تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تكذیبهای رویانیان داد صدا و سیما را هم درآورد!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: روزنامه جام جم متعلق به صداوسیما نوشت: كدام توجیه حقوقی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را وادار به تكذیب خبر اصلاح سهمیه گازوئیل خودروهای عمومی كرد؛ تكذیب هایی كه بلافاصله تایید می شوند.


به گزارش آینده روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این كه دولت تصمیم گرفته سهمیه گازوئیل كامیون داران و اتوبوس های مسافری كه حمل و نقل عمومی كالا و مسافر در خارج از شهرها را برعهده دارند افزایش دهد. این خبر برای كسانی كه خود را مرتبط با آن دیدند، حتما مسرت بخش است زیرا با افزایش نرخ حامل های انرژی، نرخ گازوئیل نیز افزایش یافت و مصرف این فرآورده كاهش چشمگیر داشت.


از سوی دیگر رانندگان حمل و نقل عمومی در بخش كالا و مسافر نسبت به این موضوع اعتراض هایی داشتند كه سرانجام دولت با بررسی مشكلات این بخش، تصمیم به بازنگری در مصوبه خود گرفت و سهمیه قابل توجهی را به كامیون ها و اتوبوس ها اختصاص داد.


در حال حاضر گازوئیل بیشترین سهم را در سوخت حمل و نقل عمومی داراست كه تاثیر مستقیم بر نرخ سایر كالاها و خدمات خواهد گذاشت، لذا انعطاف دولت در تغییر میزان سهمیه ها و افزایش آن قابل ستایش است.


هم اكنون گازوئیل با ۲ نرخ ۱۵۰ تومان سهمیه ای و ۳۵۰ تومان آزاد عرضه می شود. نكته قابل ذكر در این میان انتشار خبر مثبت و تاثیرگذار خبرگزاری ها در خصوص این مصوبه در روز دوشنبه بود كه بازتاب وسیعی در رسانه ها پیدا كرد و شاید بسیاری از رانندگان با شنیدن این خبر طی مدت ۲ ساعت انتشار آن برق شادی در چشمانشان ایجاد شد، چون می توانستند مسیر بیشتری را برای خدمت رسانی به مردم طی كنند اما ناگهان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور خبر را با قاطعیت تكذیب كرد.


در حالی كه معاون وزیر راه و ترابری كه نماینده تام الاختیار این وزارتخانه ها در امور هدفمندی یارانه هاست و حتی ریاست سازمان حمل و نقل برون شهری را برعهده دارد، آن را مورد تائید قرار داد و خبرگزاری مهر نیز تصویر نامه معاون اول رئیس جمهور را منتشر كرد، لذا سئوال اینجاست كه كدام توجیه حقوقی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را وادار به تكذیب كرد؛ از این دست تكذیب هایی كه بلافاصله تایید می شوند تاكنون چندین بار از سوی ستاد مذكور سر زده است.


برای چندمین بار امیدواریم مسئولان اعتبار رسانه ها را در نظر بگیرند، زیرا رسانه ها هدفی جز شفاف سازی و انتقال سریع اخبار درست به مردم را در شرایط حساس اقتصادی كشور ندارند





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن