تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اگر از دستورات اين سايت استفاده مي كنين اينجا سري بزنيد : سوال و جواب آشپزی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام دوستان
اگر دوستان موافق باشيد ومثل هميشه همكاري كنيددر اين بخش هر كس دستور شيريني يا غذا از اين سايت رو امتحان كرده در موردش( اينكه خوب است يا نه )براي ديگران بنويسه.ممكنه يه دستوري كامل نباشه كه از اين طريق وبانظرات دوستان كامل مي شه و همچنين از نظرات ديگر دوستان در مورد نحوه طبخ يك غذا هم مطلع مي شويم.و يا اگر ايرادي از كارمون باشه متوجه اون مي شويم.
باتشكر غزل

سلام
منم موافق

با سلام

من هم موافقم.

من سس بشامل رو درست کردم که خیلی سفت از آب دراومد و دوبرابر شیر اضافه کردم باز هم اثری نداشت. دیگه دوباره درستش نکردم. اگه دوستان روش و مقدار مواد رو دقیقتر می دونند لطفا کمک کنند.

با تشکر

غزل جان سلام
من این رو در تاپیک کرپ پرتقالی نوشته بودم ولی به اینجا منتقلش میکنم.
من کیک آمریکائی رو همونجور که در دستورش آمده بود درست کردم ولی چیز جالبی از آب در نیومد. تصورم این بود که چون در مواد اولیه کیک عسل هم هست پس باید خوش طعم تر باشه و در نهایت وقتی این کیک پخته شد متوجه شدم عسل چون با بقیه مواد ذکر شده به عنوان رویه به کار میره تو فر چون خیلی نرم و روان میشه هر کاری کنی در ته ظرف ته نشین میشه و اگه دقت نکنی حتما" میسوزه البته همسرم از مزه اش خوشش اومد ولی مشکل دیگه ای که داشتم این بود که باز هم در فضای باز عسل نرم میشد و به کف کیک خوری میرسید یعنی راحتت کنم من هی مجبور بودم کیک رو سرو ته کنم تا عسل تو کیک بمونه و ته ظرفم ته نشین نشه اینه که به نظرم چیز جالبی نبود. البته شاید من اشتباه میکنم. یکی دیگه داوطلب بشه درستش کنه نتیجه رو بگه ببینیم چکار باید بکنیم.
البته من کوفته باقلا رو هم از همین سایت درست کردم و با توجه به اینکه من دیوانه وار عطر و طعم و مزه شوید رو دوست دارم و ترکیبش با باقلا رو هم می پسندم ولی به نظرم مقدار باقلاش زیاد بود چون با اینکه چسبندگی داشت ولی طعمی نداشت. به نظرم مقدار گوشتش احتمالا" باید یه کم بیشتر باشه. باز هم اگر کس دیگه ای درستش کرده بگه شاید ایراد از من بوده.
البته ببخشید که من اینها رو گفتم ها

با احترام ـ ندا

سلام دوستان گلم

ذائقه و سلیقه افراد متفاوته و البته اگر منظورتون اعضا هستند : اگر شخصی دستوری رو اینجا نوشت و ما نپسندیدیم یا اینکه مواردی رو در تهیه آن رعایت نکردیم - باید توجه کنیم که : ایا مطلب از سایتی نقل شده که پس قصوری متوجه شخص نیست و یا دستور شخصی است : که اگر وجود نقص به خاطر مقدار یا تعداد مواد یا اشتباه املایی یا فنی و ارتباطی ( مثلا کامل وارد نشده و ....) یا هرگونه علتی بوده به نظر من بهتره که مستقیما و بطور خصوصی به فرد ارسال کننده اعلام کرد که خود او دوباره آنرا امتحان کنه و در سایت یا تالار تصحیح کنه . و اگر نشد آنرا به آشپزباشی سایت واگذارکرد .

در اینصورت کسی از این رفع اشکال دچار سوء تفاهم نخواهد شد و موجبات گله گزاری و ناراحتی کسی نخواهد شد . آنهایی که در این سایت به هر صورت ممکن همکاری میکنند قصد به اشتباه انداختن کسی رو ندارند و درست نیست که با ایراد علنی تو ذوقشون بزنیم یا ازشون ایراد بگیریم و موجب رنجش شویم .

به يادمون باشه كه : عيب دوستان را ( محترمانه و يواشكي ) به خودشون و محسناتشون رو به ديگران بگيم .....

شبنم جون سلام
راستش منظورم اين نبود كه بخواهيم از دستورهايي كه دوستان زحمت كشيدند و در سايت گذاشتند ايراد در بياريم .بعضي دستورها از سايتهايي گذاشته مي شوند كه شايد خيلي مطمن نباشند و براي كسي كه شايد تازه شروع به كار كرده استفاده از اين دستورها كارشو سخت كنه. در ضمن ممكنه بعضي غذاها رو اصلا تجربه در پختش نداشته باشيم مثلا من هميشه با سس سفيد مشكل دارم ونمي دونم اشكال از دستور يا از كار من.و اگر كسي تجربه اي مشابه من در تهيه اون داشته باشه ميشه فهميد اشكال از كجاست.
باتشكر

غزل جان مشكلت در تهيه سس سفيد تو كدوم قسمتشه؟

سلام نداجون
من کیک آمریکایی را درست کردم. کلا ظاهر جالبی نداره ولی به خاطر کره و عسل طعم خوبی داره.

مواد رویه اش روی کیک نمی مونه. ولی خوشبختانه کف ظرف نرفت و بسوزه. اینجوری شد عکسش را ببینید




سحر عزیز سلام
خانمی باهات موافقم منم گفتم چیز جالبی از آب در نیومد ولی همسرم از مزه اش خوشش اومد و دیگه اینکه من تو گرمای بندرعباس واقعا" با مشکل ته نشین شدن عسلش تو کیک خوری دست به گریبان بودم.
شبنم عزیز
من با این بخش موافقم چون شاید واقعا" یکی مثلا" خود من چیزی رو امتحان کرد و مشکلی داشت پس بهتره با بقیه در میون بذاره شاید یه راهکاری لازم بود که اگه به کار بسته بشه مشکل حل بشه. از طرفی اگه ما اینجا ایرادی به دستوری میگیریم قصد بدی نداریم و امیدوارم هستم که خدای ناکرده کسی از اینکه اینجا راجع به دستورش حرفی زده میشه به دل نگیره و ناراحت نشه. خانمی اینم یه جور تبادل اطلاعات دیگه مگه نه؟


با احترام ـ ندا

سلام دوستان گلم

بله ميدونم و متوجه هستم . ولي راستش چشمم از چند تا نكته در تالار هاي قبل ترسيده . واسه همين فكر ميكنم اگر اول با خود ارسال كننده برطرف بشه بهتره و بعد خود اون دستور رو تصحيح كنه يا تغيير بده . اگر نشد بالاخره به گفتمان ميگذاريم ولي ترسم از اينه كه تبادل اطلاعات و گفتمان مون به : مشتمان تبديل شه !!!

شبنم عزیز سلام
از گفتمان و مشتمانت کلی خندیدم. خانمی حق با شماست ولی به نظرم اگه یه کم صبر و بردباری به خرج بدیم و ادبیات ناخوش آیندی استفاده نکنیم و درک کنیم که این حرفها نه به خاطر ایراد گرفتن بلکه به خاطر تحصیل نتیجه بهتره اونوقت دیگه این چیزا حل میشه.
خانمی من دستور پخت کته رژیمی با ماست رو به طور کامل ازت خواسته بودم جوابم رو فراموش کردی. من منتظرم ها.

با احترام ـ ندا

سلام
من کوکوی گوشت را درست کردم.

http://www.ashpazonline.com/cook633.html

تقریبا دو برابر چیزی که گفته تخم مرغ می خواد! مشکل دیگه ای نداشت..

من هم کوکوی گوشت رو درست کردم اما وا رفت نمی دونم مشکلش چی بود .البته ناگفته نماند که من می خواستم یک تکه توی تابه های هپی کال درستش کنم که اینجوری شد یعنی اگه تکه تکه مثل کتلت درست می کردم له و لورده نمی شد ؟؟؟
بریانی مرغ با ماست رو هم ماستش برید و یه جوری شد که آدم رغبت نمی کرد بخوردش همینجوری دور ریختم چیکار کنم که اینجوری نشه !!!!!!! کمک لطفا

با سلام

در رابطه با جواب مهتاب عزیز،

من کوکو رو برای راحتی کار همیشه به صورت کتلت درست می کنم.

در مورد بریانی مرغ، من درست نکردم ولی می دونم که ماست رو وقتی که غذا خیلی داغ هست اضافه نمی کنند چون می بره.

موفق باشید

سلام مهتاب جون من بریانی مرغ و ماست را درست کردم و خیلی خوب شده البته با پلو مخلوط نمیکنم .همونجور که توی دستور هست باید از اول ماست را با مواد گفته شده مخلوط کنی و با شعله کم بزاری تا بپزه .امیدوارم اینبار خوب دربیاد . اگه سوالی در این مورد داشتی بگو
موفق باشی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن