعضاى تيم هاى ملى كشتى آزاد و تكواندو، دو و ميدانى و افشين نوروزى ملى پوش پينگ پنگ به همراه روساى فدراسيون هاى كشتى، تكواندو، دو و ميدانى و پينگ پنگ حضور داشتند.
كيومرث هاشمى، حسام و ساور معاونان سازمان تربيت بدنى، قاليباف شهردار تهران، چمران رييس شوراى شهر تهران و همچنين تعدادى از اعضاى شوراى شهر تهران در مراسم استقبال از اين قهرمانان حضور داشتند.
نزديك به هزار نفر از هواداران و علاقه مندان به ورزش با حضور در فرودگاه بين المللى امام خمينى از ورزشكاران ايرانى كه از المپيك به كشور بازگشتند، استقبال كردند.
در حالى كه ورود هادى ساعى و مراد محمدى با استقبال پرشور حاضران در فرودگاه همراه بود، ساير المپيكى هاى ايران نيز در گوشه اى از فرودگاه استقبال از اين دو قهرمان المپيكى را نظاره گر بودند.
فردين معصومى وقتى با استقبال مردم روبرو شد، كنترل خود را از دست داد و شروع به گريه كردن كرد.
آخرين گروه المپيكى هاى ايران ساعت ۱۵ و ۴۵ دقيقه وارد فرودگاه امام خمينى شدند و پس از يك ساعت مراسم استقبال فرودگاه را ترك كردند.

يكى از ميدان هاى تهران به نام ساعى

ايران ورزشى- سخنگوى شوراى شهر تهران، از تصويب دوفوريت لايحه شهردارى تهران در مورد نامگذارى يكى از ميادين شهر به نام هادى ساعى خبر مى دهد و مى گويد: اين لايحه با حضور شهردار تهران در جلسه امروز به تصويب رسيد و با توجه به اين كه هادى ساعى در منطقه ۲۰ ساكن است، اولويت انتخاب اين ميدان در اين منطقه خواهد بود.
خسرو دانشجو در پايان جلسه يكصد و بيست و يكم شوراى شهر تهران با اشاره به پيروزى هادى ساعى در مسابقه هاى المپيك و افتخارآفرينى وى براى ملت ايران، مى گويد: نبايد با سياسى كردن وقايع، شيرينى اين پيروزى را كه پس از چند روز تلخى بازى هاى المپيك اتفاق افتاد، خراب كنيم، قهرمانى اين ورزشكار را نبايد به جناح هاى سياسى ربط داد.

جودو تشكيل جلسه داد

ايران ورزشى - فدراسيون جودو با حضور مسؤولان و كادر فنى براى بررسى و تحليل عملكرد تيم در پكن تشكيل جلسه داد.
اين جلسه روز شنبه با حضور عبدالجليل رضوى، رييس فدرسيون، غلامحسين علمى، دبير سازمان تيم ملى، محمد كيهان، دبير كميته آموزش اتحاديه جودو آسيا، محمدخانى اسفندآبادى، دبير كميته مسابقات، محمدرضا مينوكده، مسؤول كميته داوران، مدنى و محمدرضا حاج يوسف زاده و مجيد زارعيان به عنوان نمايندگان كادر فنى اعزامى به پكن تشكيل شد.
در اين جلسه درخصوص اولين وزن جودو بحث و بررسى شده و ادامه بحث به جلسه ديگرى كه امروز برگزار مى شود موكول شد.

هما حسينى: به فكر المپيك لندن هستم

ايسنا - هما حسينى بانوى قايقران المپيكى ايران درباره اولين تجربه اش در المپيك مى گويد: وقتى وارد دهكده شدم و درياچه قايقرانى را ديدم، صحنه هايى از رقابت، جنگيدن و ورزشكاران حرفه اى را شاهد بودم كه حتى در مسابقات جهانى هم شاهد چنين صحنه هايى نبودم و اين اعتماد به نفس و انگيزه خاصى در من ايجاد كرد.
از كوچكترين رفتارهاى ورزشكاران حرفه اى در المپيك درس گرفتم و چون با ورزشكاران حرفه اى رقابت مى كردم و براى آنان يك رقيب جدى محسوب مى شدم تأثير بسيار زيادى بر روحيه ام گذاشت.
حسينى از اينكه نفر بيست و دوم المپيك شده راضى است: در دور اول مسابقات به دليل شرايط نامساعد جوى و آب و هواى شرجى نتيجه خوبى كسب نكردم اما در دور دوم با توجه به شرايط مساعد، بالاترين ركوردى كه در مسابقات شانگهاى ثبت كرده بودم را چند ثانيه ارتقا دادم و به عنوان بيست و دوم رقابت ها دست يافتم كه براى خودم رضايت بخش بود.
با اينكه براى المپيك لندن تنها ۲۳ سال سن خواهم داشت و جوان محسوب مى شوم و نيز با توجه به تجربه اى كه در المپيك پكن كسب كردم، قصد دارم در المپيك چهار سال بعد با توانايى بيشتر ظاهر شوم.

فيلم مجيدى مورد استقبال چينى ها

مدير واحد انتشار اخبار دولت چين مى گويد: از ميان ۵ فيلمى كه درباره المپيك ساخته شد، كار مجيدى منحصر به فرد بود.
وانگ هوى درباره فيلم مجيد مجيدى و ۵ كارگردان ديگر كه در خصوص المپيك ساخته شده، با تمجيد از مجيدى مى گويد: فيلم ايرانى منحصر به فرد بود، از ۵ كارگردان جهان از جمله مجيدى خواستيم كه به پكن بيايند تا با اين كار از ديد خارجيان پكن را به جهان نشان دهيم. اين كار يك روش كاملاً متفاوت بود، چرا كه اين بار خارجيان چين را به تصوير مى كشيدند.
او مى گويد: مجيدى روياها را از طريق نمايش ۵ رنگ بيان كرده بود، بويژه صحنه پايانى فيلم كه در آن دختر كوچك به بادبادك در آسمان نگاه مى كرد، همه را تحت تأثير قرار داد.

گزارش FTW از قهرمانى هادى ساعى:
او به شايستگى از قهرمانى اش دفاع كرد

سايت رسمى فدراسيون جهانى تكواندو WTF در گزارش خود از پيكارهاى وزن سوم تكواندو المپيك، هادى ساعى را برنده شايسته مبارزه اى دشوار در مصاف با حريف ايتاليايى مى داند.
در متن گزارش WTF آمده است: «هادى ساعى از مقام قهرمانى خود در المپيك آتن دفاع كرد. ساعى دارنده مدال برنز بازى هاى المپيك سيدنى و مدال طلاى المپيك ۲۰۰۴ آتن، مبارزه اى دشوار برابر مائورو سارمينتو از ايتاليا را با پيروزى پشت سر گذاشت تا به مدال طلاى اين وزن دست يابد.»

عيسى اسحاقى:
مسؤولان كميته ملى المپيك بايد استعفا دهند

مدير پيشين روابط عمومى و روابط بين الملل سازمان تربيت بدنى با بيان اينكه مسؤولان كميته ملى المپيك مقصر اصلى ناكامى هاى كاروان ورزش ايران در المپيك پكن هستند، مى گويد: آنها بايد پس از عذرخواهى رسمى از سمت خود استعفا دهند. عيسى اسحاقى كه در حال حاضر رياست فدراسيون گلف را بر عهده دارد به مهر مى گويد: در اين كه ورزشكاران اعزامى به المپيك بيست و نهم نتوانستند نتيجه اى در خور شان ورزش ايران كسب كنند هيچ شك و ترديدى وجود ندارد بنابراين هيچ توجيهى هم براى سرپوش گذاشتن بر اين نتايج قابل قبول نيست.
او مى گويد: حداقل انتظار افكار عمومى از مسؤولان كميته ملى المپيك كه مقصر اصلى اين ناكامى ها هستند، اين است كه به طور رسمى عذرخواهى كرده و از سمت خود كناره گيرى كنند.

نماينده كوراش در جام امير تيمور

سعيد خسروى نژاد نماينده كوراش كشورمان در جام امير تيمور كشور ازبكستان شركت مى كند.
خسروى نژاد در دور قبل مسابقات كوراش جام امير تيمور ازبكستان در سال گذشته موفق به كسب مقام سوم شده بود.
او قرار است امسال نيز در رقابت هاى كوراش جام امير تيمور و در وزن آزاد كه هفدهم شهريور ماه به ميزبانى شهر سبز ازبكستان برگزار مى شود، شركت كند.
او براى حضور در اين مسابقات چهاردهم شهريور ماه تهران را به مقصد ازبكستان ترك مى كند.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن