تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819320071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ملوان هميشه تيم خوبى است - قطبى: فريب باخت هاى ملوان را نمى خوريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ملوان هميشه تيم خوبى است - قطبى: فريب باخت هاى ملوان را نمى خوريم
ايران ورزشى- مصدوميت هاى پى در پى تنها دغدغه اين روزهاى كادر فنى پرسپوليس است. افشين قطبى از همه چيز رضايت دارد، غير از مصدوميت هايى كه به يكباره پرسپوليس را اين طور اسير كرده. او در اين باره مى گويد: خوشبختانه فضاى تيم بسيار خوب و آرام بخش است و تمرينات با روند خوبى دنبال مى شود؛ البته بازيكنان ما زياد مصدوم مى شوند كه فكر مى كنم، پزشك تيم هم خسته شده و تمام يخ هاى تهران به خاطر مصدوميت بازيكنان ما تمام شده است!

188217.jpg

اودر مورد مصدوميت ميثاق معمارزاده و جذب احتمالى جايگزين اين دروازه بان ادامه مى دهد: آسيب ديدگى معمارزاده يك اتفاق ناراحت كننده براى ما بود. در تلاش هستيم تا او زير نظر بهترين متخصصان دنيا تحت عمل جراحى قرار گيرد و تصميم داريم در مدت زمانى كه او را در اختيار نداريم، دروازه بان خوبى را به تيم اضافه كنيم تا خيالمان از بابت دروازه راحت باشد.
قطبى در ادامه درباره تأثير مصدوميت برخى بازيكنانش در بازى هاى آينده مى گويد: متاسفانه ما بازيكنان مصدوم زيادى در تيم داريم كه پزشك ما هم در تلاش است تا هرچه زودتر آنها بهبودى يابند؛ به هر حال مربى در يك تيم بايد طورى كار كند كه هميشه بازيكنان آماده در پست هاى مختلف داشته باشد تا در مواقع ضرورى از آنها استفاده كند. ما هم برنامه تمريناتمان را در روزهاى اخير بر همين اساس طرح ريزى كرديم و سعى مى كنيم نفرات ذخيره، بازيكنان اصلى را پشتيبانى كنند. ما حضور در سه جام را طى فصل آتى در پيش داريم كه از اين رو مصدوميت هاى مختلف نبايد تأثير زيادى در عملكرد تيم داشته باشد.
سرمربى پرسپوليس در پايان در ارزيابى اش از بازى مقابل ملوان مى گويد: ملوان هميشه تيم خوبى بوده و نتايج ضعيف آنها در دو هفته ابتدايى ليگ نبايد ما را گول بزند. آنها با مربى خوب و هواداران پرشمارشان هميشه نشان دادند كه تيمى خطرناك براى هر حريفى بودند، به خصوص زمانى كه ما بايد در انزلى به مصاف آنها برويم، كار براى ما سخت تر مى شود.

188172.jpg

تمام تلاش ما اين است كه با آمادگى هرچه بيشتر به مصاف اين تيم برويم و با كسب پيروزى، جايگاه صدر جدول را داشته باشيم؛ البته به واقع مى دانم كه گرفتن سه امتياز از ملوان در انزلى كار بسيار دشوارى است.
سرمربى پرسپوليس كه اين روزها همه درباره اختلاف او با على دايى صحبت مى كنند درباره شرايط تيم ملى و تعامل با على دايى، اينچنين مى گويد: «بارها اعلام كرده ام حاضرم تحت هر شرايطى به على دايى كمك كنم. من هيچ مشكلى با او ندارم و هدفم كمك به فوتبال ايران است. در حال حاضر هم با تيم خوبى كه در ليگ برتر دارم به نوعى در حال كمك به دايى هستم چون او مى تواند از بازيكنان آماده پرسپوليس در بازى هاى تيم ملى استفاده كند.»
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن