تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 12 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809159108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلالي در گفت‌وگو با ايسنا: اميدواريم پاكستان دوران حساس خود را با درايت پشت سر بگذارد همگرايي ايران ومصرمي‌تواند درجهان اسلام تحول ايجاد كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جلالي در گفت‌وگو با ايسنا: اميدواريم پاكستان دوران حساس خود را با درايت پشت سر بگذارد همگرايي ايران ومصرمي‌تواند درجهان اسلام تحول ايجاد كند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

سفراي ايران در كشورهاي عراق، افغانستان، هند، پاكستان، ژاپن و مسوول دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در مصر، روز گذشته در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي حضور يافته و گزارشي از حوزه‌هاي ماموريتي خود ارايه كردند.

كاظم جلالي مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب، افزود: در اين جلسه نقطه‌نظرات اعضاي كميسيون به همراه اين سفرا مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي اضافه كرد: در موضوع عراق، مهم‌ترين بحث درباره‌ي اين كشور تقويت ثبات و امنيت داخلي عراق و پشتيباني از دولت منتخب اين كشور و هم‌چنين مبارزه با تروريسم و خروج هرچه سريع‌تر اشغالگران از اين سرزمين بود.

جلالي گفت: در مورد پاكستان نيز بحث‌هايي صورت گرفت كه ما اميدواريم اين كشور دوران حساس خود را با درايت پشت سر بگذارد و پاكستان بتواند به يك استقرار و ثبات كامل برسد و مسير رشد و توسعه‌ي خود را ادامه دهد.

وي همچنين با بيان اين‌كه كشور پاكستان در سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران داراي اولويت است، اضافه كرد: ما اميدواريم كه در زمينه‌ي ايجاد امنيت در مرزهاي شرقي كشورمان پاكستان بتواند يك كمك جدي داشته باشد و عملا دولت پاكستان در جهت مبارزه با تروريسم و اشرار قاطعيت جدي نشان دهد.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با اشاره به عبور خط لوله‌ي گاز كه از پاكستان عبور كرده و به كشور هند مي‌رسد، گفت: اميدواريم راه‌اندازي و بهره‌برداري از اين خط لوله كه به نام خط لوله‌ي صلح ناميده شده، هرچه سريع‌تر محقق شود.

جلالي در ادامه با بيان اين‌كه ژاپن يكي از بزرگ‌ترين شركاي تجاري جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود، گفت: در اين‌باره نيز بحث مفصلي پيرامون همكاري‌هاي ايران و ژاپن صورت گرفت و طبيعتا نمايندگي ما در ژاپن فعاليت‌هاي گسترده‌اي براي تحكيم و گسترش اين روابط انجام خواهد داد و اميدواريم بتوانيم همكاري‌هاي خود را با اين كشور گسترده‌تر كنيم.

وي با بيان اين‌كه در مورد افغانستان نيز ايجاد صلح و ثبات آن براي ما از اهميت بالايي برخوردار است، ابراز اميدواري كرد كه افغانستان در اين‌باره با جديت فعاليت‌هاي خود را به پيش ‌برد.

وي درباره‌ي ارتباط ايران با كشور مصر نيز گفت: ايران همواره براي كشور مصر اهميت زيادي قائل است و مردم مصر از تمدن بسيار كهني برخوردارند. طبعا همگرايي و نزديكي جمهوري اسلامي ايران و مصر مي‌تواند تحولي جدي در دنياي اسلام ايجاد كند. البته بدخواهاني هستند كه كارشكني مي‌كنند اما اميدواريم مسير گسترش روابط ما با دولت و ملت مصر بتواند در يك مسير غيراحساسي و عقلاني به سير خود ادامه دهد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن