تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به كوتاه اخبار آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نگاهي به كوتاه اخبار آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: امين تارخ ميهمان حوزه هنري آذربايجان شرقي، برگزاري دوره هاي هنري توسط انجمن هنرهاي تجسمي مرند و ... از اهم اخبار كوتاه استان آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مدير اجرايي نشست برنامه آينه هاي رو به رو گفت: هشتمين نشست برنامه آينه هاي رو به رو با حضور امين تارخ در مجتمع فرهنگي هنري سينما قدس تبريز برگزار خواهد شد.
علي اكبر افتخار امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبريز افزود: اين نشست ساعت 16 روز پنجشنبه 13 تيرماه پيرامون موضوع بازشناسي تجربه هاي عملي و كارگاهي بازيگري در مجتمع فرهنگي هنري سينما قدس برگزار خواهد شد.
وي ادامه داد: پيش از اين، از خسرو سينايي، كيومرث پوراحمد، محمدرضا اصلاني، رخشان بني اعتماد، سيدرضا ميركريمي، مجتبي راعي و كيانوش عياري براي حضور در نشست آينه هاي رو به رو دعوت به عمل آمده بود.
براساس اين گزارش، امين تارخ متولد سال 1332و فارغ التحصيل هنرهاي نمايشي در سال ١٣٥٦و فوق ليسانس مديريت امور فرهنگي در سال ١٣٦٤است. هنرمند ملي و بازيگر تلويزيون، سينما و تئاتر كه فعاليت سينمايي خود را با بازي در فيلم مرگ يزدگرد (بهرام بيضايي) در سال 1361 آغاز كرده است، 25 سال سابقه فعاليت هنري در سينما، تئاتر و مجموعه هاي تلويزيوني دارد.
وي از سال 73 به عنوان مدرس در زمينه بازيگري فعاليت كرده است و در سال 1373 اولين آموزشگاه بازيگري سينما را در تهران تأسيس كرد و 6 نفر از فارغ التحصيلان اين آموزشگاه به نام هاي حبيب رضايي، بيتا بادران، كامبيز كاشفي، غزل صارمي، مهتاب كرامتي و ترانه عليدوستي موفق به دريافت جايزه شدند.
اين گزارش مي افزايد، امين تارخ در جشنواره هاي تئاتر و فيلم به عنوان داور و در فستيوال هاي فيلم مسكو، ژاپن و آلمان به عنوان ميهمان شركت داشته است. او در سال 1379 به استراليا براي تدريس در دانشگاه فيلندرز و تبادل هنرجو از طرف پروفسور هالج دعوت شد.
برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش دوم مرد در پانزدهمين جشنواره فيلم فجر براي بازي در فيلم ماه و خورشيد در سال ١٣٧٥، براي شركت در نشست برنامه آينه هاي رو به رو با هنرمندان تبريزي ديدار خواهد كرد.

*انجمن هنرهاي تجسمي مرند دوره هاي هنري برگزار مي‌كند
خبرگزاري فارس: با هدف پيشبرد اهداف فرهنگي و هنري مرند، انجمن هنرهاي تجسمي دوره هاي آموزشي هنري را در طول تابستان برگزار مي كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اين كلاس‌ها از 25 تير ماه ‌جاري از ساعت 10 تا 12روزهاي دوشنبه و چهارشنبه در كارگاه آموزشي مديريت فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند تشكيل مي‌شود.
اين گزارش مي افزايد، همچنين محبوب حبيب وند، مسئول اجرايي اين كلاس ها اظهار داشت: اين انجمن در طول تابستان امسال در رشته هاي نقاشي، طراحي، تذهيب و مينياتور از علاقه مندان به اين هنرها از بين خواهران و برادران ثبت نام به عمل خواهد آورد.
وي افزود: علاقه‌مندان مي‌توانند براي ثبت‌نام از ساعت 10 تا 13به مجتمع فرهنگي هنري مرند، ميدان مادر، خيابان امام ( ره)، مراجعه كنند.
حبيب وند تأكيد كرد: انجمن هنرهاي تجسمي مرند همچنين براي پيشبرد اهداف هنري در شهرستان، از هنرمندان رشته‌هاي تجسمي دعوت كرده است از اول مرداد امسال در نگارخانه مجتمع فرهنگي و هنري مديريت فرهنگ و ارشاد اسلامي مرند حضور يابند و از خدمات آموزشي، نمايشگاهي و كارگاهي اين انجمن بهره‌مند شوند.

*اداره ارشاد آذربايجان شرقي با 8 رشته هنري در نمايشگاه توانمندي هاي بانوان تبريز
خبرگزاري فارس: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي با هشت رشته هنري و فرهنگي در نمايشگاه توانمندي هاي بانوان هنرمند استان در محل نمايشگاه هاي بين المللي تبريز شركت كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اين رشته ها شامل خوشنويسي، تذهيب، كاريكاتور، نقاشي سفال، تئاتر و نمايش، چاپ و نشر است.
بر اساس اين گزارش، در نمايشگاه توانمندي هاي بانوان آذربايجان شرقي همچنين اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مراحل چاپ و نشر كتاب و معرفي ناشران زن استان را به صورت فيلم نمايش مي دهد.
اين گزارش مي افزايد، نمايشگاه توانمندي هاي بانوان هنرمند استان به همت اداره كل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي تا چهاردهم تير ماه جاري در سالن شمس تبريزي نمايشگاه بين المللي تبريز از ساعت 30/16تا 21 برپاست.

*بازبيني نمايش كوركور براي جشنواره بانوان
خبرگزاري فارس: نمايش كوركور، نوشته حسين پاكدل و كارگرداني محمدحسين داودي، كار هنرمندان بناب، براي شركت در هفتمين دوره جشنواره سراسري تئاتر بانوان كشور مورد بازبيني هيئت داوران جشنواره، متشكل از حسن باستاني، شهرام كرمي و حسن باستاني قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، براي شركت در اين جشنواره، دو نمايش از استان آذربايجان شرقي به مرحله بازبيني جشنواره راه يافته بودند كه نمايش كوركور در بخش مسابقه از بناب و نمايش ديگري به كارگرداني قشنگي از تبريز، در بخش جنبي اين جشنواره در تبريز مورد بازبيني هيئت داوران قرار گرفت.
انتهاي پيام/ع
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن