تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819322351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرسپولیس 2- ملوان 3 ؛ پرواز قوی سپید در آسمان آزادی!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: یکشنبه 18 مهر 1389- ورزشگاه آزادی تهران- هفته دهم لیگ برتر

تماشاگر: 10 هزار نفر

داور: خداداد افشاریان

کارت: حیدری، زارع، شکوری(پرسپولیس) نوری، رمضانی، سالارزاده( ملوان)

گل ها: غلامرضا رضایی(3) مازیار زارع(49) برای پرسپولیس- محمد نزهتی(10) مهرداد اولادی(17- پنالتی) پژمان نوری(87) برای ملوان

پرسپولیس: رحمان احمدی، علیرضا محمد، شیث رضایی، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، مهدی شیری(87- حسین بادامکی)، مازیار زارع، محمد نوری، محمد پروین(58- هادی نوروزی)، امیر حسین فشنگچی(83- اشپیتم آرفی)، غلامرضا رضایی

ملوان: مهدی رحیم زاده، ابوالحسن جعفری، سعید سالارزاده، هادی تامینی، علیرضا رمضانی(74- بابک پورغلامی)، محمد رستمی، پژمان نوری، محمد حیدری(70- مهدی دغاغله)، محمد نزهتی(82- محمد همرنگ)، مهران جعفری، مهرداد اولادی

شرح گل:

دقیقه 3( 1- 0): پاس محمد در محوطه جریمه با کنترل خوب رضایی همراه شد و این بازیکن با یک ضربه چیپ دروازه ملوان را گشود.

دقیقه 10( 1-1): محمد نزهتی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه پرسپولیس را گشود. روی این صحنه اشتباه رحمان احمدی کاملا محرز بود.

دقیقه 17(1-2): خطای مشکوک شیث رضایی روی مهرداد اولادی یک ضربه پنالتی برای ملوان به ارمغان آورد که خود این بازیکن این ضربه را تبدیل به گل کرد. این پنجمین گل اولادی از روی نقطه پنالتی در این فصل بود.

دقیقه 49(2-2): ضربه کاشته مازیار زارع از فاصله 35 متری وارد دروازه ملوان شد تا هواداران پرسپولیس به برد تیمشان امیدوار باشند.

دقیقه 87(2-3): پاس مهران جعفری در محوطه جریمه به نوری رسید و کاپیتان ملوان بازی خوبش را با یک گل 3 امتیازی تکمیل کرد.

بهترین بازیکن:پژمان نوری کاپیتان ملوان بهترین بازیکن میدان بود، او خوب دوید، خوب پاس داد و در آخر نیز با گل 3 امتیازی باخت را در آزادی به پرسپولیس تحمیل کرد.پژمان در صحنه گل سوم ملوان درس خوبی به شیث رضایی کاپیتان پرسپولیس داد.

اتفاق ویژه:

این بازی بیش از یک اتفاق ویژه داشت:

مهرداد اولادی و پژمان نوری دو بازیکن سابق پرسپولیس به تیم سابق شان گل زدند و در طرف مقابل نیز مازیار زارع به ملوان گل زد.

داوری پر حرف و حدیث افشاریان سر و صدای پرسپولیسی ها را درآورد. او دو خطای مشکوک ملوانی ها در دقایق 45 و 69 در محوطه جریمه را نگرفت و یک سوت بحث برانگیز برای ملون زد و یک پنالتی برای این تیم گرفت.

پرسپولیس مثل فصل قبل بازی پیش داربی را باخت، فصل قبل سرخپوشان در آزادی به پیکان 2-1 باختند که اولین باخت خانگی شان محسوب می شود.

وقت کشی بازیکنان ملوان در نیمه دوم واقعا اعصاب خردکن بود، بازیکنان این تیم بارها در نیمه دوم خود را به زمین زدند بطوری که داور 7+2دقیقه وقت اضافه گرفت.

پرسپولیس بدون شک خوب بازی نمی کند. درباخت آنها به ملوان ، داوری نقش چندانی نداشت و شکل بازی آنها در حد یک تیم برنده نبود.این تیم خوش شانس بود که در پایان بازی گل چهارم را نخورد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن