تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819582578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجم معاملات بورس ۵۰ درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حجم معاملات بورس ۵۰ درصد كاهش يافت


بازار سهام- همشهري آنلاين - سپيده بهكام:
حجم و ارزش سهام مبادله شده در بورس تهران، روز دوشنبه ۳۱ تير به شدت كاهش يافت.

حجم معاملات در اين روز در مقايسه با روز گذشته نصف شد. در اين روز بيش از ۴۰ ميليون سهم به ارزش ۱۹۵ ميليارد ريال در تالارهاي بورس تهران مبادله شد.

در نتيجه مبادلات اين روز شاخص بورس (شاخص قيمت و بازده نقدي) با ۱۰.۳ واحد افت مواجه شد و به ۴۸ هزار و ۶۴۷ واحد بازگشت و شاخص قيمت (شاخص كل قيمت سهام) با ۱۷۹ واحد افت به ۱۲ هزار و ۶۷۰ واحد نزديك شد.

در جريان معاملات اين روز شاخص بازار اول (شاخص عملكرد تالار اصلي) ۲۰۵ واحد نزول كرد و به ۱۱ هزار و ۱۸۴ واحد بازگشت اما شاخص بازار دوم (شاخص عملكرد تالار فرعي) ۱۸ واحد ديگر افزايش يافت تا به ۱۳ هزار و ۲۸۳ واحد نزديك شود.

در اين روز سهامداران بورس اوراق بهادار تهران بيش از ساير شركت‌ها به خريد سهام كشتيراني جمهوري اسلامي ايران متمايل شدند به طوري كه يك هزار و ۲۱۳ نفر به خريد ۱۱.۶۴ ميليون سهم اين شركت به ارزش ۶۳ ميليارد ريال اقدام كردند.

اما در سوي مقابل بازار امروز همچنان صف فروش فولاد مباركه باقي ماند. در اين روز يك هزار و ۳۳۲ نفر براي فروش ۳۶.۵۷ ميليون سهم اين شركت به ارزش ۲۰۲.۳۸ ميليارد ريال اقدام كردند.

تاريخ درج: 31 تير 1387 ساعت 13:28 تاريخ تاييد: 31 تير 1387 ساعت 14:19 تاريخ به روز رساني: 31 تير 1387 ساعت 14:18
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن