تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819361132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس راه كشور : گشت موتوري پليس راه در محورهاي اصلي كشور فعال مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس پليس راه كشور : گشت موتوري پليس راه در محورهاي اصلي كشور فعال مي‌شود
اجتماعي. ناجا. گشت موتوري
رييس پليس راه كشور در مراسم افتتاح گشت موتوري پليس راه در محور كرج - چالوس، گفت: گشت موتوري پليس راه به منظور رسيدگي سريع به معضلات ترافيكي در جاده‌ها راه اندازي شده و طبق بررسي‌هاي كارشناسي قطعا در روانسازي و مديريت ترافيك سهم بسزايي خواهد داشت.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ عليرضا اسماعيلي گفت: يكي از معضلات بزرگ جاده چالوس كندي حركت خودروها است و ظرفيت كم و محدوديت فيزيكي در جاده‌ها باعث شده عملا گشت خودرويي پليس در شرايطي كه ترافيك رخ داده ياحادثه ايجاد مي‌شود، با مشكل مواجه شود.

رييس پليس راه ناجا در ادامه هدف از افتتاح گشت موتوري جاده‌ها را سرعت بخشيدن به ماموريت‌هاي پليس عنوان كرد و گفت : كاربرد گشت موتوري زماني اهميت دوچندان پيدا مي‌كند كه جاده مملو از خودروست و گشت خودرويي پليس نمي تواند به خوبي ارايه خدمت كند و موتور سوار پليس راه با توجه به گره هاي ترافيكي مي‌تواند سريعتر به نقطه‌هاي آسيب پذير يا محل وقوع حادثه برسد.

اسماعيلي با ابراز اميدواري نسبت به بالا بردن وضعيت تحرك خودروها در جاده‌هاي شمال بويژه در فصل تابستان، اظهار داشت: با اجراي گشت موتوري در جاده ها، ايمني هموطناني كه قصد تردد در اين مسير را دارند، تامين مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه اين اكيپ تحت آموزش اساتيد فدراسيون موتور سواري كشور دوره موتور سواري را گذرانده‌اند ، بيان داشت: همه نيروهايي كه در اين طرح به كارگيري شده اند، از نيروهاي رسمي، متبحر و باتجربه هستند.

اين مقام انتظامي، رسيدگي سريع به معضلات ترافيكي در جاده‌ها را مهمترين هدف تشكيل واحدهاي موتور سوار جاده‌اي دانست و گفت: با توجه به فصل گرما و رو آوردن هموطنان عزيزمان به شهرهاي شمالي كشور ،محور پر تردد جاده كرج - چالوس به عنوان اولين محور، تحت پوشش اين طرح قرار مي‌گيرد .

وي از تداوم اجراي اين طرح در آينده خبر داد و گفت : با تقويت اعضاي اين تيم، جاده‌هاي پردد كشور از جمله جاده هراز - فيروزكوه و قزوين - رشت نيز تحت پوشش اين طرح قرار خواهد گرفت .

به گفته اين مقام انتظامي در جاده‌هاي شمالي خوشبختانه در بخش حوادث و مرگ ومير نقاط بحراني يا قرمز وجود ندارد ، اما مساله رفت وآمد و كندي حركت يك مشكل جدي است.

رييس پليس راه كشور درپايان تصريح كرد : جاده چالوس همان جاده‌اي است كه در چند دهه قبل طرح ريزي و ساخته شده و تا بحال نيز هيچ تغيير و تحولي در آن صورت نگرفته است.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن