تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810134405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران: اجراي طرح زوج و فرد براي ساماندهي فعاليت تاكسيران ها در استان تهران// سيستم حمل و نقل عمومي در استان تهران كارآمد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران: اجراي طرح زوج و فرد براي ساماندهي فعاليت تاكسيران ها در استان تهران// سيستم حمل و نقل عمومي در استان تهران كارآمد نيست


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران با بيان اينكه حجم وسائط نقليه در شهرستان هاي استان تهران پاسخگوي نياز مردم نيست ، گفت: سيستم حمل و نقل شهرستان هاي استان تهران كارآمد نيست.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سرهنگ خسروي صبح امروز در يك نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: افزايش روند تبديل خودروهاي شخصي به تاكسي و نبود نظارت و كنترل كافي بر ناكارآمدي فعاليت هاي تاكسيراني افزوده است.
وي خاطر نشان كرد: متاسفانه اگرچه در ساعات اوليه صبح با حجم گسترده اي از تاكسي ها در معابر عمومي روبه رو هستيم اما اين در حالي است كه در ساعات عصر و شبانه تقريبا هيچ تاكسي اي را در خطي ها نمي يابيم كه اين موضوع نه تنها بر حجم ترافيك افزوده است بلكه سيستم حمل و نقل را با مشكلات زيادي مواجه كرده است.
سرهنگ خسروي با تاكيد بر اينكه نظارت بر روند خدمات رساني تاكسي ها بسيار ضعيف است، تصريح كرد: پيشنهاد پليس راهور استان تهران اين است كه با اجرايي شدن طرح زوج و فرد تاكسي ها به خصوص در كلان شهري مثل كرج روند سازمان دهي خدمات آن ها به مردم ارتقا يابد.
وي با اشاره به برنامه هاي استان تهران در جهت افزايش آموزش همگاني فرهنگ ترافيك گفت: در اين راستا پليس راهور طي تعاملاتي كه با آموزش و پرورش داشته است خوشبختانه موفقيت هاي بسياري را در اين زمينه كسب كرده است.
سرهنگ خسروي در ادامه با بيان اينكه حل معضلات ترافيكي جامعه داراي جنبه هاي مختلفي است گفت: نپرداختن به هر جنبه موجب محو يا كمرنگ شدن اثر ساير عوامل موجود در امر ترافيك مي شود.
وي اظهار داشت: يكي از معضلات در پاره اي از مواقع تردد موتور سيكلت سواراني است كه براي سريعتر رسيدن به مقصد و يا كم كردن هزينه سفر از وسيله نقليه خود براي جابه جايي افراد خانواده استفاده مي كنند.
سرهنگ خسروي افزود: در جامعه ما موتور سيكلت هاي مدرن و جديدي توليد مي شوند اما متاسفانه فرهنگ استفاده صحيح از اين وسيله نقليه نهادينه نشده است.
وي گفت: موتور سيكلت وسيله نقليه اي است كه مي توان با آن يك نفر را و در صورت داشتن زين اضافه و كلاه ايمني هم راننده و هم مسافر حداكثر دو نفر را جابه جا كرد.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان تهران اظهار داشت: همانگونه كه مي دانيم راه اصلي فرهنگ سازي و نهادينه كردن رفتارها آموزش صحيح است كه منجر به تغيير رفتار مي شود و اين امر براي اجراي صحيح قوانين و مقررات بايد از طريق آموزش در مقاطع مختلف تحصيلي، مطبوعات و رسانه هاي جمعي ديگر صورت گيرد.
خسروي در پايان گفت: راكبين موتور سيكلت براي فرار از معزل ترافيك از اين وسيله استفاده مي كنند در حالي كه كوچك بودن موتور سيكلت ها، نداشتن تعادل براي جابه جايي چند نفر و عدم رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از عوامل عمده منجر به تصادف اين گونه وسايل نقليه است شايد اين افراد خانواده و كودكان خردسال خود را از ياد برده اند و شايد فراموش كرده اند كه دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است./06/146/125
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن