تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805821057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: اخبار كوتاه اقتصادي
افت 5 تا 10 درصدي قيمت مسكن در برخي از نقاط كشور
معاون وزير مسكن در امور ساختمان و مسكن با بيان اينكه قيمت مسكن در برخي از نقاط كشور با افت 5 تا 10 درصدي مواجه بوده است گفت : كاهش قيمت مسكن ناشي از سياست هاي دولت و آغاز دوره ركود قيمت ها بوده است . منوچهر خواجه دلويي در گفت وگو با سايت خبري برنا با بيان اينكه قيمت مسكن در استان تهران و برخي از مراكز استان ها با ركود همراه بوده است افزود : اين ركود در برخي از نقاط كشور با افت قيمت نيز توام است . وي يكي از دلايل ركود و افت قيمت مسكن را سياست هاي دولت دانست و اظهار داشت : طرح مسكن مهر يكي از راهكارهاي دولت براي كاهش تقاضاهاي اين بخش بود كه براساس آن 1 5 ميليون خانوار از متقاضيان مسكن در واحدهاي ساختماني اين طرح اسكان داده مي شوند. معاون وزير مسكن در امور ساختمان و مسكن خاطرنشان كرد : دولت به منظور شفافيت بازار مسكن سياست افزايش توليد و عرضه مسكن را كه از سال گذشته آغاز شده بود در سال جاري نيز ادامه مي دهد.
قطار مستقيم ساري ـ مشهد راه اندازي مي شود
قطار مستقيم ساري ـ مشهد از سه شنبه 22 مردادماه سال جاري راه اندازي مي شود . به گزارش روابط عمومي شركت قطارهاي مسافري رجا قطار كمربندي ساري ـ مشهد نيز جهت خدمات رساني به هموطنان و مشتاقان زيارت حرم حضرت امام رضا(ع ) راه اندازي مي شود . اين قطار هفته اي يك رام به صورت رفت وبرگشت با هشت واگن 6 تخته پارس و يك واگن رستوران با ظرفيت 480 نفر مسافران را جا به جا مي كند. با راه اندازي اين قطار زمان مسافرت از ساري به مشهد با توجه به ويژگي هاي راه آهن شمال و كوهستاني بودن آن حدود 14 ساعت طول مي كشد كه تقريبا با مسير جاده اي برابري مي كند .
آينده بورس با صندوقهاي سرمايه گذاري است
عضو هيئت مديره سازمان بورس گفت : آينده بورس با صندوقهاي سرمايه گذاري كه خبرگان تحليل سهام و بورس هستند خواهد بود. قاسم محسني دمنه در مصاحبه با واحد مركزي خبر در حاشيه نشست خبري صندوقهاي سرمايه گذار در بورس با بيان اين مطلب افزود : به تازگي دستورالعمل بازارگرداني اوراق بهادار در بورس به تصويب هيئت مديره بورس رسيده است كه براساس آن شركتهاي داراي مجوز مي توانند بازارگرداني يك يا چند سهم را بپذيرند. وي گفت : اين عمليات در بورسهاي معتبر دنيا بسيار مرسوم است و اميد مي رود با اجرايي شدن اين دستورالعمل سطح نقد شوندگي بازار افزايش يابد و علاوه بر منطقي شدن قيمتها دامنه نوسان قيمتها نيز كاهش يابد. معاون نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه تصريح كرد : به مردم و كساني كه دانش تحليل اندكي از بورس دارند توصيه مي كنم بجاي اينكه مستقيما وارد بازار بورس شوند به صندوقهاي سرمايه گذاري كه خبره سهام و بورس هستند اطمينان كنند تا نه تنها اصل سرمايه شان محفوظ بماند بلكه سود مطمئن تري نيز دريافت كنند.
وام 225 ميليون دلاري ايران و ونزوئلا به بوليوي
معاون وزير بازرگاني بوليوي از تخصيص وام 225 ميليون دلاري دو كشور ايران و ونزوئلا به بوليوي براي احداث كارخانه سيمان خبر داد. به گزارش سايت خبري برنا به نقل از « خبرگزاري رسمي فرانسه » « ادواردوپينادو » معاون وزير بازرگاني بوليوي تصريح كرد كه سيمان توليدي از اين كارخانه كه قرار است با همكاري مالي ايران و ونزوئلا احداث شود در ارتقا وضعيت جاده اي و ساخت و ساز فضاي شهري در اين كشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت . گزارش ها حاكي است كه قرارداد تخصيص اين وام بين « اوو مورالز » رئيس جمهور بوليوي « جولوي مونتس پرادو » سفير ونزوئلا و « حجت الله سلطاني » يكي از مقامات بازرگاني ايران امضا شده است . كشور بوليوي كه فقيرترين كشور آمريكاي جنوبي به شمار مي رود پس از روي كار آمدن « مورالز » به عنوان رئيس جمهور روابط گسترده اي با كشور ونزوئلا آغاز كرده است .
تلاش چيني ها براي افزايش 2 5 برابري رقم قرارداد آزادراه تهران ـ شمال
يك مقام مسئول گفت : چيني ها به دنبال افزايش رقم 220 ميليون دلاري قرارداد قطعه يك آزادراه تهران ـ شمال به 570 ميليون دلار هستند. اين مقام مسئول در گفت وگو با خبرگزاري فارس با اشاره به آخرين وضعيت حضور مشتريان خارجي براي آزادراه تهران ـ شمال اظهار داشت : اين مشتري ها آمادگي خود را براي مشاركت و تامين سرمايه موردنياز احداث و اتمام اين آزادراه اعلام كرده اند. وي افزود : آنچه در اين بين سبب كندي و عدم حضور اين مشتريان شده بلاتكليفي قرارداد فعلي با بنياد مستضعفان و نحوه مشاركت آنان است . به گفته وي آنچه در اين بين اهميت دارد تعيين تكليف قرارداد كنوني با بنياد است كه تا اين قرارداد اجرا يا عدم اجراي آن مشخص نشود اين سرمايه گذاران بلاتكليف مي مانند. اين مقام مسئول يادآور شد : در حال حاضر اين سرمايه گذاران منتظرند تا قرارداد با بنياد براي ادامه كار در اين آزادراه لغو يا اينكه نوع مشاركت تعيين شود.
قاچاق خاويار را نمي توان انكار كرد
رئيس سازمان شيلات ايران گفت : قاچاق خاويار را البته نمي شود انكار كرد. وحيد زارع ماه فروزي در گفت وگو با خبرگزاري فارس درباره صحت ميزان قاچاق خاويار و اين كه آيا معادل برداشت قانوني قاچاق مي شود گفت : قاچاق خاويار را البته نمي شود انكار كرد ولي رقم دقيقي هم نمي توان ارايه كرد. معاون وزير جهادكشاورزي تصريح كرد : صيد غيرمجاز ماهيان خاوياري از درياي خزر به همراه قاچاق خاويار آن انجام مي شود اما يكي از وظايف سازمان شيلات ايران حفاظت از منابع آبزي خزر است . رئيس سازمان شيلات ايران خاطرنشان ساخت : در زمينه حفاظت از منابع ماهيان خزر گامهاي خوبي برداشته شده است ولي هنوز با مرحله آرماني فاصله دارد.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن