تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توصيه بازپرس جنايي به متهم فراري براي اثبات بي‌گناهي‌اش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توصيه بازپرس جنايي به متهم فراري براي اثبات بي‌گناهي‌اش
خبرگزاري فارس: بازپرس جنايي تهران از يكي از متهمان فراري خواست براي اثبات بي‌گناهي‌اش خود را معرفي كند در غير اينصورت براي وي حكم غيابي صادر مي‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، ابتداي سال 86 مأموران مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از وقوع يك درگيري خونين در حوالي اتوبان كرج با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل حادثه دريافتند مرد حدوداً 35 ساله‌اي به نام علي از ناحيه سر دچار اصابت گلوله قرار گرفته و سپس از خودرويي به بيرون انداخته شده است.
روشن بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: علي تحت درمان قرار گرفت تا اينكه موفق به صحبت كردن شد و گفت كه 3 جوان وي را مجروح كرده‌اند.
علي مدعي شد: از 2 نفر به نام هاي بهنام و كامران 150 ميليون تومان پول طلب داشته است كه در روز حادثه اين افراد به همراه فرد ديگري وي را به بهانه بازديد از كارخانه‌شان به سمت هشتگرد برده اما در مسير وي را مورد ضرب و شتم و اصابت گلوله قرار داده‌اند.
روشن گفت: تحقيقات براي دستگيري 3متهم پرونده آغاز شد تا اينكه مأموران موفق شدند دو متهم به نام‌هاي بهنام و كامران را دستگير كرده و مورد بازجويي قرار دهند.
وي ادامه داد: متهمان در بازجويي به وجود بدهكاري خود به علي اعتراف كرده اما مدعي شدند متهم رديف سوم به نام اسفنديار اقدام به تيراندازي به سوي علي و ضرب و شتم وي كرده است.
وي افزود: علي شاكي پرونده خود مدعي شد اسفنديار در ضرب و شتم وي نقش نداشته است اما 2 متهم مدعي شدند وي در ازاي گرفتن پول از آنها علي را مجروح كرده است.
بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران گفت: تحقيقات آغاز شد تا اينكه اسفنديار در يكي از شهرهاي مرزي شناسايي شد و مشخص شد هويت وي آيت است، اما زماني كه مأموران براي انجام تحقيقات به محل سكونتش مراجعه كردند متواري شد.
وي ادامه داد: با توجه به شناسايي آيت و همچنين ادعاي 2 متهم پرونده مي‌توان براي وي حكم غيابي صادر كرد اما اين حكم به ضرر وي بوده و امكان اعتراض به آنرا نخواهد داشت.
روشن گفت: بهتر است آيت خود را معرفي كرده و در قبال تهمتي كه 2 متهم اصلي پرونده به وي زده‌اند از خود دفاع كند در غير اينصورت مقصر اصلي پرونده تلقي مي‌شود.
انتهاي پيام/ز
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن