تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صمد نيكخواه بهرامي:فرصتي براي انتخاب بهتر نداشتم / پيوستنم به تيم ششم فرانسه قطعي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صمد نيكخواه بهرامي:فرصتي براي انتخاب بهتر نداشتم / پيوستنم به تيم ششم فرانسه قطعي است
كاپيتان تيم ملي بسكتبال كشورمان با تاكيد بر اينكه "شوله" تيم ششم فرانسه است، گفت: حضورم در اين تيم قطعي است.

به گزارش خبرنگار مهر، دريافت چند پيشنهاد از باشگاه هاي فرانسوي وابراز تمايل مربيان تيم لوكوموتيو مسكو براي جذب صمد نيكخواه بهرامي بازتاب حضور موفق وي در تركيب تيم ملي بسكتبال بود كه به انتقال اين بازيكن به اروپا و بازي در تيم "شوله" فرانسه منجر شد.

صمد نيكخواه بهرامي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: "شوله" تيم سوم فرانسه نيست. اين تيم سال گذشته توانست عنوان ششم مسابقات باشگاهي فرانسه درسطح اول را از آن خود كند.

وي كه با تيم مهرام قهرمان ليگ 86 ايران شد با اشاره به معيارهاي خود براي انتخاب تيم آينده اروپايي اش تصريح كرد: داشتن مربي باكلاس و مجهز به علم روز دنيا همزمان با حضور در رقابت قهرماني باشگاه هاي اروپا هيچ گاه از فهرست آرزوهاي ورزشي من جدا نشد. برهمين اساس هم تيم شوله را به عنوان اولين تيم اروپايي خود انتخاب كردم.

بسكتباليست پست 3 كشورمان خاطرنشان كرد: البته من فرصتي براي انتخاب بهتر از اين نداشتم. بازيكن بسكتباليست در پست من و با فيزيك مشابه من در سطح جهان زياد است. ضمن اينكه الان اكثر تيم هاي بسكتبال دنيا تركيب خود را كامل كرده اند. من هم شانس آوردم كه توانستم كارم با اين تيم فرانسوي تمام كنم.

نيكخواه بهرامي گفت: رفتن و جا بازكردن دريك تيم كاملا حرفه اي سخت است. من يك نيمه از اين راه را طي كرده ام اميدوارم ادامه مسير را هم با موفقيت به پايان برسانم و بتوانم آن را به انتقال به تيم هاي بهتر وحرفه اي تر وصل كنم.

كاپيتان تيم ملي بسكتبال درادامه در مورد حضور اين تيم در پيكارهاي المپيك پكن اظهارداشت: اگر بازي با استراليا را ناديده بگيريم، مي توان يك نمره خوب به تيم ملي داد. ما براي برد به پكن نيامديم اما فكر نكردن بازيكنان به باخت باعث شد يك تيم قابل احترام براي حريفان شويم. سعي مي كنيم بازي با كرواسي را هم خوب برگزار كنيم تا پاياني خوش در المپيك داشته با شيم.
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن