تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802229206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال تغيير استاندار سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احتمال تغيير استاندار سيستان و بلوچستان
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): خبرهاي دريافتي خبرنگار 16حاكي از آن است كه احتمالا استاندار سيستان و بلوچستان بزودي تغيير خواهد كرد.


بر اساس شنيده ها حبيب الله دهمرده كه عملكرد موفقي در سيستان و بلوچستان داشته است در جايگاه حساس ديگري به كار گرفته خواهد شد.
حسين دقيقي مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح كه از مديران موفق كشور به شمار مي آيد و سالها در منطقه سيستان و بلوچستان خدمت كرده، به عنوان استاندار جديد اين استان مطرح است.
*****
علت عدم پخش ديدار اقتصاددانان با رييس جمهور
...................................................................
در جلسه چند روز پيش دكتر محمود احمدي نژاد با جمعي از اقتصاد دانان يكي از مدعوين از رسانه اي شدن چنين جلساتي گلايه كرده و از رييس جمهور خواست كه براي تاثيرگذاري بيشتر جلسه مذكور مانع از انتشار مشروح اظهارات آنها شود.
به دنبال طرح اين درخواست و موافقت ساير اقتصاد دانان، نهاد رياست جمهوري از حضور خبرنگاران در اين جلسه جلوگيري كرد تا كارشناسان بتوانند راحت تر ديدگاه هاي خود را بيان كنند.
دفتر رييس جمهور از صدا و سيما نيز خواست تا نكات فوق را لحاظ كند.
*****
رد ادعاي وزير خارجه ايتاليا توسط سفير ايران
..............................................................
"ابوالفضل ظهره وند" سفير جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا ضمن تكذيب خبري با عنوان "علت فراخواني سفير ايران در رم از زبان ميزبان" از سوي يك روزنامه اسراييلي، به استفاده از واژه "فراخواني" در اين خبر معترض شد و گفت فراخواني سفير زماني انجام مي شود كه سطح روابط دو كشور تغيير كند.
روزنامه اسراييلي "جروزالم پست" در اين خصوص مدعي شد: سفر اخير محمود احمدي نژاد به ايتاليا براي شركت در اجلاس فائو عامل بركناري سفير ايران در رم و "فراخواني" وي به تهران شده است .
ظهره وند روز چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار سياسي ايرنا، مسايل ادعا شده در خبر مذكور به نقل از وزير خارجه ايتاليا در مصاحبه او با روزنامه اسراييلي جروزالم پست به عنوان دليل فراخواني خود را غير قابل قبول دانست و تاكيد كرد: من همچنان سفير دولت نهم در رم هستم و با وجود تقديم درخواست استعفاي كتبي خود به رييس جمهوري، هنوز پاسخي دريافت نكرده ام .
*****
ادعاي شهبازي قابل بررسي است
................................................
مسوولان انتظامي و قضايي استان فارس گفتند: نامه اخير عبدالله شهبازي تاريخ نگار معاصر و ادعاي تازه وي مبني بر اينكه برخي مي خواستند او را بربايند يا ترور كنند، قابل بررسي است.
عبدالله شهبازي كه به اتهام نشر اكاذيب، افترا و تشويش اذهان عمومي اكنون متهم است و پرونده وي در شعبه چهارم دادياري دادسراي شيراز در حال رسيدگي است اخيرا در نامه اي به محمود احمدي نژاد مدعي شده است كه افرادي قصد ربودن و ترور وي را دارند.
در اين راستا يك مقام قضايي در استان فارس بيان كرد:اگر هم در اين زمينه اتفاقي افتاده و تعقيبي صورت گرفته احتمال دارد از سوي افراد محلي باشد كه با شهبازي اختلاف ملكي و اختلاف محلي دارند اما در هر حال موضوع را قابل بررسي مي دانيم.
*****
اقدام جديد وزارت خزانه داري آمريكا
.................................................
وزارت خزانه داري آمريكا روز سه شنبه در تازه ترين حركت خود با هدف تحت فشار مالي قرار دادن ايران، پنج شركت ايراني به همراه شماري از ايرانيان را در فهرست تحريم هاي تازه قرار داد.
طبق فرمان اجرايي جرج بوش رييس جمهوري آمريكا كه توسط وزارت خزانه داري اين كشور اعلام شده، شركت هاي تماس، صنايع شهيد ستاري، هفت تير، گروه صنايع مهمات و متالورژي و صنايع شيميايي پارچين جزو فهرست تحريم هاي آمريكا قرار گرفته اند.
لازم به ذكر است تحريم هاي بي اثر آمريكا عليه ايران در آستانه 30سالگي مي باشد.
*****
انفجار مين در سردشت
................................
بر اثر انفجار يك قبضه مين كاشته شده در سردشت، يك نفر از پرسنل نيروي انتظامي هنگ مرزي اين شهرستان به شهادت رسيد.
اين مين عصر سه شنبه در منطقه مرزي "دشت وزينه" هنگامي منفجر شد كه ماموران هنگ مرزي سردشت در حال گشت زني در اين منطقه بودند.
اين پرسنل نيروي انتظامي پس از حادثه بلافاصله به بيمارستان انتقال يافت ولي به دليل شدت جراحات وارده به شهادت رسيد.
گفتني است نقشه هاي مناطق مين گذاري از سوي نيروي اشغالگر در اختيار ايران قرار نگرفته است.
*****
كنسرت موسيقي و دريافت وجه توسط شركت هاي زير مجموعه نيروي انتظامي
........................................................................................
سرتيپ دوم پاسدار "محمد علي نجفي" رييس پليس اماكن عمومي گفت كه اداره اماكن عمومي ناجا به هيچ عنوان از مسوولان برگزاري كنسرت هاي موسيقي وجهي دريافت نمي كند، آنچه دريافت مي شود را يكي از شركت هاي زيرمجموعه نيروي انتظامي تهران بزرگ دريافت مي كند.
واكنش رييس پليس اماكن عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران پاسخي به اعتراض جمعي از شوراي عالي و هيات مديره خانه موسيقي به دريافت مبالغي از مسوولان برگزاري كنسرت هاي موسيقي توسط پليس است.
نجفي افزود: اداره اماكن عمومي در صورت صدور مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي برگزاري كنسرت موسيقي يا هر برنامه ديگري، اجازه برگزاري صادر مي كند و در قبال آن هيچ مبلغي دريافت نمي كند.
وي گفت: آنچه در اين زمينه دريافت مي شود را شركتي با نام "شركت خدمات" كه از زيرمجموعه هاي نيروي انتظامي تهران بزرگ است، دريافت مي كند كه اين شركت از اعضاي نيروي انتظامي تهران بزرگ تشكيل شده است در قبال وظيفه تامين امنيت و برقراري نظم ترافيكي و انضباطي، از برگزاركنندگان اين برنامه ها مبالغي را در قالب قرار داد دريافت مي كند.
به رغم پيگيري هاي خبرنگار خبرهاي 16 ايرنا مسوولان نيروي انتظامي تهران بزرگ تا زمان تنظيم گزارش حاضر به پاسخگويي در اين زمينه نشدند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 417]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن