تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819474077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نداف احدي:روي نيمكت دستمان خالي بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نداف احدي:روي نيمكت دستمان خالي بود
اهواز - خبرگزاري مهر: سرمربي موقت تيم فوتبال استقلال اهواز پس از تساوي تيمش مقابل پگاه گيلان گفت: روي نيمكت، بازيكنان آماده اي نداشتيم و دستمان كاملا خالي بود.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، رضا نداف احدي پس از تساوي تيمش در برابر پگاه گيلان در جمع خبرنگاران گفت: استقلال اهواز در فصل گذشته بازيكنان فراواني را از دست داده است و بازيكنان جذب شده هنوز به آمادگي مطلوب نرسيده اند.

وي عنوان كرد: در دفاع به شدت با كمبود مهره مواجه بوديم و در وسط زمين نيز خيلي ضعيف ظاهر شديم ، ضمن اينكه به علت ناآمادگي برخي از بازيكنان جديد ما مثل احمد كاظم، روي نيمكت دستمان خالي بود و بازيكن جايگزين مقتدري براي ترميم ضعف هاي داخل زمين در اختيار نداشتيم.

احدي اظهار داشت: در اين بازي دو نيمه كاملا متفاوت را از تيم استقلال اهواز شاهد بوديم. در نيمه اول كه برتري با ما بود و بازيكنان برنامه هاي تاكتيكي ما را كاملا به نمايش گذاشتند ولي در نيمه دوم به علت ناهماهنگي برتري خود را از دست داديم و حريف موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند.

وي تاكيد كرد: در صورتيكه در بازيهاي آينده به هماهنگي مطلوب دست يابيم مي توانيم نتايج ايده آلي كسب كنيم و يكي از تيم هاي قدرتمند ليگ برتر لقب بگيريم.

سرمربي موقت استقلال اهواز گفت: پس از اينكه آقاي ياوري تيم را ترك كرد، قرار شد آقاي كريم بوستاني به عنوان سرمربي هدايت تيم را برعهده بگيرد و من نيز با وي همكاري كنم ولي متاسفانه يك روز قبل از بازي برادرزاده وي فوت كرد و من مجبور شدم به عنوان نفر اول روي نيمكت استقلال اهواز بنشينم.

احدي افزود: در حالت عادي منطقي بود كه در اين شرايط و در بازي اول ليگ برتر، اين وظيفه سنگين را قبول نكنم ولي به خاطر تعهدي كه به باشگاه استقلال اهواز داشتم اين ريسك را انجام دادم و به عنوان نفر اول روي نيمكت استقلال نشستم.

بازي دو تيم استقلال اهواز و پگاه گيلان روز گذشته ساعت 19 و 30 دقيقه در ورزشگاه تختي اهواز آغاز و در نهايت با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

گل تيم استقلال اهواز را احتشام ساساني در دقيقه 36 به ثمر رساند و امير حسين يوسفي در دقيقه 88 با يك ضربه ايستگاهي بازي را به تساوي كشاند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن