تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زندان به خاطر عكسبرداري از پليس خلافكار/جواب مثبت به دعوت صاحب رستوران پس از 15 سال /كشف سوسمار در مسافرخانه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: زندان به خاطر عكسبرداري از پليس خلافكار/جواب مثبت به دعوت صاحب رستوران پس از 15 سال /كشف سوسمار در مسافرخانه
يك مرد انگليسي كه از پليس حين رانندگي در خلاف جهت خيابان عكسبرداري كرده بود، به تحمل چندين ساعت زندان محكوم شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبري اسوشيتدپرس، اين مرد انگليسي روز گذشته 30 مرداد متهم شد كه از يك پليس كه مشغول رانندگي در خلاف جهت خيابان بوده عسكبرداري كرده كه در پي آن به تحمل پنج ساعت زندان محكوم شد.

اين متهم در پي اعترافات خود گفت: وي تنها قصد داشته از پليس كه مشغول رانندگي در خلاف جهت در يك خيابان يك طرفه بوده عكس برداري كند و خلاف او را متذكر شود كه پليس نه تنها دوربين وي را شكانده بلكه او را دست بند زده و زنداني نيز كرده است.

پليس خلافكار هم ادعا كرد كه به هيچ عنوان عمل غير قانوني را انجام نداده و تنها در حال انجام ماموريت بوده است.

**** جواب مثبت به دعوت صاحب رستوران پس از 15 سال

خبر ديگر اينكه يك زوج آمريكايي پس از 15 سال به دعوت يك رستوران جواب مثبت دادند و شام رايگان دعوت كردند اين زوج آمريكايي ادعا كردند كه 15 سال پيش كارت دعوت رستوراني در اوهايو را به مناسبت مراسم افتتاحيه دريافت كرده بودند اما به دليل مشكلات جسمي موفق نشدند كه زودتر به دعوت رستوران پاسخ دهند.

مسئول رستوران پس از حضور اين زوج به همراه كارت دعوت در كمال ناباروري گفتند، 15 سال پيش دو كارت دعوت در داخل دو سالن به ؟ ستاره شد كه كارها به دست هركس كه مي رسد شام رايگان دريافت كند، كه يكي از كارتها بدست اين زوج افتاد و پس از 15 سال به دعوت رستوران پاسخ دادند.

****كشف سوسمار در مسافرخانه

خبر آخر اينكه مهمانان يك مسافرخانه در كلرادوي آمريكا روز گذشته 30 مرداد پس از كشف يك سوسمار در وسط اتاق بلافاصله پليس را خبر كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري يو اس اي، مهمانان مسافرخانه اي در كلزادو پس از آنكه متوجه شدند سوسماري در وسط اتاق به راحتي لم داده است بلافاصله مقامات مسافرخانه و پليس را خبر كردند.

به گفته پليس اين سوسمار يا توسط صاحبش رها شده و يا گم شده اما به مركز حمايت از حيوانات منتقل شد.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 450]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن